Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?
Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35
Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?
Kommentit (240)
Olen omistanut usean merkkisiä ja kokosia autoja, en ole huomannut niiden vaikuttavan sukupuolielimeni kokoon yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi autoa, Porsche arkikäytössä (ei katumaasturi) ja Ferrari nautiskeluun. Olen vähän yli nelikymppinen mies.
Oma kokemukseni on, että autot kiinnostavat naisia hyvin vähän, mitä nyt jotkut kääntävät päätään kauniin esineen takia. Ne harvat joita kiinnostaa ovat yleensä liikkeellä väärästä syystä (rahan/statuksen perässä). Joskus olen havainnut autojen luovan enemmänkin negatiivisen kuin positiivisen mielikuvan sellaisiin naisiin, joista itse olisin kiinnostunut, mutta se kyllä on hävinnyt nopeasti tarkemmin tutustuttaessa.
Autoni olen hankkinut koska nautin kummallakin ajamisesta, ja minulle on sinänsä ihan sama mitä muut niistä ajattelevat (naisetkin, koska olen tätä nykyä parisuhteessa). Ne ovat minua, eivät muita varten. En arvosta niitä ensisijaisesti niiden taloudellisen tai statusarvon takia, kuten en muitakaan asioita. Nautin ajamisesta, olen aina nauttinut.
Muutamaan aiempaan viestiin viitaten: ei autoista hirveästi voi muita harrastuksia päätellä. Kummallakin em. autolla olen esim mökilläni (ei mikään luksushuvila) käynyt, vaikka viimeiset muutama kilometri ovatkin hiekkatietä ja viimeinen hyvinkin pomppuisaa kyytiä.
Neuvo miehille: naisia varten ei todellakaan kannata automerkkiä miettiä. Hienot urheiluautot kiinnostavat ”katsojana” ennen muuta kahta ihmisryhmää: vanhoja miehiä ja lapsia sukupuoleen katsomatta. Sekä tietysti muita autoharrastajia, joista noin 99 % on miehiä.
Olen nainen, joka on kiinnostunut autoista niiden ominaisuuksien, tekniikan, historian sekä käyttötarkoitusten vuoksi. Mitä hienompi auto (ei välttämättä tarvitse olla uusinta mallia, vanhatkin hienoja jos ovat keräilyautoja), kääntyy meikäläisen pää eikä ensimmäinen ajatukseni ole miehen varakkuus/raha. Gold digger en ole!
Vierailija kirjoitti:
Olen omistanut usean merkkisiä ja kokosia autoja, en ole huomannut niiden vaikuttavan sukupuolielimeni kokoon yhtään mitään.
Mutta kuvittelet elimesi koon olevan se asia joka kiinnostaa hienossa autossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Fordilla. Pitääkö vaihtaa johonkin toiseen merkkiin?
Sinun ja muiden miesten tässä ketjussa kannattaa
-laihduttaa
-kuntoilla
-hankkia hyvä ryhti
-hymyillä
-opetella katsomaan suoraan silmiin
-opetella flirttailemaan
-opetella juttelemaan naisten kanssaSiten parannatte mahdollisuuksianne tavata naisia 50000%.
Pitääkö minun siis ryhtyä tapailemaan muita naisia vaimoni lisäksi? Kysyin automerkistä ja sain neuvon laihduttamisesta. En ihmettele, etteivät naiset ja miehet tunnu nykyisin ”kohtaavan” toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi autoa, Porsche arkikäytössä (ei katumaasturi) ja Ferrari nautiskeluun. Olen vähän yli nelikymppinen mies.
Oma kokemukseni on, että autot kiinnostavat naisia hyvin vähän, mitä nyt jotkut kääntävät päätään kauniin esineen takia. Ne harvat joita kiinnostaa ovat yleensä liikkeellä väärästä syystä (rahan/statuksen perässä). Joskus olen havainnut autojen luovan enemmänkin negatiivisen kuin positiivisen mielikuvan sellaisiin naisiin, joista itse olisin kiinnostunut, mutta se kyllä on hävinnyt nopeasti tarkemmin tutustuttaessa.
Autoni olen hankkinut koska nautin kummallakin ajamisesta, ja minulle on sinänsä ihan sama mitä muut niistä ajattelevat (naisetkin, koska olen tätä nykyä parisuhteessa). Ne ovat minua, eivät muita varten. En arvosta niitä ensisijaisesti niiden taloudellisen tai statusarvon takia, kuten en muitakaan asioita. Nautin ajamisesta, olen aina nauttinut.
Muutamaan aiempaan viestiin viitaten: ei autoista hirveästi voi muita harrastuksia päätellä. Kummallakin em. autolla olen esim mökilläni (ei mikään luksushuvila) käynyt, vaikka viimeiset muutama kilometri ovatkin hiekkatietä ja viimeinen hyvinkin pomppuisaa kyytiä.
Neuvo miehille: naisia varten ei todellakaan kannata automerkkiä miettiä. Hienot urheiluautot kiinnostavat ”katsojana” ennen muuta kahta ihmisryhmää: vanhoja miehiä ja lapsia sukupuoleen katsomatta. Sekä tietysti muita autoharrastajia, joista noin 99 % on miehiä.
Olen nainen, joka on kiinnostunut autoista niiden ominaisuuksien, tekniikan, historian sekä käyttötarkoitusten vuoksi. Mitä hienompi auto (ei välttämättä tarvitse olla uusinta mallia, vanhatkin hienoja jos ovat keräilyautoja), kääntyy meikäläisen pää eikä ensimmäinen ajatukseni ole miehen varakkuus/raha. Gold digger en ole!
... ja juuri nuo syyt ovatkin sitten niitä todella hyviä syitä kiinnittää huomiota autoon, ja tuollaisessa tilanteessa minä (alkup. viestin kirjoittaja) olisin lähinnä vaikuttunut odottamattomasta tilanteesta jos sellaiseen joutuisin 👍.
Tuollainen on sitä harrastuneisuutta, mutta naisia jotka ovat autoista mainitsemistasi syistä kiinnostuneita, ei ole ihan jokaiselle oksalle. Siksi naisiin tutustumaan pyrkivän miehen ei kyllä ensi- eikä toissijaisestikaan kannata autoon panostaa. Hyvä syy niihin panostamiseen on oma harrastuneisuus/mielenkiinto/whatever.
Ei mitään väliä, eikä ole väliä silläkään onko autoa ylipäätään. Itsellänikään ei ole, eikä edes ajokorttia.
Bmw, Audi, Mese pistää miettimään, että onko jatkeelle tarvetta... bemari-miehellä oli.
Joku rämä vaan tuntuu säälittävältä.
Järkevä, siisti, asiallinen ja ihan kohtuu uus ois paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Fordilla. Pitääkö vaihtaa johonkin toiseen merkkiin?
-laihduttaa
-kuntoilla
-hankkia hyvä ryhti
-hymyillä
-opetella flirttailemaan
-opetella juttelemaan naisten kanssaSiten parannatte mahdollisuuksianne tavata naisia 50000%.
Pitääkö minun siis ryhtyä tapailemaan muita naisia vaimoni lisäksi? Kysyin automerkistä ja sain neuvon laihduttamisesta. En ihmettele, etteivät naiset ja miehet tunnu nykyisin ”kohtaavan” toisiaan.
Ei varmaan kannata ottaa tuota henkilökohtaisesti. Kirjoittaja varmaan tarkoitti, että monet miehet panostaa asioihin, jotka on naisille täysin merkityksettömiä. Olen huomannut tämän esim. mieheni poikamieskavereiden kohdalla. Muutama avautunut, miten parisuhde olisi kiva ja miten kiva, kunnollinen, asiansa hoitava mies ei naiselle kelpaa. Auto näilläkin kallis, mutta vaatteet lidilistä ja hiukset itse siiliksi ajetut. Ihan pieniä juttuja jos satsaisivat ulkonäkönsä eteen, auttaisi jo heti tilanteeseen.
Bmw ja Mercedez benz miehiä en voi tapailla mutta onneksi omalla aviomiehellä on kunnon laatuauto.
Mies joka millään tavoin tuo esiin autoaaan on epäkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä(kin) keskustelussa menee tunne ja käytännöllisyys sekaisin. Jos tarkoituksena on olla vain käytännöllinen väline mökkireissuihin ja kaupassakäyntiin, niin on aika sama mikä perus 0-10 vuotta vanha perheauto on alla. Jos taas on tarkoitus saada jotain fiilistäkin ajamisesta, niin homma onkin täysin eri. Lähes kaikille naisille veikkaisin tuon käytännöllisyyden olevan ainoa prioriteetti.
Minä naisena haluan käytännöllisen auton, jota on ilo ajaa/matkan tekeminen on mukavaa, joten moottori ei ole mikään pikkusingeri, eikä auton koko ole kauppakassi. Iso, tehokas, farkku, kiitos.
Ok, tuo farmariauto toiveesi kertoo siitä, että biologinen kellosi tikittää. Itsellä lapset ovat jo aikuisia ja farmariauto ei ole niin tarpeen, vaan pienehköllä kauppakassilla pärjää kivasti myös pitkillä matkoilla.
Minkälainen Jagge on Lantikka? Vai toisinpäin?
Miehellä täytyy olla luxus auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä yleensä bemareilla ajaa vaan pellet!
Olen kuullut sanonnan mutten tunne muita bemarimiehiä kuin itseni ja tietääkseni en ole pelle. Pitääkö tässä vaihtaa automerkkiä että saa naisen? M35
Kyllä sä olet pelle jos murehdit siitä mitä jotku jämäpalanaiset miettii sun autosta.
Minä en tiiä mistään mitään. Ja siksi ajan saapilla.
Ei ole näemmä ollut naisen saamisen este, ja tuskinpa se on ollut sen enempää kumminkaan auttanutkaan siinä asiassa?
Rehellisesti sanottuna, jos se olis merkinnyt suuntaan tai toiseen, niin eipä niillä naisilla olisi mitään tehnyt.
Tottakai on väliä!
Jos auto on miehelle egobuusti, niin ei kiitos.
Auton merkillä ei ole niin väliä. Haluan vain että se on turvallinen ja hyvin pidetty. Varsinkin jos lapseni tulevat kyytiin. En tykkäisi matkustaa heidän kanssa vanhalla rämisevällä ladalla. Ei koska se on Lada, vaan koska se ei ole turvallinen liikenteessä
-laihduttaa
-kuntoilla
-hankkia hyvä ryhti
-hymyillä
-opetella flirttailemaan
-opetella juttelemaan naisten kanssa
Siten parannatte mahdollisuuksianne tavata naisia 50000%.