Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?

Vierailija
25.04.2021 |

Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35

Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?

Kommentit (240)

Vierailija
61/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei ole väliä, mutta jos on vanha ja paskainen auto ja täynnä olutölkkejä ja karvanoppia niin se kertoo riittävästi siitä missä mies menee oman päänsä sisällä.

Mitä vikaa karvanopissa?

Ymmärrät sitten kun aikuistut ja korvantaukset on kuivuneet.

Toisten ei tarvitse pilkata muita osoittaakseen, että on ”aikuinen” . Itse olen jo sen ikäinen, ettei tarvitse esittää sitä aikuista ja haluaisin ne punaiset karvanopat kun ne sopisi minun mesen tehosteväriin.

Vierailija
62/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Yhdenkään huoltoja, renkaita, bensoja ja vakuutuksia en enää maksa. Saa mies jäädä, jos koittaa elättiään minulle sysätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö naiset mitään moottorien koosta ja hevosvoimista? Jos auton peräluukussa on vaikkapa numerot 3.0 niin onko se paljon vai vähän?

Omalla 1.2:lla olen hyvin onnistunut pysymään Suomen liikennevirrassa mukana. Vähäisellä polttoaineella. Eli asialla ei itselle mitään merkitystä.

Tottakai auton tehoilla on merkitystä, mitä laiskempi auto kiihtymään niin sitä vaarallisempi sillä on tehdä pakollisia ohituksia.

Milloin ohittaminen on muka pakollista?

Vaikkapa silloin kun jokin hidas työkone ajaa isolla päätiellä.

Vierailija
64/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei ole väliä, mutta jos on vanha ja paskainen auto ja täynnä olutölkkejä ja karvanoppia niin se kertoo riittävästi siitä missä mies menee oman päänsä sisällä.

Mitä vikaa karvanopissa?

Ne oli kivoja kun oli itse alle 20 v. Jos itse on jo lähempänä 30 v ja samanikäinen mies ajelee vielä karvanopat roikkuen niin heti tulee olo, että hän ei ole päässyt niistä ajoista vieläkään eteenpäin.

Se osoittaa ettei paskaakaan mieti mitä muut siitä ajattelee. Mut kyl me lasten kanssa askarrellaan sinulle mitali sinulle tuosta aikuisuudesta.

Vierailija
65/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän paskamusiikkia soitit autossa ja oliko subbarit peräkopissa?

:D Subbareita ei ole mutta radio soi ihan matala volyymisesti. M35

Vierailija
66/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö naiset mitään moottorien koosta ja hevosvoimista? Jos auton peräluukussa on vaikkapa numerot 3.0 niin onko se paljon vai vähän?

Omalla 1.2:lla olen hyvin onnistunut pysymään Suomen liikennevirrassa mukana. Vähäisellä polttoaineella. Eli asialla ei itselle mitään merkitystä.

Tottakai auton tehoilla on merkitystä, mitä laiskempi auto kiihtymään niin sitä vaarallisempi sillä on tehdä pakollisia ohituksia.

Jos työkoneen ohittaminen sinusta vaatii, jotain lisätehoja ohittaminen ei ole turvallista.

Vierailija
67/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa karvanopissa?

Ne oli kivoja kun oli itse alle 20 v. Jos itse on jo lähempänä 30 v ja samanikäinen mies ajelee vielä karvanopat roikkuen niin heti tulee olo, että hän ei ole päässyt niistä ajoista vieläkään eteenpäin.

Se osoittaa ettei paskaakaan mieti mitä muut siitä ajattelee. Mut kyl me lasten kanssa askarrellaan sinulle mitali sinulle tuosta aikuisuudesta.

No kyllä se muiden mielipide näyttää vähän kiinnostavan, kun puolustelemaan asti kuitenkin vaivauduit?

Vierailija
68/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3.0 on aika vähän hevosvoimia.

Hyvä vitsi:)

Vierailija
69/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos on adhd

Vierailija
70/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut koskaan seurustella miehen kanssa, joka omistaisi auton. Makuja on monia. Joillekin naisille on tärkeää, että auto on.

Vierailija
71/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa karvanopissa?

Toisten ei tarvitse pilkata muita osoittaakseen, että on ”aikuinen” . Itse olen jo sen ikäinen, ettei tarvitse esittää sitä aikuista ja haluaisin ne punaiset karvanopat kun ne sopisi minun mesen tehosteväriin.

No ne nyt vaan on aikuisella autossa pölhöt ja epäkäytännölliset (näköeste), mutta jos kerran haluat niin mikä muu kun aikaan saamattomuus estää teettämästä sellaisia kun haluat?

Vierailija
72/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen 🚗 kanssa seurustella, niin ei todellakaan mitään väliä.

Vierailija
73/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ei ole edes väliä onko autoa ylipäätään. Tai ajokorttia. Ihan muut tekijät vaikuttaa siihen onko mies kiinnostava vai ei.

Vierailija
74/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman bemarimiehen, todella mukavia tyyppejä, kaukana mulkeroista. Ajavat 5-sarjalaisilla mukavuuden vuoksi.  

Toyota- tai Nissan-miestä en ottaisi. Ovat jämähtäneet jonnekin teini-Corolla/Bluebird-histroalliselle aikakaudelle.

Vierailija
75/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkoneen ohittaminen sinusta vaatii, jotain lisätehoja ohittaminen ei ole turvallista.

Mitä nopeampaa ohitus tehdään sitä turvallisempaa se on, sinä kun yrität ohittaa laiskalla autollasi hitaampaa edessä menevää niin sieltä saattaa tulla joku vastaan kun et ehdi omalle kaistalle tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
76/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se, että bemarilla ajaa vaan erittäin pienikaluiset. Voi olla muka isokin mies ja pullistella feikkilihaksilla, mutta voi voi sitä pikkuista katkarapua. Tilanne on niin paha, että oikeasti isokaluiset eivät uskalla bemaria edes laittaa. Joten pienikaluisten autona pysyy!

Vierailija
77/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on vahattu niin että kiiltää ja sisältä siisti. Olutta en juo ja karvanoppia en omista. M35

Vierailija
78/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa karvanopissa?

No ne nyt vaan on aikuisella autossa pölhöt ja epäkäytännölliset (näköeste), mutta jos kerran haluat niin mikä muu kun aikaan saamattomuus estää teettämästä sellaisia kun haluat?

En minä niitä niin paljoa halua🤣

Vierailija
79/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen auton merkki on naiselle yhtä tärkeä kuin naisen käsilaukun merkki miehelle. Usko pois. T: mies

En ikinä menisi toisille treffeille, jos huomaisin, että naisella on LV:n laukku.

M39

Vierailija
80/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta Teslasta plussaa.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi