Huonoin Suomen euroviisu?
Euroviisuissa Suomi on jäänyt viimeiseksi 11 kertaa.3 kertaa jäänyt ilman pisteitä.
Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen huonoin Suomen euroviisu kappale?
Kommentit (311)
No se hirviöbiisi.
Vieläkin hävettää, että semmoisen lähetimme meitä edustamaan. Mitä muukin Eurooppa meistä ajattelee?
Mun mielestä huonoin on ollut Jasminen Niin kaunis on taivas. Kakkoseksi yltää Nina Åhströmin A Little Bit. Täysin mitäänsanomattomia jollotuksia.
Listalleni pääsevät vain ne Euroviisu-esitykset, jotka olen itse suorana nähnyt.
Se joku Janita tai joku sellainen ja biisi oli niin kaunis on taivas tai joyain sinnepäin. Hirveä myötähäpeä, nolotti. 😬
Se Hanna Pakarisen biisi, jonka kertsin lyriikat ovat kuin jonkun ala-astelaisen tekemät:
"Leave me alone
I wanna go home"
Vesa Matti Loirin Huilumies oli kyllä hanurista ja taisi jäädäkin viimeiseksi lehdelle soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vesa Matti Loirin Huilumies oli kyllä hanurista ja taisi jäädäkin viimeiseksi lehdelle soittelemaan.
Sai 6 pistettä ja sijoitus oli 19/19.
Todella harva Euroviisu on ollut hyvä ja jäänyt päähän iloisesti rallatuttamaan. Suurin osa on sitten niitä huonoimpia, ihan samassa tasaisessa takarivissä ovat niin Lordi kuin Pentti Kurikkakin. Onneksi emme ole yksin tässä asiassa, vaan asianlaita on sama lähes kaikissa maissa.
Darude nolasi itsensä. Harmi, kun on tehnyt laadukasta electrokeikkaa maailmalla ja on edelleen suosittu. Mutta poppiin ei olisi kannattanut lähteä :/
Tää on kyllä aika paha.
Tuollaisen biisin ymmärtää jos haluaa hävitä säästösyistä
Vierailija kirjoitti:
Darude nolasi itsensä. Harmi, kun on tehnyt laadukasta electrokeikkaa maailmalla ja on edelleen suosittu. Mutta poppiin ei olisi kannattanut lähteä :/
Se Look away oli vaan niin huono biisi. Ihan älyttömän tylsä kaikin puolin. Tuli Sandstormia ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä huonoin on ollut Jasminen Niin kaunis on taivas. Kakkoseksi yltää Nina Åhströmin A Little Bit. Täysin mitäänsanomattomia jollotuksia.
Olen aivan samaa mieltä. Niin kaunis on taivas on huonoin euroviisu, täysin turha kappale ja esityskin vielä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä aika paha.
Vuosi on 1996, mutta esiintyjän hiukset on kuin kotipermanentti ja - leikkaus seitkytluvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä aika paha.
Vuosi on 1996, mutta esiintyjän hiukset on kuin kotipermanentti ja - leikkaus seitkytluvulta.
Luin tuolloin jostain lehdestä, että hiukset oli kyllä laitettu kampaajan toimesta kisapaikalla, mutta laulaja ei pitänyt niistä ja itse sitten ”laittoi” ne.
Surkeita ovat olleet PKN, lukuvei, sillanpää, edea, jammajamma.
Pertti Kurikan Nimipäivät ehdottomasti.