Miksi ketjut loppuu just kun ehdin kommentoida
Minkähän ihmeen takia melkein joka kerta kun jotain johonkin ketjuun kommentoin ja jään sitten odottelemaan muiden seuraavia kommentteja, niitä ei enää tule? :D Monisivuinenkin samana päivänä aloitettu ketju on monesti loppunut minun kommenttiini. Tuunko sitten aina paikalle just silloin vasta, kun keskustelu on oikeastaan jo hiipunut. Aika harvoin mihinkään vastailen siis niin olen pistänyt merkille... :D
Kommentit (9)
Sun vastaukset on niin perssiistä, että ne tappa koko keskustelun. No ei, joskus mietin itekin ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun vastaukset on niin perssiistä, että ne tappa koko keskustelun. No ei, joskus mietin itekin ihan samaa.
Aattele, tämäkin keskustelu ois voinut jämähtää sun kommenttiisi, mutta nyt se jämähtää varmaan minun kommenttiini, terveisin ap. :D
Ehkä kommenttisi kokoaa koko ketjun aiheen niin täydellisesti, ettei kellään ole siihen mitään lisättävää.
Ehkä kommenttisi kokoaa koko ketjun aiheen niin täydellisesti, ettei kellään ole siihen mitään lisättävää.
Enemmän harmittaa, kun on näpytellyt pitkän, omasta mielestä osuvan kommentin ja sen syötön jälkeen huomaa modemin pyyhkäisseen koko ketjun pois.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sopia niin! :D
Vierailija kirjoitti:
Enemmän harmittaa, kun on näpytellyt pitkän, omasta mielestä osuvan kommentin ja sen syötön jälkeen huomaa modemin pyyhkäisseen koko ketjun pois.
Jeeepp, varsinkin kun nykyään moni keskustelu poistuu tosi äkkiä yllättäen!
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mitä pidempi ja harkitumpi vastaus on, sen varmemmin ketju on jo ehtinyt lähteä alta pois.
Itse taas olen huomannut, että noin 90 prosenttisesti ketjut poistuvat saman päivän aikana kun olen käynyt kommentoimassa viiltävän terävästi ihmisyyteen ja maailmaan viittaavissa ketjuissa. Yleensä ketjujen elinikä toki on paljon lyhyempi ja erityisesti pariutumisketjujen odotettu elinikä on vain minuutteja. Kielenkäyttö on asiallista, mutta ymmärrän toki tietyn konsensusvastaisuuden itsessäni. Mutta tämänkin palstan yleistä tasoa silmäilemällä, on tämä kokonaisuudessaan aika merkillistä.
Jostakin syystä älyllinen taso halutaan suitsia tällä palstalla matojakin alemmaksi.
P E R S K U T A T R O L L A A