Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattiassa on kuusikulmaista tiilenpunaista laattaa, mitä laittaisit seiniin? Suihku/wc-tila

Vierailija
07.04.2023 |

https://www.pukkila.com/fi/tuotteet/laattasarjat/natura/laatta/6kulmain… Tuota siis.
Valkoistahan kuvissa näkee siihen yhdistettävän ja onhan se turvallinen ja varma valinta, mutta olisiko jollakulla jotain muuta ehdotusta?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyhkynsininen ja tiilenpunainen on klassinen yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lattia mattapintaista laattaa, ja melko pienikokoista, niin laittaisin seiniin pääosin isohkoa korkeakiiltoista valkoista laattaa, vaakasuuntaan esim. 300mm leveänä. Lisäksi johonkin kohtaan, esim. suihkun kohdalle, jonkun värikkäämmän ja erikokoista laattaa olevan pysty"raidan". Joku punaisen/tiilen tummempi sävy ehkä. Voisi olla myös struktuuria, ns. pikkukiveä tms.

Vierailija
4/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko? Enpä olisi uskonut. En osaa kuvitella niitä ollenkaan yhteen🤔

Vierailija
5/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lattia mattapintaista laattaa, ja melko pienikokoista, niin laittaisin seiniin pääosin isohkoa korkeakiiltoista valkoista laattaa, vaakasuuntaan esim. 300mm leveänä. Lisäksi johonkin kohtaan, esim. suihkun kohdalle, jonkun värikkäämmän ja erikokoista laattaa olevan pysty"raidan". Joku punaisen/tiilen tummempi sävy ehkä. Voisi olla myös struktuuria, ns. pikkukiveä tms.

Lattia on siis tuota linkattua Pukkilan laattaa, mattapintainen 100 x 115 koko.

Vierailija
6/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustiikkinen ja voimakas, jotta se vaatii vähän samaa muulta, esittelykuvista näytti löytyvän erilaisia komboja muotojen sovittamiseksi. 

Vierailija
7/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaaleampi sävy seinään osaksi, että se laajentaa tilaa. Tummempi sävy pienentää tilaa. Olen vaaleansinisen ja sinisen kylppärin kannattaja mutten sitä tuohon uskalla ehdottaa, koska punasävyn kanssa joku MUU vaihtoehto voi olla ok. Nyt oranssi ei ole hyvä ajatus seinään tai vihreä.

Vierailija
8/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanharmaa tai kerma.

Vierailija
9/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltävää smaragdinvihreää laattaa

Vierailija
10/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omissa silmissäni tällainen yhdistelmä kuulostaa vähän synkältä ja tunkkaiselta. Itse en ainakaan laittaisi. Tuollainen laatta kaipaa nimenomaan raikkautta ja vaaleutta rinnalleen. Valkoinen on hyvä.

Vierailija
11/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana tuota laattaa. niin vahvat 60-lukufibat tulee ettei tosikaan.

Vierailija
12/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarin punaista se olla pitää.

Vierailija
13/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaaleampi sävy seinään osaksi, että se laajentaa tilaa. Tummempi sävy pienentää tilaa. Olen vaaleansinisen ja sinisen kylppärin kannattaja mutten sitä tuohon uskalla ehdottaa, koska punasävyn kanssa joku MUU vaihtoehto voi olla ok. Nyt oranssi ei ole hyvä ajatus seinään tai vihreä.

Olen vähän mielessäni pyöritellyt hennon vihertävää, tähän tyyliin niin kuin tässä kuvassa https://www.thenordroom.com/wp-content/uploads/2021/11/bathroom-terraco…

En vain ole oikein varma millaista ja mihin kohtaan.

Vierailija
14/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän mielessäni pyöritellyt hennon vihertävää, tähän tyyliin niin kuin tässä kuvassa https://www.thenordroom.com/wp-content/uploads/2021/11/bathroom-terraco…

Tuo yhdistelmä 😳

Vierailija
15/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään oikeaa väriä. Tuonkin kanssa käy vaikka mitkä värit. Laita seiniin kuitenkin jotain muuta kuin kuusikulmaista laattaa.

Vierailija
16/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalkoinen, keraaminen neliölaatta käsityöfiiliksellä tai pystyynladottu pitkulainen laatta eli ns. Kit Kat-laatta.

Puiset kalusteet. Jos tykkäät oriental / marokkotyylistä, siihenkin suuntaan fiilistä voi maltillisesti viedä esim kultaisilla peileillä tai vetimillä.

Katso kuvia Pinterestistä: hexagon terracotta tile

Vierailija
17/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yhdistelmä 😳

Eipä ainakaan ole

a) valkoista

b) mustaa

c) vaaleanharmaata

d) tummanharmaata

laattaa.

Eli noita neljää, joita Suomessa AINA kylppäriin laitetaan. On todella mukavaa ja virkistävää, että joku osaa ajatella omilla aivoillaan ja tykkää jostain muusta mitä jotkut trendipellet sanoo kylppäriin kuuluvan. Maailma on täynnä ihanan värisiä laattoja ja niitä voi yhdistellä vaikka miten ja vaikka minkälaisten maalien kanssa. Vain mielikuvitus on rajana, oman kodin pitäisi olla sellainen, että siellä viihtyy.

Jos tykkää tuosta yhdistelmästä, antaa vaan palaa!

Vierailija
18/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mitä tyyliä haluat. Itse olen 60-70-lukujen fani ja hakisin ideoita sieltä, mutta tuo sopii tosi moniin muihinkin tyyleihin 20-luvun klassismista alkaen.

Vierailija
19/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On osattu nostaa kauniisti, mutta tuon tasoinen ei tule sattumalta eikä välttämättä edes yrittämällä.

Vierailija
20/61 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi hyvä valinta - jos haluaa lopputuloksen näyttävän valmiiksi 20 vuotta vanhalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi