Onko teidän perheessänne piereskely luonnollinen asia?
Vai menetkö sinä vessaan pieremään ettei vaan miehesi kuule:)))
Kommentit (24)
siihen ei kiinnitetä sen kummemmin huomiota. Naureskellaan ja ehkä vähän torutaan hajuhaitoista. Mutta parempi pierrä kuin kieriä sitten vatsavaivoissa :)
Itse saatan pieraista miehen istuessa vieressä. Ihmisiähän me naisetkin vain ollaan. Meidän lapsikin (tyttö) on oppinut hihittelemään omille pieruilleen :) En missään nimessä aio opettaa vessaan menemistä pierun takia tai että tyttöjen pitäisi mitenkään erityisesti pidätellä pierua muiden ihmisten läsnäollessa. Toki aion opettaa että ei ole kohteliasta pieraista ruokapöydässä ja muutenkin voi tilanteen sattuessa siirtyä hiukan kauemmaksi. Mutta meillä pieru on ihan luonnollinen ja harmiton asia.
En voi ymmärtää näitä naisia jotka eivät kehtaa käydä edes kakalla poikaystävänsä asunnolla, eivät koskaan ole pieraiseet miehensä läsnäollessa jne. Uskomatonta teatteria. Ja vatsakipujahan siitä tulee!
PS:ollaan ihan kolmekymppisiä ja lapsiperhe :)
MUTTA en ymmärrä miksi pitäisi piereskellä toisen ihmisen läsnäollessa...? Onko teillä muilla jotain jatkuvia ilmavaivoja/vaikeuksia pidätellä paukkuja, sillä itse ainakin pystyn pidättelemään ne paukut joita päivän aikana tulee, ja päästämään ne vessassa samalla kun käyn pisulla tmv. Toki jos olen yksin kotona, voi muuallakin paukutella...;)
Maha minulla ei ole koskaan tullut tuosta pidättelystä kipeäksi...
Par kertaa vuodessa on mahatautia tmv. ja silloin saattaa lipsahtaa paukku miehen tmv. läsnäollessa, mutta eipä tuo mikään " häpeällinen" asia ole. Minusta vaan seurassa piereskely on asiatonta, mutta EI vakavaa jos niin tapahtuu vahingossa. Minua ällöttävät ihmiset, jotka paukuttelevat avoimesti toisten seurassa, eivätkö he käsitä, että tuo sinänsä luonnolinen asia on kuitenkin vastenmielinen...? Tarkoitan, miksi pitää juuri esim. leffaa katsoessa pierrä sohvalla, miksei käydä vaikka viereisessä huoneessa...? Minulla ainaki menee maku sipseistä/nameista jos joku haisee vieressä... Minulla on kyllä muutenkin aika herkkä oksennus refleksi...
Ja miski nämä ihmiset, joille paukuttelu on normaalia, eivät tee sitä julkisilla paikoilla, hisseissä, nusseissa, työpaikallaan jne? Minä ainakin kunnioitan miestäni ja ystäviäni yhtä paljon (enemmänkin) kun tuntemattomia/työkavereita... Miksi tahtoisin laittaa läheisimpäni olemaan suolikaasujeni keskellä, kun varon vieraampia...?!;)
ja sen seurauksena vatsa meinaa joskus vähän reagoida!
-36-