Te joille on annettu koronarokote, niin minkälaisia oireita teille on tullut siitä?
Minä sain sen eilen ja käsivarsi on ollut pistokohdasta vähän kipeä. Lisäksi minä palelin vähän vaikka olin sisällä ja vatsa on ollut hiukan sekaisin. Tosin noista kahdesta viimeisestä oireesta en ole varma, että johtuivatko ne rokotteesta.
Kommentit (71)
Eilen sain ja nyt särkee päätä mutta en tiedä johtuuko juuri siitä rokotuksesta
Kova kuume, päänsärky, ripuli.
Pitäs vasta-aineita tulla.
39 kuumetta, lihaskivut, närästys ja rytmihäiriöt. Astran rokote
Modernan sain, pari päivää käsivarsi kipeä, rokotusta seuraavana päivänä päänsärkyä ja lievää kuumetta (37,8). Samoja on tullut influenssarokotteista.
Pistoskohta kipeytyi noin päiväksi.
Olen riskiryhmä 1:ssä, AZ:n sain reilu kuukausi sitten, ei mitään oireita. N58
Pistoskohtaa jomotti lievästi pari päivää. AZ-piikki annettiin aamuyhdeksältä ja seuraavana iltayönä tärisin kylmästä kuin horkkataudista, otin buranan ja keräsin kaikki asuntoni peitot päälleni. Yöllä kaikkia jalan niveliä jomotti silleen lievästi, eli tunsin joka nivelen ja ne vähän kuin kutisivat ja oli pakko koko ajan vaihtaa asentoa. En ollut koskaan ymmärtänyt miten paljon alaraajoissa on niveliä, mutta nyt tunsin niistä jokaisen.
Eilen kävin piikillä. Ei AZ rokote, mitä lie ollut.
Ei mitään oireita. Ei käsikipua, ei mitään.
Niska jäykistyi ja tuli noin viikon kestävä pääkipu. Sitten vain katosi.
Väsynyt olo seuraavana päivänä, phizerin rokotteen sain.
Astrasta lähes jokaisella tuntemallani ihmisellä kaikenlaisia oireita, valtavaa useamman päivän kestävää kovaa väsymystä, nivelkipuja, outoa päänsärkyä, nyt saavat toisella kertaa jotain muuta rokotetta, osaa heistä on etukäteen varotettu että voi tulla vieläkin pahempia oireita.
Eilen sain Pfizerin rokotteen. Pistokohtaa jos painaa, niin tuntuu pientä kipua, ei muuta.
Comirnatyn sain, eikä mitään oireita.
50-vuotiaita tai sitä vanhempia vasta rokotetaan meidän alueella. Rokotteiden oireiden miettiminen tuskin on ajankohtaista vielä pitkään aikaan.
Pfeizerin rokote huhtikuun puolivälissä. Pistoskohta hiukan kosketusarka pari päivää. Kolmannen päivän illalla alkoivat sitten varsinaiset haittavaikutukset eli ensin nivelkivut (isot nivelet yksi kerrallaan), sitten lihaskivut ja voimattomuus raajoissa. Tätä kesti reilut kaksi viikkoa. Sen jälkeen lievää huimausta ja näköhäiriöitä. Nyt viimein olo alkaa olla normaali. Kipuihin ei tehonnut sen enempää käsikauppavalmisteet kuin reseptilääkkeetkään, joten unet jäivät vähiin särkyjen vuoksi.
Eri lähteiden mukaan toisen pistoksen jälkeen haittavaikutukset ovat pahemmat kuin ensimmäisen jälkeen. Mitähän mahtaa olla tulossa heinäkuun alkupuolella? Meneekö koko loppukesä piloille?
Fimealle on lähdössä raportti haittavaikutuksista. Pitäneekö loppukesästä tehdä toinen?
PS Kaikki nämä kerrotut haitat mainitaan kortissa, joka annettiin rokotuskäynnillä eli ovat sen mukaan normaaleja yleisoireita. Mutta missään ei puhuttu, että ovat niin kivulloisia kuin minulla oli.
Kaverini saaneet Modernan, ei kuulemma mitään sivuvaikutuksia ainakaan ekasta tullut.
Kaksi kaveria saaneet molemmat Pfizerit, ei mitään oireita edes toisesta.
Sain Pfizerin ja yllätyin, miten kipeäksi käsivarsi tulikaan. Kipua ja särkyä kesti kaksi päivää. En oikein pystynyt nukkumaan enkä nostamaan toista kättä lainkaan. Lisäksi oli päänsärkyä ja kuumetta kolmisen päivää.
Koskaan aikaisemmin minulle ei ole tullut mitään oireita mistään rokotuksesta.
Reuma. Ei heti, mutta tammikuussa sain AZ:n ja reilu viikko sitten kun sain toisen piikin niin otettiin samalla reissulla kokeet ja nyt ilmoitettiin että mulla on reuma.
Virallisia viivoja ei ole vielä suoraan vedetty rokotteen ja reuman välillä, mutta rokotuksesta reilu 1kk myöhemmin ei sormet enää taipuneet ja muillekin on tullut reumaa
Nee ker isankkeri, AIDS, norsutauti, vesikauhu, sikanuha, lerpa, osteoporoosi, psoriasis, kuppa, ALS, Sallantauti, sormisyylä, malaria, alssakuume, parkinsonintauti, kitalakihalkio ja heinänuha
Itse sain eilen 2. annoksen Pfizerin rokotetta. En saanut ensimmäisestä annoksesta mitään, en edes lihaskipua. Toisestakaan annoksesta en ole ainakaan vielä saanut. Yleensäkin kestän rokotteita ja lääkkeitä hyvin, enkä saa niistä nitään sivuvaikutuksia.
Ei minkäänlaisia oireita missään vaiheessa.