Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?

Vierailija
25.04.2021 |

Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35

Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?

Kommentit (240)

Vierailija
41/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä yleensä bemareilla ajaa vaan pellet!

Teboilin papoiltako kuulit?

Ohis, eikun se näkyy liikenteessä. Niistä suuri osa nykyisin pimp-my-car madallettuja tuontiritsoja, ylikokkoisilla renkailla ja kuskista näkee että ne on surkimuksia joiden auto on elämän keskipiste.

Wunderbaum haisee kilometrin vastatuuleen näistä kuskeista, vaikka se onkin häveliäisyydestä jemmattu karvanoppien kanssa vanhempien vintille jo vuosia sitten.

Vierailija
42/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista automerkkejä. Kaikki näyttävät samalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itsellä m-b.

Vierailija
44/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö naiset mitään moottorien koosta ja hevosvoimista? Jos auton peräluukussa on vaikkapa numerot 3.0 niin onko se paljon vai vähän?

3.0 on aika vähän hevosvoimia.

Vierailija
45/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö naiset mitään moottorien koosta ja hevosvoimista? Jos auton peräluukussa on vaikkapa numerot 3.0 niin onko se paljon vai vähän?

Omalla 1.2:lla olen hyvin onnistunut pysymään Suomen liikennevirrassa mukana. Vähäisellä polttoaineella. Eli asialla ei itselle mitään merkitystä.

Vierailija
46/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Tottakai sil on. BMW on elitistie statusesine, nii se sit vetoo korkeesti koulutettuihi naisiin. Normaalit ihmiset hankkii auton kulkuneuvoks. Ja sit ne jotka osaa välittää luonnosta ei hanki autoo ollenkaa. Se vaa siinä on, et naiset ei tykkää jos miehel ei oo autoo.

BMW:stä tulee kyllä mieleen nuori amispoika, vaikkei auton merkillä kyllä minulle ole merkitystä. Itselläni on auto työmatkan takia, miehelläni ei ole, kun tykkää pyöräillä mieluummin.

- naistohtori

Vierailija
47/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei tee minkäänlaista vaikutusta jos kyseessä ei sitten oikeasti ole jokin sellainen auto jota ei ihan jokaiselta löydy. Naisystäväni miehellä on Maserati ja se on kieltämättä tyylikäs.

Vierailija
48/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei ole väliä, mutta jos on vanha ja paskainen auto ja täynnä olutölkkejä ja karvanoppia niin se kertoo riittävästi siitä missä mies menee oman päänsä sisällä.

Mitä vikaa karvanopissa?

Vierailija
49/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Ainakin mielikuviin. Bemarit&Audit teinejä. On myös pappa-autoja jne.

Vierailija
50/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan Teslaa!

Arvostan japanilaisia autoja; jalat maassa -tyyppi. Siis muitakin kuin Toitskuja.

Japanilaiset autot toimii. Harmi vaan että ne on tehty lyhyemmille kuskeille. Itse olen 190cm ja eurooppalaisissa on paljon siedettävämmät olot kuskilla. Saksalaisissa vaan on enemmän vikoja kuin japseissa. Ranskalaisissa ei toimi enää mikään parin vuoden jälkeen.

Vierailija
51/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on väliä. Millään tojotalla tai hyndailla ei pääse minun kanssani toisille treffeille.

Vierailija
52/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei ole väliä, mutta jos on vanha ja paskainen auto ja täynnä olutölkkejä ja karvanoppia niin se kertoo riittävästi siitä missä mies menee oman päänsä sisällä.

Mitä vikaa karvanopissa?

Ostaisit heti jos löytäisin punaiset.

Vierailija
53/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla 1.2:lla olen hyvin onnistunut pysymään Suomen liikennevirrassa mukana. Vähäisellä polttoaineella. Eli asialla ei itselle mitään merkitystä.

Tottakai auton tehoilla on merkitystä, mitä laiskempi auto kiihtymään niin sitä vaarallisempi sillä on tehdä pakollisia ohituksia.

Vierailija
54/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa karvanopissa?

Ymmärrät sitten kun aikuistut ja korvantaukset on kuivuneet.

Vierailija
55/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä. Joku älytön amerikanrauta kertoisi harrastuksesta ja arvomaailmasta, jota en jakaisi.

Ex ajoi Yariksella ja nykyinen ajaa Priuksella.

Minkälainen ihminen olen? Kerro? Tai voi muutkin yrittää. Minulla on vanha amerikkalainen muskeliauto. On myös tietysti käyttöauto, joka on Audi. Autan sen verran, että olen mies. Haluaisin tietää, olenko parisuhteessa, ikäni, onko minulla lapsia. Missä asun, arvomaailmani, ulkonäköni, ja luonteeni. Saa toki muutakin kirjoittaa.

Vierailija
56/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai auton tehoilla on merkitystä, mitä laiskempi auto kiihtymään niin sitä vaarallisempi sillä on tehdä pakollisia ohituksia.

Milloin ohittaminen on muka pakollista?

Vierailija
57/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa karvanopissa?

Ne oli kivoja kun oli itse alle 20 v. Jos itse on jo lähempänä 30 v ja samanikäinen mies ajelee vielä karvanopat roikkuen niin heti tulee olo, että hän ei ole päässyt niistä ajoista vieläkään eteenpäin.

Vierailija
58/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrari on hyvä ja se lampo jotain

Vierailija
59/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ne, jotka ovat kiinnostuneita. Olen nainen ja autot ovat aina kiinnostaneet.

Vierailija
60/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa merkillä on väliä, mutta käytännössä ei. En tykkää itse yhtään mistään bensarohmuista autoista, en uusista tai vanhoista, samoin en myöskään mistään ökyistä tai jostain muuten vain ajamiseen lähes soveltumattomista autoista, esimerkiksi madalletuista autoista.

Auto on minulle vain auto, kulkuväline siirtymiseen ja tavaroiden kuljettamiseen. Autoilla ei ole minulle mitään isompaa arvoa ja odotuksia, kunhan se on turvallinen ja tarkoitukseen sopiva. Itse olen ajanut esim. parilla volkkarilla, mersulla ja skodalla, eikä minulla ole ollut yhteenkään autooni mitään ystävyyssuhdetta, joten en ymmärrä muidenkaan tarvetta korostaa autojaan. Autoharrastajan kanssa en luultavasti keksisi kovin ihmeellistä juteltavaa, sillä autot eivät ole kovin mielenkiintoinen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän