Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?

Vierailija
25.04.2021 |

Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35

Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?

Kommentit (240)

Vierailija
101/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto kertoo osaltaan miehen elämänhallinnasta Ei siis ratkaise yksinään mitään, mutta erottaa yhtenä tekijänä luuserit menestyjistä.

Onko mies täysi luuseri jos ei omista autoa eikä ajokorttia?

Helsingissä ei, mutta muualla hieman outoa ja epäkätevää. Seurustelin joskus miehen kanssa, jolla ei ollut ajokorttia ja alussa oli ihan kiva olla kuskina, mutta pian se alkoi todella tympiä. Miehellä oli kuitenkin aina ideoita, joiden toteuttamiseen tarvittiin autoa ja ajelua, esimerkiksi kansallispuistoissa kävely. Aika harvaan kansallispuistoon tai vastaavaan pääsee julkisilla kätevästi, joten niinpä menimme minun autolla. Tulomatkalla mies kuorsasi täysillä vieressä ja minä ajoin. Mies ei halunnut osallistua myöskään bensakustannuksiin, sillä olinhan minäkin mukana ja hän oli vain matkustajana. Mies oli muutenkin pihi ja muita hyväksikäyttäjä tyyppi. Yök.

Vierailija
102/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On väliä. Joku älytön amerikanrauta kertoisi harrastuksesta ja arvomaailmasta, jota en jakaisi.

Ex ajoi Yariksella ja nykyinen ajaa Priuksella.

Minkälainen ihminen olen? Kerro? Tai voi muutkin yrittää. Minulla on vanha amerikkalainen muskeliauto. On myös tietysti käyttöauto, joka on Audi. Autan sen verran, että olen mies. Haluaisin tietää, olenko parisuhteessa, ikäni, onko minulla lapsia. Missä asun, arvomaailmani, ulkonäköni, ja luonteeni. Saa toki muutakin kirjoittaa.

Olet parisuhteessa joko pin uppia& autoja harrastavan naisen kanssa. Tai sit sulla on kotona nainen jota sanot emännäksi. - eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä muuten, mutta kyllä minullakin on ennakkoluuloja bemari- ja audikuskeja, myös alfaromeo menee siihen kategoriaan, kohtaan. Lähtökohtaisesti pidän heitä itsekeskeisinä k-päinä. Tietysti ihmiseen tutustuessa voi huomata, että onkin ihan ok ja mukava henkilö, mutta nuo merkit lähtökohtaisesti ovat siis negatiivisia. Ja ajattelen miehen yrittävän kompensoida heikkoa miehisyyttään niillä, eli ei tule mikään vahvan, miehekkään miehen mielikuva niistä autoista.

Minulla on ennakkoluuloja volvo ja skoda kuskeja kohtaan. Ne on täällä päin aika mulk..ja liikenteessä.

Vierailija
104/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulle ei kelpaa miehet, jotka ajaa kalliilla autolla joka ei ole ostettu käteisellä. Eivät tajua taloudesta mitään.

Vierailija
105/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä yleensä bemareilla ajaa vaan pellet!

Olen kuullut sanonnan mutten tunne muita bemarimiehiä kuin itseni ja tietääkseni en ole pelle. Pitääkö tässä vaihtaa automerkkiä että saa naisen? M35

Jos ei 35 v. iässä vielä ole naista saanut niin automerkin vaihto tuskin pelastaa tilannetta.

Vierailija
106/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen auton merkki on naiselle yhtä tärkeä kuin naisen käsilaukun merkki miehelle. Usko pois. T: mies

Mitä ajatuksia herättää tuliterä britanniasta hankittu kaksiovinen bentley?

En osaa sanoa, koska ei ole pienintäkään hajua siitä, miltä se näyttää.

Vierailija
107/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, paitsi siinä tapauksessa, että auto on lemmikki, näyttelyesine tai egon tai vehkeen jatke. Tällöin mies on väärä.

Omani olen jo löytänyt, hän karautti elämääni vanhalla Nissan Micralla, jossa oli vaaleanpunaiset vanteet.

Vierailija
108/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkillä ei ole väliä, kunhan se on bemari, uusi sellainen.

Vierailija
109/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto kertoo osaltaan miehen elämänhallinnasta Ei siis ratkaise yksinään mitään, mutta erottaa yhtenä tekijänä luuserit menestyjistä.

Riippuu täysin ympäristössä. Kaupunkilaismies ei ole, vaan autottomuus on fiksua ja järkevää. Jos asuu maalla, niin jotain on pielessä. Maalla autottomuus kapeuttaa elämää paljon eikä ole tavallista.

Vierailija
110/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä kunhan ei ole Audi tai Bemari. Niiden kuskit ovat tosi usein täysiä mulkquja. Eikä muhun uppoo sellainen kokoomuslaisen myyntitykin arvomaailma. Korkeintaan ok jos on työsuhdeauto eikä ole pystynyt vaikuttamaan merkkiin. Jos tyyppi muuten ok.

Jos on rahaa, niin löytyy kyllä tyylikkäämpiäkin merkkejä kuin nuo nousukkaiden tusinakoslat.

Vierailija
111/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen automerkki ei kiinnosta vähääkään ellen ole ostamassa häneltä ko. autoa.

N26

Vierailija
112/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin ympäristössä. Kaupunkilaismies ei ole, vaan autottomuus on fiksua ja järkevää. Jos asuu maalla, niin jotain on pielessä. Maalla autottomuus kapeuttaa elämää paljon eikä ole tavallista.

Auto on hyvä olla asui missä tahansa. Osoittaa tietynlaista omavaraisuutta kun ei ole riippuvainen julkisesta liikenteestä.

Vierailija
113/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen auton merkki on naiselle yhtä tärkeä kuin naisen käsilaukun merkki miehelle. Usko pois. T: mies

Ei kovin kätevä auto. Minulla on mökki Saimaalla ja skoda octaviaan mahtuu kivasti tavarat ja ruuat + koira, kun sinne menee vaikka pariksi viikoksi. Viimeiset kuusi kilometriä ovat aika perinteistä mökkitietä ja puoli kilometriä ennen mökkiä on iso ylämäki, joka saattaa olla keväällä aika huonossa kunnossa. Joskus olen jättänyt auton mäen alle, kun tie on ollut sen verran kehno ja en ole viitsinyt revitellä ja sotkea autoa.

Bentley ei ole tarkoitettu "mökkiautoksi" ja kyseisen bentleyn omistava mies tuskin tulisi mökille. Mies asuu suurkaupungissa kaupunkiasunnossa eikä ole koskaan mökkeillyt. Camping touhuihin oli hankittu toinen eri merkin auto. Molemmat autot siistejä ja uusia.

Vierailija
114/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, koska ei ole pienintäkään hajua siitä, miltä se näyttää.

Googlaa Bentley Continental GT.

Vierailija
115/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajotapa! Tiedän pelastusalalla olevan miehen, joka ajelee kuin porsas!

Mietin, miten niin itsekäs voi olla ammattissa, jossa toisia autetaan. Mutta siinäpä se vastauskin on, pitää itsetuntoaan yllä siinä neuvoja jakaessa ja tolskatessa.

Vierailija
116/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle auto on verrattavissa vaatetukseen. Haalarit päällä voi kulkea, mutta mielummin ajan sellaisella joka miellyttää silmääni ja sopii persoonaani.

Vierailija
117/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin kätevä auto. Minulla on mökki Saimaalla ja skoda octaviaan mahtuu kivasti tavarat ja ruuat + koira, kun sinne menee vaikka pariksi viikoksi. Viimeiset kuusi kilometriä ovat aika perinteistä mökkitietä ja puoli kilometriä ennen mökkiä on iso ylämäki, joka saattaa olla keväällä aika huonossa kunnossa. Joskus olen jättänyt auton mäen alle, kun tie on ollut sen verran kehno ja en ole viitsinyt revitellä ja sotkea autoa.

Bentley ei ole tarkoitettu "mökkiautoksi" ja kyseisen bentleyn omistava mies tuskin tulisi mökille. Mies asuu suurkaupungissa kaupunkiasunnossa eikä ole koskaan mökkeillyt. Camping touhuihin oli hankittu toinen eri merkin auto. Molemmat autot siistejä ja uusia.

Niinpä, eli tuo mies "autoineen" ei olisi minun mieheni, eikä välttämättä kenenkään muunkaan naisen mies, mutta ehkä joku kiva poju saattaisi olla kiinnostunut?

Vierailija
118/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on verrattavissa vaatetukseen. Haalarit päällä voi kulkea, mutta mielummin ajan sellaisella joka miellyttää silmääni ja sopii persoonaani.

Haalaripukuiset miehet ovat kuumia!

Vierailija
119/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki miehet varmaan saisi naisen, mutta kun osa naisista on kotona ettekä te osaa hakea meitä oikeista asunnoista.

Onko automerkillä väliä?

Riippuu saanko minä ajaa sillä myös.

120/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomtatonta että miehet kuvittelee että me naiset katsomme auton merkkiä ennen kuin päätämme jos mies on mielenkiintoinen. 

Itse katson kenkiä ,kokonaisuutta ja käytöstä ,sitten tulee se auto, mikä ei ole mikään pakollinen . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi