Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?
Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35
Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako kysyä mutta svaipataanko heti vasemmalle jos mies kulkee pelkillä jaloilla? Ei omista autoa, kortti löytyy ja asuu ydinkeskustassa. Julkisia käytän vain pakosta mutta mieluiten ulkoilen kävellen.
Ei haittaa jos haluat elää feministinaisen kynnysmattona Punavuoren siivouskoppiyksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto kertoo osaltaan miehen elämänhallinnasta Ei siis ratkaise yksinään mitään, mutta erottaa yhtenä tekijänä luuserit menestyjistä.
Onko mies täysi luuseri jos ei omista autoa eikä ajokorttia?
Riippuu täysin ympäristössä. Kaupunkilaismies ei ole, vaan autottomuus on fiksua ja järkevää. Jos asuu maalla, niin jotain on pielessä. Maalla autottomuus kapeuttaa elämää paljon eikä ole tavallista.
Auto on hyvä olla asui missä tahansa. Osoittaa tietynlaista omavaraisuutta kun ei ole riippuvainen julkisesta liikenteestä.
Höpö höpö. Kerran vuodessa jos tarvitsee, voi vuokrata. Mies joka ei osaa näppärästi käyttää julkisia antaa avuttoman vaikutelman.
Näin korona-aikana on mukava ajella töihin omalla autolla julkisessa liikennevälineessä istumisen sijaan. Ehkä sitten joskus taas palaan julkisten käyttäjäksi, mutta toistaiseksi mennään näin.
Kyllä sitä nyt on tarkoitus käyttää useammin kuin kerran vuodessa, tietenkin 😂 julkiset on se varavaihtoehto.
Junttimenolta kuulostaa.
Ei ole väliä, mutta jos auto tuntuu olevan miehelle kovin tärkeä ja tykkää puhua siitä paljon ja on kovin ylpeä autostaan, ei mies minua luultavasti kiinnosta. Tällainen tyyppi ja käytös on mielestäni noloa ja lapsellista.
Olen tapaillut miehiä, joilla ei ole edes ajokorttia saati sitten autoa. Ajatella. Ja lyhyitäkin olivat penteleet!
Jos on vastenmielinen ukko, mikään auto ei asiaa paranna. Ja jos on kiinnostava mies, ei mikään auto vie mielenkiintoa. Paitsi se likainen, sotkuinen auto kertoo, että sottaaja on muutenkin. Joten, ei kiitos.
RS8:sta ehkä saa plussaa!
T. Kolmekymppinen nainen, oma auto BMW
Olipa mauton ja vähä-älyinen tiedustelu, kohta joku kysyy, "onko koolla väliä"? Mitäs jos pohtisitte korvien välin ominaisuuksia, taitanee olla tärkein anatomian osista. Kun näitä palstoja selailee, oudoksun väitettä suomalaisista onnellisen maan kansalaisista, mulle tulee mieleen lähinnä se, että roikutaanko vielä toisesta lapasesta puun oksalla?
No emmä kyl ainakaan minkään hikisen ladan takapenkillä haluis tulla nussituksi. Et kyl merkil on paljonkin välii.
Mulla on kaksi autoa, Porsche arkikäytössä (ei katumaasturi) ja Ferrari nautiskeluun. Olen vähän yli nelikymppinen mies.
Oma kokemukseni on, että autot kiinnostavat naisia hyvin vähän, mitä nyt jotkut kääntävät päätään kauniin esineen takia. Ne harvat joita kiinnostaa ovat yleensä liikkeellä väärästä syystä (rahan/statuksen perässä). Joskus olen havainnut autojen luovan enemmänkin negatiivisen kuin positiivisen mielikuvan sellaisiin naisiin, joista itse olisin kiinnostunut, mutta se kyllä on hävinnyt nopeasti tarkemmin tutustuttaessa.
Autoni olen hankkinut koska nautin kummallakin ajamisesta, ja minulle on sinänsä ihan sama mitä muut niistä ajattelevat (naisetkin, koska olen tätä nykyä parisuhteessa). Ne ovat minua, eivät muita varten. En arvosta niitä ensisijaisesti niiden taloudellisen tai statusarvon takia, kuten en muitakaan asioita. Nautin ajamisesta, olen aina nauttinut.
Muutamaan aiempaan viestiin viitaten: ei autoista hirveästi voi muita harrastuksia päätellä. Kummallakin em. autolla olen esim mökilläni (ei mikään luksushuvila) käynyt, vaikka viimeiset muutama kilometri ovatkin hiekkatietä ja viimeinen hyvinkin pomppuisaa kyytiä.
Neuvo miehille: naisia varten ei todellakaan kannata automerkkiä miettiä. Hienot urheiluautot kiinnostavat ”katsojana” ennen muuta kahta ihmisryhmää: vanhoja miehiä ja lapsia sukupuoleen katsomatta. Sekä tietysti muita autoharrastajia, joista noin 99 % on miehiä.
Jos hankkii auton, joka viestittää äveriäästä elämästä, todennäköisesti houkuttelee sellaisia ns maksullisia naisia, joita miehessä kiinnostaa raha ja status.
Jos ajaa pyörällä, vedonnee tervehenkisiin kuntoileviin naisiin.
Jos ajaa hippiautolla, houkuttelee sen henkisiä naisia.
Eli aika yksinkertainen asia, ihan niin kuin muukin tyyli ja vaatteet. Eli lähde ap siitä, millaisen naisen haluaisit tavata. Materialistisen vai käytännöllisen vai millaisen?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään automerkki ole suora turn-off, mutta muutama merkki saa minut hieman varuilleni kyllä. Jos miehellä on etenkin Bemari, mutta myös Audi tai jokin hyvin kallis urheiluauto, niin oman kokemukseni mukaan on suurempi riski, että hän ei ole minun tyyppiseni ihminen, vaan turhan pinnallinen ja rahasta pitävä. Mutta tunnen kyllä ihan mukaviakin noiden autojen omistajia. Kuitenkin, jos miehellä on joku keskihintainen, järkevä auto, otan heti alussa rennommin.
Olen kerran tapaillut miestä, jolla oli Audi ja vaihtoi sen silloin bemariin.
Hän oli hirveän pinnallinen ja suhtautui naisiin halveksuen, arvosteli esim telkkarissa näkyvien naisten rintoja.
Lisäksi hän kävi säännöllisesti prostituoiduilla, puhui siitä avoimesti ja puolusti sitä hyvänä tapana.
En kestänyt sellaista arvomaailmaa ja jätin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan laittanut miehen autolle painoarvoa, jos olen halunnut tutustua häneen.
Ajatus tuntuu minusta todella typerältä.
Mitkä asiat ovat sinulle ne tärkeät, joihin kiinität miehessä painoarvoa? Auto ei ole kaikista tärkein, mutta kyllä se merkkaa ja paljonkin, koska automerkki, vm ja kunto kertovat miehen taloudellisesta tilanteesta ja asemasta. Minulla kelpaa vain paras, oli kyse autoista tai miehistä. N31
Kunhan auto on siisti ja toimii. Ei kai ketään tapailla auton takia??
Vierailija kirjoitti:
Tässä(kin) keskustelussa menee tunne ja käytännöllisyys sekaisin. Jos tarkoituksena on olla vain käytännöllinen väline mökkireissuihin ja kaupassakäyntiin, niin on aika sama mikä perus 0-10 vuotta vanha perheauto on alla. Jos taas on tarkoitus saada jotain fiilistäkin ajamisesta, niin homma onkin täysin eri. Lähes kaikille naisille veikkaisin tuon käytännöllisyyden olevan ainoa prioriteetti.
Minä naisena haluan käytännöllisen auton, jota on ilo ajaa/matkan tekeminen on mukavaa, joten moottori ei ole mikään pikkusingeri, eikä auton koko ole kauppakassi. Iso, tehokas, farkku, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan laittanut miehen autolle painoarvoa, jos olen halunnut tutustua häneen.
Ajatus tuntuu minusta todella typerältä.Mitkä asiat ovat sinulle ne tärkeät, joihin kiinität miehessä painoarvoa? Auto ei ole kaikista tärkein, mutta kyllä se merkkaa ja paljonkin, koska automerkki, vm ja kunto kertovat miehen taloudellisesta tilanteesta ja asemasta. Minulla kelpaa vain paras, oli kyse autoista tai miehistä. N31
T. Pena 35v trollolllloooo
Sen verran on väliä että ei saa olla mikään munanjatke
Vierailija kirjoitti:
Kunhan auto on siisti ja toimii. Ei kai ketään tapailla auton takia??
Tapailin viimeisintä miestä auton takia koska auto on sijoitus ja jos miehellä ei ole varaa autoon niin mihin muuhunkaan?
Ajan Fordilla. Pitääkö vaihtaa johonkin toiseen merkkiin?
Bemari ainakin aiheuttaa jotain ihan sanoin kuvaamatonta kateutta ja vihaa suomalaisissa en tiedä miksi. Vanhemmillani oli lapsuudessani bemareita ja yhdestä bemarista oli naapuri käynyt potkaisemassa takavalon rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus tuntuu minusta todella typerältä.Mitkä asiat ovat sinulle ne tärkeät, joihin kiinität miehessä painoarvoa? Auto ei ole kaikista tärkein, mutta kyllä se merkkaa ja paljonkin, koska automerkki, vm ja kunto kertovat miehen taloudellisesta tilanteesta ja asemasta. Minulla kelpaa vain paras, oli kyse autoista tai miehistä. N31
Eivät kaikki miehet suinkaan panosta autoonsa, vaan osaavat pitää sitä vain kulkuvälineenä eivätkä statussymboolina, mikä mun mielestä on jo niin eilistä ajattelutapaa. Vaikka miehellä massia olisikin, niin voi hyvinkin ajella kaikkea muuta kuin premium-autolla. Ja tosimieshän ei mitään egonsa jatketta edes tarvitse. Miehisyys tulee muulla tavoin esille; miten käyttäytyy daamiaan ja muita ihmisiä kohtaan, miten pukeutuu ja ilmaisee itseään. Se tietty ryhdikkyys ja itsevarmuus, ei siihen autoa tarvita.
Ei mikään automerkki ole suora turn-off, mutta muutama merkki saa minut hieman varuilleni kyllä. Jos miehellä on etenkin Bemari, mutta myös Audi tai jokin hyvin kallis urheiluauto, niin oman kokemukseni mukaan on suurempi riski, että hän ei ole minun tyyppiseni ihminen, vaan turhan pinnallinen ja rahasta pitävä. Mutta tunnen kyllä ihan mukaviakin noiden autojen omistajia. Kuitenkin, jos miehellä on joku keskihintainen, järkevä auto, otan heti alussa rennommin.