Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joille on annettu koronarokote, niin minkälaisia oireita teille on tullut siitä?

Vierailija
28.04.2021 |

Minä sain sen eilen ja käsivarsi on ollut pistokohdasta vähän kipeä. Lisäksi minä palelin vähän vaikka olin sisällä ja vatsa on ollut hiukan sekaisin. Tosin noista kahdesta viimeisestä oireesta en ole varma, että johtuivatko ne rokotteesta.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia oireita, ja rokotuksesta nyt 15 päivää.

Vierailija
42/71 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peenis ei enää toimi ja olen nyt steriili. Kiitos phizer rokotteiden ja muiden. Otin kaikkia kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai ei lle kiva kun piikki menee lihakseen

Vierailija
44/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu taas vaihteeksi, että täältä lähti ketju, jossa naiset olivat kertoneet saaneensa koronarokotteesta vuotohäiriöitä. Sain itse sellaisen, ja pidän tärkeänä tuoda julki kyseisen ongelman, jotta rokotteet ottajat voivat muodostaa käsityksen rokotteen turvallisuudesta oikealta pohjalta.

Vierailija
45/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. piikki nipisteli sormenpäitä pari viikkoa

2. piikki ei oireita

Vierailija
46/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotetta saatu. Molemilla kerroilla Astra-Zenecan.Ei mitään ongelmia.

Vierailija
47/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestostondis 78h.

Vierailija
48/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset oireet kuin aloittajalla. Oli kuitenkin lieviä ja kesti vain muutaman päivän. Olin saanut ykkösrokotteena Pfizerin ja toisena Modernan ( walk in-rokotus).

Vierailija
49/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän väsymys, kipeä käsi, lämpöä. Tehosteessa myös kainalo tuli kipeäksi. Kummallakin kerralla menkat alkoivat rokotusta seuraavana päivänä, niin aikaisessa vaiheessa kiertoa ettei koskaan ennen ole ollut.

Vierailija
50/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään oiretta itselleni tai kenellekään tietämälleni ihmiselle.

Paitsi netissä tietysti jengi sokeutuu, kuuroutuu, halvaantuu ja vuotaa kuiviin.

Vierailija
51/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi 3 päivää todella kipeä.

Vierailija
52/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu taas vaihteeksi, että täältä lähti ketju, jossa naiset olivat kertoneet saaneensa koronarokotteesta vuotohäiriöitä. Sain itse sellaisen, ja pidän tärkeänä tuoda julki kyseisen ongelman, jotta rokotteet ottajat voivat muodostaa käsityksen rokotteen turvallisuudesta oikealta pohjalta.

Rokotevastainen potaska siivotaan ihan syystäkin.

Vierailija
53/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Modernan rokotteen vasempaan käsivarteen. Pistoskohta oli noin kolme päivää kipeä, mutta se on aivan normaalia. Suunnilleen kaksi tuntia rokotuksen jälkeen mun vasempaan käteen ja vasemmalle puolelle kasvoja rupesi kehittymään puutuneisuuden tunne, joka voimistui iltaa kohden. Tunne oli todella epämiellyttävä. Tunne oli poissa kädestä seuraavana päivänä ja vasemmasta poskesta se hiipui noin viikon kuluessa. Minua myös väsytti jonkin verran, ja menin nukkumaan aika pian kotiin päästyäni. Mitään kuumetta, vilunväristyksiä tai pahoinvointia ei minulle tullut. Myös hyvin lievä päänsärky ilmaantui hetkeksi, noin kolmeksi tunniksi, aivojen etuosaan otsan alueelle.

Vierailija
54/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala väsymys rokotuspäivänä, käsi kipeä 2 päivää, ei voinut pitää suorassa, ruoka ei maistunut viikkoon

Vierailija
55/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset ja nivelet kipeät, kova väsymys seuraavana päivänä, kesti sen päivän.

Vierailija
56/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immenkalvoni pamahti siitä PAM!

Vierailija
57/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala väsymys rokotuspäivänä, käsi kipeä 2 päivää, ei voinut pitää suorassa, ruoka ei maistunut viikkoon

Mutta tuohon ruokahaluttomuuteen oli ehkä osasyynä se että rokotuspäivänä illalla sain suru-uutisen lähipiiristä.

Vierailija
58/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään muita oireita kuin sen, että pistokohtaa särki pari päivää. En tunne ketään, joka olisi saanut tätä kummempia oireita.

Vierailija
59/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä kolmannestakaan tullut kuin käsi vähän kipeäksi.

Vierailija
60/71 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuskohta oli kipeä vähän aikaa. Mikä on normaalia.

Paljonkohan noista oireista on kuviteltuja, kun on oikein tunnustettu itseä ja etsimällä etsitty oireita? Väsymys ja päänsärky laitetaan rokotuksen piikkiin vaikka niitä olisi ollut muutenkin.