Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?

Vierailija
25.04.2021 |

Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35

Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?

Kommentit (240)

Vierailija
21/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että auto on on sisältä puhdas eikä mitään irtorojua joka paikassa. Ja sen verran uusi, ettei ruoste kuki missään.

Vierailija
22/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdoton nou-nou on Audi, oli se sitten miehellä tai naisella. Takuuvarma kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Helsingissä autolla väliä, paitsi paikallisuus.

Vierailija
24/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy myöntää että Lada ei keräisi kovasti pisteitä, mutta periaatteessa ei. Kunhan se auto on suhteellisen puhdas etenkin sisältä, eikä muutenkaan mikään romukasa. Ja katsastettu, vakuutettu sekä verotettu.

Lada kertoo jo kyllä hyvästä itsetunnosta, mainio auto.

Vierailija
25/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy myöntää että Lada ei keräisi kovasti pisteitä, mutta periaatteessa ei. Kunhan se auto on suhteellisen puhdas etenkin sisältä, eikä muutenkaan mikään romukasa. Ja katsastettu, vakuutettu sekä verotettu.

Hei, pyöreä lamppuinen Lada 1200 olisi tosi hot.

Vierailija
26/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko jos naiset väittää ettei ole väliä. Kyllä BMW:n ratissa kun on niin naisten päät raitilla pyörii kuin vieterit. 

Vierailija
27/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä yleensä bemareilla ajaa vaan pellet!

Olen kuullut sanonnan mutten tunne muita bemarimiehiä kuin itseni ja tietääkseni en ole pelle. Pitääkö tässä vaihtaa automerkkiä että saa naisen? M35

Tuskin. Itse en ikinä huolisi bemaria, mutta en minä siitä välitä, jos mies sellaisella ajelisi. Vähän sama kuin kännykkämerkeissä. En ikinä hommaisi applea itselle, mutten edes kiinnitä huomiota, mikä puhelin miehellä on. Oliko autosi ehkä sottainen, kun hait naisen? Sehän voi jollekin vähän turn off.

Vierailija
28/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan Teslaa!

Arvostan japanilaisia autoja; jalat maassa -tyyppi. Siis muitakin kuin Toitskuja.

No niin mä oonkin. Eli analyysisi on oikea.   :)

Vierailija
29/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla tehdään vaikutus muihin miehiin. Treffailet väärää sukupuolta, jos autolla lesoilet.

Naiselle riittää että auto on siisti eikä mikään liikkuva roskis. Harva edes kiinnittää merkkiin huomiota, yleensä jos naiselta kysyy millainen auto oli, saat vastaukseksi auton värin.

Vierailija
30/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi olis kyllä tosi paha. Bemari myös aiheuttaisi epäluuloja.

Vierailija
31/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö naiset mitään moottorien koosta ja hevosvoimista? Jos auton peräluukussa on vaikkapa numerot 3.0 niin onko se paljon vai vähän?

Vierailija
32/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkeistä puhuminen on aika iso turn off. Mieluummin vaikka joku himopolkupyräilijä kuin himoautoilija.

Vierailija
33/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sil on. BMW on elitistie statusesine, nii se sit vetoo korkeesti koulutettuihi naisiin. Normaalit ihmiset hankkii auton kulkuneuvoks. Ja sit ne jotka osaa välittää luonnosta ei hanki autoo ollenkaa. Se vaa siinä on, et naiset ei tykkää jos miehel ei oo autoo.

Vierailija
34/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä karsastan yksityisautoilua, eli mies tekee vaikutuksen enemmänkin sillä, että autoa ei ole, kun sillä, minkä merkkinen auto on. Täyssähkönen nyt vielä menee, mikäli auto on oltava. Ja sen on sitten kanssa oltava siisti. Ei roskia lattialla, ei pölyä. Siisti. Kukaan nainen ei halua liata vaatteitaan treffeillä.

Vierailija
35/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko jos naiset väittää ettei ole väliä. Kyllä BMW:n ratissa kun on niin naisten päät raitilla pyörii kuin vieterit. 

Katsovat, että mikä amis teini siellä kaahaa, kun BMW:stä kaikuu karsea popitus . 😂

Vierailija
36/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla tehdään vaikutus muihin miehiin. Treffailet väärää sukupuolta, jos autolla lesoilet.

Naiselle riittää että auto on siisti eikä mikään liikkuva roskis. Harva edes kiinnittää merkkiin huomiota, yleensä jos naiselta kysyy millainen auto oli, saat vastaukseksi auton värin.

Naiset jotka autoilevat itse, tietävät kyllä autoista. Mutta kaikkia ei autoilu kiinnosta. Itse asun juuri siksi Helsingissä, että voi käyttää julkisia. Ja kesäasunnolla tykkään ajaa polkupyörällä.

Vierailija
37/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ehdoton nou-nou on Audi, oli se sitten miehellä tai naisella. Takuuvarma kusipää.

Onko sinulla muitakin tuotemerkkejä tai ulkoisia tekijöitä joilla tunnistat kusipäät ilman, että sinun on tarpeen puhua heidän kanssaan? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että joku voisi pitää tuollaistakin melko kusipäiseltä kuullostavana?

Vierailija
38/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietävät, että kusipäät ajavat valkoisella audilla tai mustalla bemarilla

Vierailija
39/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Tottakai sil on. BMW on elitistie statusesine, nii se sit vetoo korkeesti koulutettuihi naisiin. Normaalit ihmiset hankkii auton kulkuneuvoks. Ja sit ne jotka osaa välittää luonnosta ei hanki autoo ollenkaa. Se vaa siinä on, et naiset ei tykkää jos miehel ei oo autoo.

Harmaat, tylsät ja tuulipukuiset ihmiset hankkii auton kulkuneuvoksi. Ovat myös tyylitajuttomia ja autoista mitään tietämättömiä ja rahaakaan ei ole ylimääräistä niin pakko ajaa tavallisella koslalla. Ovat myös katkeria ja kateellisia muille.

Vierailija
40/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemari ei luo hyvää vaikutelmaa yhdestäkään aikuisesta miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi