Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin Suomen euroviisu?

Vierailija
28.04.2021 |

Euroviisuissa Suomi on jäänyt viimeiseksi 11 kertaa.3 kertaa jäänyt ilman pisteitä.
Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen huonoin Suomen euroviisu kappale?

Kommentit (311)

Vierailija
101/311 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa Matti Loirin Huilumies oli kyllä hanurista ja taisi jäädäkin viimeiseksi lehdelle soittelemaan.

Itse asiassa hemmetin kiva biisi mielestäni. Silloin aikanaan hävetti olla suomalainen, kun lapsena ottaa mokomat viisukisat liian vakavasti.

Mä tykkään Huilumiehestä. Kamalin on ollut Nauravat silmät muistetaan, en muista vuotta, enkä edes esittäjää mutta oli kammottava.

Vierailija
102/311 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna Suomella on muka ollut Euroviisuissa biisi "Saunassa hikoillaan"? En löytänyt, vaikka googlasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/311 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku pommiin.Juice kirjoitti sanat Helsinki-Tampere junan ravintolavaunussa.

Olikohan kännissä kun sanat kirjoitti?

Vierailija
104/311 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
105/311 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi vaikka voitti Euroviisut.

Vierailija
106/311 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto ja Monsters.

Vierailija
107/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark side.10 sekuntia pystyin kuuntelemaan.

Vierailija
108/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Kurikan osallistuminen oli hieno asia, koska antoi viestin siitä, että kisat ovat kaikille. Suomi oli tässä edelläkävijä ja kappaleen viesti tärkeä. Olen ylpeä heidän suorituksestaan. Monessa Euroopan maassa vammaisten asema on surkea ja parannettavaa on Suomellakun tässä.

Päivä kahden ihmisen on kaunis kappale ja hyvin kestänyt aikaa.

Kaikki liian laskelmoidusti tehdyt on huonoja, esimerkiksi ne joissa on pari sanaa englanniksi että olisi "kansainvälistä".

Vierailija
109/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aallon Monsters.

Vierailija
110/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Kurikan nimipäivät oli kyllä surkein. Ei siksi että ovat vammaisia, vaan koska kappale yksinkertaisesti oli huono. Lisäksi monet tylsät kappaleet ovat olleet huonoja, kuten Sing it away ja Look away. Tämän vuoden nollille jäänyt Brittien biisikin oli mielenkiintoisempi kuin nuo kaksi.

Suomessa varmasti osattaisiin tehdä parempaakin musiikkia, mutta jostain syystä Euroviisuihin päätyy usein niitä, jotka ovat radiosoitossa olevia peruspoppibiisejäkin tylsempiä.

Vierailija
111/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huonoin on ollut Jasminen Niin kaunis on taivas. Kakkoseksi yltää Nina Åhströmin A Little Bit. Täysin mitäänsanomattomia jollotuksia.

Listalleni pääsevät vain ne Euroviisu-esitykset, jotka olen itse suorana nähnyt.

Ehdottomasti se Jasmine!

Vierailija
112/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ding Dong

?

Hollannilla oli Ding-dinge-dong, joka voitti.

Vierailija
113/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa Matti Loirin Huilumies oli kyllä hanurista ja taisi jäädäkin viimeiseksi lehdelle soittelemaan.

Itse asiassa hemmetin kiva biisi mielestäni. Silloin aikanaan hävetti olla suomalainen, kun lapsena ottaa mokomat viisukisat liian vakavasti.

Mä tykkään Huilumiehestä. Kamalin on ollut Nauravat silmät muistetaan, en muista vuotta, enkä edes esittäjää mutta oli kammottava.

Olen eri mieltä. Kappale on ihan ok.

Esittäjä oli Boulevard.

Vierailija
114/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umk kilpailuun lähetetään nykyään yli 300 kappaletta. Raati valitsee niistä 10 varsinaiseen Umk kisaan. Läpinäkyvyyden vuoksi olisi hyvä laittaa KAIKKI lähetetyt kappaleet kuultavaksi johonkin. Näin selviäisi, millaisia raati haluaa euroviisuihin laitettavaksi ja se, millaisia kykyjä maasta löytyy. Väitän että esim Sara Aalto ei takuulla ollut kaikkia yli kolmea sataa parempi, vaikka yle näin väitti (!) Ei varmasti.

Vierailija
115/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertti Kurikan Nimipäivät ehdottomasti.

Katsoin tilastot ja sai kaikkien aikojen huonoimmat pisteet. Jäivät semifinaalissa viimeiseksi.

Vierailija
116/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredin ja kumppanien Pump Pump on kyllä yks parhaimpia huonoja. Saanut ansaitsemansa arvonylennyksen viisuhistorian camp-henkisimpänä vetona.

Vierailija
117/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertti Kurikan Nimipäivät ehdottomasti.

Katsoin tilastot ja sai kaikkien aikojen huonoimmat pisteet. Jäivät semifinaalissa viimeiseksi.

1.semifinaali 16/16.

Vierailija
118/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PKN Aina mun pitää. Hirveistä hirvein, siis niiiin hirvee!!! Ja jotkut oli vielä aivan varmoja että sillä kappaleella voitetaan, monet omatkin tutut niin hehkutti etukäteen! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
119/311 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fredin ja kumppanien Pump Pump on kyllä yks parhaimpia huonoja. Saanut ansaitsemansa arvonylennyksen viisuhistorian camp-henkisimpänä vetona.

Kyllä Pump Pump oli mukava laulu.Sijoitus oli 11.

Vierailija
120/311 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Darude nolasi itsensä. Harmi, kun on tehnyt laadukasta electrokeikkaa maailmalla ja on edelleen suosittu. Mutta poppiin ei olisi kannattanut lähteä :/

Se Look away oli vaan niin huono biisi. Ihan älyttömän tylsä kaikin puolin. Tuli Sandstormia ikävä.

Toinen niistä kolmesta olis ollut paremipi, en nyt muista nnimeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi