Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joille on annettu koronarokote, niin minkälaisia oireita teille on tullut siitä?

Vierailija
28.04.2021 |

Minä sain sen eilen ja käsivarsi on ollut pistokohdasta vähän kipeä. Lisäksi minä palelin vähän vaikka olin sisällä ja vatsa on ollut hiukan sekaisin. Tosin noista kahdesta viimeisestä oireesta en ole varma, että johtuivatko ne rokotteesta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden eri valmistajan rokotteen saanut, kummastakaan ei minkäänlaisia oireita.

Vierailija
62/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista olkapää kipeäksi, kakkosesta päivän kuume ja lievä päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmista olkapää kipeäksi, kakkosesta päivän kuume ja lievä päänsärky.

Siis Pfizer+Moderna.

Vierailija
64/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikuisella tyttärellä nivelkipua. Vielä ei selvillä mitä se on. Lääkäri käski kysyä onko suvussa reumaa. Minun suvussa ei ole. Epäilin rokotteesta johtuvaa. En uskalla kertoa asiasta tyttärelleni.

Vierailija
65/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varanneet ajan neljänteen rokotukseen?

Vierailija
66/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. ja 3. piikistä oireet (pfizer), pistokohta kipeä pari päivää. Lievä lämmönnousu. Vetämätön/ sairas olo joitakin päiviä. Vatsa sekaisin.

3. piikistä lisäksi turposi imusolmukkeet toispuoleisesti ja tuli pistävä korvakipu samalle puolelle. Suurentuneet kitarisat ja ikenet vuosivat verta harjatessa hampaita.

Kaikki oireet helpottaneet viikossa, paitsi runsaat kuukautisvuodot, vuotoa vähintään 10 pva ja varsin runsasta...muutenkin kiertoväli lyheni...

Vierailija
67/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaalla pojalla sydänmentykytystä, jättänyt nyt salibandyn pelaamisen rokotuksen jälkeen. Tyttärellä 15v. kuukautiset sekaisin.

Miehelläni 2. rokotteesta lievä flunssa jota kesti viikkoja.

Itsellä kolmesta rokotteesta ei mitään oireita. Mutta sairastin koronan syyskuussa jokatapauksessa. Muu perhe positiivinen. mutta oireeton. Näin meillä.

Vierailija
68/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kipeytynyt. Ei muuta. Ja ne alun oireethan tarkoittavat vain että rokote alkaa toimia.

Jos teillä on lapsia niin ootte varmaan antaneet laittaa heille rokotusohjelman mukaiset rokotukset. Ja ootte saaneet neuvolasta ohjeet että lapsi saattaa olla ärtynyt ja kuumeinen rokotuksen jälkeen. Se on siis normaalia.

Vierailija
69/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämentykytystä siis. 

Emme ota enää rokotteita.

Vierailija
70/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia oireita. Kaksi piikkiä saanut ja viikon päästä kolmas.

Mutta kuulin yhdeltä vanhukselta, uskovaiselta, että hän oli lukenut lehdestä kaikkien jotka on saanut koronarokotteen kuolevan kahden vuoden kuluttua rokotteesta.

Joten sitä odotellessa. It´s a final countdown.

Vierailija
71/71 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset runsastuneet ja kipeytyneet entisestään. Munasarjakipu vasemmalla välillä. Elohiiriä päivittäin myöskin vasemmalla puolella. Kolmatta rokotetta en todellakaan ota.