Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?

Vierailija
25.04.2021 |

Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35

Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?

Kommentit (240)

Vierailija
181/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen auton merkki on naiselle yhtä tärkeä kuin naisen käsilaukun merkki miehelle. Usko pois. T: mies

Mitä ajatuksia herättää tuliterä britanniasta hankittu kaksiovinen bentley?

Ei kovin kätevä auto. Minulla on mökki Saimaalla ja skoda octaviaan mahtuu kivasti tavarat ja ruuat + koira, kun sinne menee vaikka pariksi viikoksi. Viimeiset kuusi kilometriä ovat aika perinteistä mökkitietä ja puoli kilometriä ennen mökkiä on iso ylämäki, joka saattaa olla keväällä aika huonossa kunnossa. Joskus olen jättänyt auton mäen alle, kun tie on ollut sen verran kehno ja en ole viitsinyt revitellä ja sotkea autoa.

Bentley ei ole tarkoitettu "mökkiautoksi" ja kyseisen bentleyn omistava mies tuskin tulisi mökille. Mies asuu suurkaupungissa kaupunkiasunnossa eikä ole koskaan mökkeillyt. Camping touhuihin oli hankittu toinen eri merkin auto. Molemmat autot siistejä ja uusia.

Niinpä, eli tuo mies "autoineen" ei olisi minun mieheni, eikä välttämättä kenenkään muunkaan naisen mies, mutta ehkä joku kiva poju saattaisi olla kiinnostunut?

Heteromies, jolla on bentley eikä ole miehistä kiinnostunut. Ei sovi kanssasi yhteen koska taidat olla räyhääjä ja omata raskaan kaasujalan.

Mies, jolla on bentley, on kiinnostunut herrasmiehistä, jotka ovat vähän enemmän kuin tavalliset miehet.

Ja ei, en ole räyhääjä, jolla on raskas kaasujalka, vaan aikuinen nainen, jolla on yhä vieläkin ihana mökki Saimaalla. Mökkikaverina minulla on aina koira, mutta usein myös joku lapsistani lähtee seuraksemme. Olen rauhallinen hyvä kuski ja tykkään ajaa pitkiä matkoja. Käyn ainakin kerran vuodessa lapissa.

Pysy siellä saimaalla vaan. Bentley mies on kanadassa asuva herrasmies mutta sinä voit pitäytyä naisissa.

Vierailija
182/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkillä on väliä, todellakin. Minä en istu kuin uuden BMW omistajan oikealla puolella. Toinen automerkki jossa edes suunnittelen istuvani on Jaguar Landrover. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin itse johtavassa asemassa keskisuuressa yrityksessä ja auto jolla liikun on osa mielikuvaa jota haluan sekä yrityksestä että asemastani käsin välittää eteenpäin. Autourheilua harrastaneen isin tyttönä tiedän autoista paljon, moni on yllättynyt. Osana kokonaisuutta silmäilen myös auton jolla mies liikkuu ja kyllä silläkin ne hälläväliä - tyypit tunnistaa.

Autoni merkkiä en sano, koska siitä seuraa täällä vain tarpeeton paskamyrsky.

Okei, eli auto ei ole sinun, vaan vain sinun käytössäsi. Asemasi on mitä on, ei kovin kummoinen, jos sitä pitää yrittää nostaa jatkeella.

Tuota juuri tarkoitin viimeisellä kommentillani. Kateellisia ihmisiä riittää, joiden suurin saavutus elämässä on dissata muita.

Kateus, tuo keskiluokkaisen ja yksinkertaisen ihmisen vakioselitys, kun joku ei arvosta samoja asioita kuin hän.

Vierailija
184/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä. Joku älytön amerikanrauta kertoisi harrastuksesta ja arvomaailmasta, jota en jakaisi.

Ex ajoi Yariksella ja nykyinen ajaa Priuksella.

Munattomia itu-hippejä!!

Vierailija
185/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako kysyä mutta svaipataanko heti vasemmalle jos mies kulkee pelkillä jaloilla? Ei omista autoa, kortti löytyy ja asuu ydinkeskustassa. Julkisia käytän vain pakosta mutta mieluiten ulkoilen kävellen.

Vierailija
186/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa. Ainakin näin olen miehenä huomannut. Minulla on räikeästi massasta erottuva auto ja miehiä pyörii ympärillä. En kyllä koskaan kuvitellut, että autolla houkutellaan naisia. Ostin tämän auton, koska se on ollut haaveeni jo 10 vuotta.

Vierailija
187/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin itse johtavassa asemassa keskisuuressa yrityksessä ja auto jolla liikun on osa mielikuvaa jota haluan sekä yrityksestä että asemastani käsin välittää eteenpäin. Autourheilua harrastaneen isin tyttönä tiedän autoista paljon, moni on yllättynyt. Osana kokonaisuutta silmäilen myös auton jolla mies liikkuu ja kyllä silläkin ne hälläväliä - tyypit tunnistaa.

Autoni merkkiä en sano, koska siitä seuraa täällä vain tarpeeton paskamyrsky.

Okei, eli auto ei ole sinun, vaan vain sinun käytössäsi. Asemasi on mitä on, ei kovin kummoinen, jos sitä pitää yrittää nostaa jatkeella.

Tuota juuri tarkoitin viimeisellä kommentillani. Kateellisia ihmisiä riittää, joiden suurin saavutus elämässä on dissata muita.

Kateus, tuo keskiluokkaisen ja yksinkertaisen ihmisen vakioselitys, kun joku ei arvosta samoja asioita kuin hän.

Ota kaksi ensimmäistä sanaa pois kommentistasi ja löydät itsesi kirjoittamassa vastausta ensimmäiseen mielipiteeseeni.

Yksinkertaisen ihmisen tunnistaa siitä, että hän on ensimmäisenä tuomitsemassa ja heittämässä kiviä, kun joku elää toisin kuin hänen oma kapea maailmankuvansa sallii. Kapean maailmankuvansa sisällä hän sitten yleensä kuvittelee olevansa kovinkin edistyksellinen ja avoin.

Vierailija
188/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,en tiä periaattees onko välii kun

ukko ei kuitenkaan kelpaa.Kukkakeppi ei kiitos,tiän et miehiset miehet ajaa kestävimmillä.Jos suhteesee alkaa niin eihä autorempan maksajaksi /rahottajaksi jaksas heti alkaa.On välii tietysti.Rekkamies taitas olla paras vaihtiehto.

Vierailija
189/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kin) keskustelussa menee tunne ja käytännöllisyys sekaisin. Jos tarkoituksena on olla vain käytännöllinen väline mökkireissuihin ja kaupassakäyntiin, niin on aika sama mikä perus 0-10 vuotta vanha perheauto on alla. Jos taas on tarkoitus saada jotain fiilistäkin ajamisesta, niin homma onkin täysin eri. Lähes kaikille naisille veikkaisin tuon käytännöllisyyden olevan ainoa prioriteetti.

Vierailija
190/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shierry dien kirjoitti:

No,en tiä periaattees onko välii kun

ukko ei kuitenkaan kelpaa.Kukkakeppi ei kiitos,tiän et miehiset miehet ajaa kestävimmillä.Jos suhteesee alkaa niin eihä autorempan maksajaksi /rahottajaksi jaksas heti alkaa.On välii tietysti.Rekkamies taitas olla paras vaihtiehto.

Terveisin 100-kiloinen norsu.

Vierailija
191/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomia turn offeja ovat Bemari, Audi ja Volvo. Muuten ei mtn väliä. Nuo mainitut osoittavat, että omistajalla on huono itsetunto.

Tai sitten ne kertovat siitä että omistaja haluaa auton, jolla on hyvä ajaa..?

Vierailija
192/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä(kin) keskustelussa menee tunne ja käytännöllisyys sekaisin. Jos tarkoituksena on olla vain käytännöllinen väline mökkireissuihin ja kaupassakäyntiin, niin on aika sama mikä perus 0-10 vuotta vanha perheauto on alla. Jos taas on tarkoitus saada jotain fiilistäkin ajamisesta, niin homma onkin täysin eri. Lähes kaikille naisille veikkaisin tuon käytännöllisyyden olevan ainoa prioriteetti.

Mä olen sitten varmaan poikkeus naiseksi, koska todellakin arvostan autossa fiilistä. Onhan se nyt vähän eri kenkäistä autoa, jossa riittää potkua vrt. joku ruohonleikkurin moottorilla varustettu peltiloota, jolla kestää kaksi minuuttia nollasta sataan...

Vierailija
193/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten varmaan poikkeus naiseksi, koska todellakin arvostan autossa fiilistä. Onhan se nyt vähän eri kenkäistä autoa, jossa riittää potkua vrt. joku ruohonleikkurin moottorilla varustettu peltiloota, jolla kestää kaksi minuuttia nollasta sataan...

Oletkin miehekkäämpi kuin tyypilliset naiset. Jos nyt oletetaan, että autossa olisi 1.4 - 2.0-litrainen turbokone, niin ei monellekaan olisi mitään merkitystä tehoilla, koska ne riittäisivät perusajeluun mainiosti.

Vierailija
194/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Tämä on ihan täyttä sattumaa, mutta kaikilla miehillä, joiden kanssa minulla on ollut vakava suhde, on ollut joko BMW tai Audi. Jokainen heistä haluaa, että heillä on laadukas auto, jolla on nautinto ajaa. Auto on kuitenkin kaikille vain auto. Ei asia josta puhuttaisiin tai joka olisi jonkun jatke. Naurattaa nämä stereotypiat, että tietyillä merkeillä ajavat ihmiset olisivat tietynlaisia.

Vierailija
195/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkki on kyllä viimeinen asia, jota miehessä ajattelen. Okei, ehkä jos on joku törkyegoauto niinku valkoinen katumaasturi Audi niin kusipäätutka käynnistyy. Mut jos mies on mukava niin se tutka sammuu.

Vierailija
196/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako kysyä mutta svaipataanko heti vasemmalle jos mies kulkee pelkillä jaloilla? Ei omista autoa, kortti löytyy ja asuu ydinkeskustassa. Julkisia käytän vain pakosta mutta mieluiten ulkoilen kävellen.

No ei tuo ainakaan minua häiritsisi, mutta koska itse asun  vähän kauempana keskustasta, toivoisin kyllä että mies voisi käyttää julkisia jotta voisi tulla minun luokseni. Ja sitten tosiaan toivoisin kyllä, että ydinkeskustassa asuvaa kiinnostaisi nähdä maailmasta vähän muutakin - Helsingin eri alueita, lähialueita, muita kaupunkeja, ja saa minun kanssani ulkomaillekin tulla matkalle (ei pakko).

Vierailija
197/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortittomuus olisi turnoff, autolla itsellään ei mitään väliä edes että onko olemassa.

Vierailija
198/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan laittanut miehen autolle painoarvoa, jos olen halunnut tutustua häneen.

Ajatus tuntuu minusta todella typerältä.

Vierailija
199/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä karsastan yksityisautoilua, eli mies tekee vaikutuksen enemmänkin sillä, että autoa ei ole, kun sillä, minkä merkkinen auto on. Täyssähkönen nyt vielä menee, mikäli auto on oltava. Ja sen on sitten kanssa oltava siisti. Ei roskia lattialla, ei pölyä. Siisti. Kukaan nainen ei halua liata vaatteitaan treffeillä.

Oikeat miehet ajavat yksityisautoilla. Sinä et ilmeisesti edes halua tavata mitään miestä, vaan jonkin epämääräisen hipin.

En ole tuo, jolle vastasit, mutt mieluummin otan epämääräisen hipin kuin jonkun munanjatkeautollaan kaahaavan "miehen".

Vierailija
200/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kaksilitraiset moottorit on starttimoottoreita, sellaiset miehet ei saa ainakaan multa.

T. Tissi-Irmeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi