Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?
Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35
Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?
Kommentit (240)
Automerkillä on väliä, todellakin. Minä en istu kuin uuden BMW omistajan oikealla puolella. Toinen automerkki jossa edes suunnittelen istuvani on Jaguar Landrover. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin itse johtavassa asemassa keskisuuressa yrityksessä ja auto jolla liikun on osa mielikuvaa jota haluan sekä yrityksestä että asemastani käsin välittää eteenpäin. Autourheilua harrastaneen isin tyttönä tiedän autoista paljon, moni on yllättynyt. Osana kokonaisuutta silmäilen myös auton jolla mies liikkuu ja kyllä silläkin ne hälläväliä - tyypit tunnistaa.
Autoni merkkiä en sano, koska siitä seuraa täällä vain tarpeeton paskamyrsky.
Okei, eli auto ei ole sinun, vaan vain sinun käytössäsi. Asemasi on mitä on, ei kovin kummoinen, jos sitä pitää yrittää nostaa jatkeella.
Tuota juuri tarkoitin viimeisellä kommentillani. Kateellisia ihmisiä riittää, joiden suurin saavutus elämässä on dissata muita.
Kateus, tuo keskiluokkaisen ja yksinkertaisen ihmisen vakioselitys, kun joku ei arvosta samoja asioita kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
On väliä. Joku älytön amerikanrauta kertoisi harrastuksesta ja arvomaailmasta, jota en jakaisi.
Ex ajoi Yariksella ja nykyinen ajaa Priuksella.
Munattomia itu-hippejä!!
Uskaltaako kysyä mutta svaipataanko heti vasemmalle jos mies kulkee pelkillä jaloilla? Ei omista autoa, kortti löytyy ja asuu ydinkeskustassa. Julkisia käytän vain pakosta mutta mieluiten ulkoilen kävellen.
Tuskimpa. Ainakin näin olen miehenä huomannut. Minulla on räikeästi massasta erottuva auto ja miehiä pyörii ympärillä. En kyllä koskaan kuvitellut, että autolla houkutellaan naisia. Ostin tämän auton, koska se on ollut haaveeni jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin itse johtavassa asemassa keskisuuressa yrityksessä ja auto jolla liikun on osa mielikuvaa jota haluan sekä yrityksestä että asemastani käsin välittää eteenpäin. Autourheilua harrastaneen isin tyttönä tiedän autoista paljon, moni on yllättynyt. Osana kokonaisuutta silmäilen myös auton jolla mies liikkuu ja kyllä silläkin ne hälläväliä - tyypit tunnistaa.
Autoni merkkiä en sano, koska siitä seuraa täällä vain tarpeeton paskamyrsky.
Okei, eli auto ei ole sinun, vaan vain sinun käytössäsi. Asemasi on mitä on, ei kovin kummoinen, jos sitä pitää yrittää nostaa jatkeella.
Tuota juuri tarkoitin viimeisellä kommentillani. Kateellisia ihmisiä riittää, joiden suurin saavutus elämässä on dissata muita.
Kateus, tuo keskiluokkaisen ja yksinkertaisen ihmisen vakioselitys, kun joku ei arvosta samoja asioita kuin hän.
Ota kaksi ensimmäistä sanaa pois kommentistasi ja löydät itsesi kirjoittamassa vastausta ensimmäiseen mielipiteeseeni.
Yksinkertaisen ihmisen tunnistaa siitä, että hän on ensimmäisenä tuomitsemassa ja heittämässä kiviä, kun joku elää toisin kuin hänen oma kapea maailmankuvansa sallii. Kapean maailmankuvansa sisällä hän sitten yleensä kuvittelee olevansa kovinkin edistyksellinen ja avoin.
No,en tiä periaattees onko välii kun
ukko ei kuitenkaan kelpaa.Kukkakeppi ei kiitos,tiän et miehiset miehet ajaa kestävimmillä.Jos suhteesee alkaa niin eihä autorempan maksajaksi /rahottajaksi jaksas heti alkaa.On välii tietysti.Rekkamies taitas olla paras vaihtiehto.
Tässä(kin) keskustelussa menee tunne ja käytännöllisyys sekaisin. Jos tarkoituksena on olla vain käytännöllinen väline mökkireissuihin ja kaupassakäyntiin, niin on aika sama mikä perus 0-10 vuotta vanha perheauto on alla. Jos taas on tarkoitus saada jotain fiilistäkin ajamisesta, niin homma onkin täysin eri. Lähes kaikille naisille veikkaisin tuon käytännöllisyyden olevan ainoa prioriteetti.
Shierry dien kirjoitti:
No,en tiä periaattees onko välii kun
ukko ei kuitenkaan kelpaa.Kukkakeppi ei kiitos,tiän et miehiset miehet ajaa kestävimmillä.Jos suhteesee alkaa niin eihä autorempan maksajaksi /rahottajaksi jaksas heti alkaa.On välii tietysti.Rekkamies taitas olla paras vaihtiehto.
Terveisin 100-kiloinen norsu.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomia turn offeja ovat Bemari, Audi ja Volvo. Muuten ei mtn väliä. Nuo mainitut osoittavat, että omistajalla on huono itsetunto.
Tai sitten ne kertovat siitä että omistaja haluaa auton, jolla on hyvä ajaa..?
Vierailija kirjoitti:
Tässä(kin) keskustelussa menee tunne ja käytännöllisyys sekaisin. Jos tarkoituksena on olla vain käytännöllinen väline mökkireissuihin ja kaupassakäyntiin, niin on aika sama mikä perus 0-10 vuotta vanha perheauto on alla. Jos taas on tarkoitus saada jotain fiilistäkin ajamisesta, niin homma onkin täysin eri. Lähes kaikille naisille veikkaisin tuon käytännöllisyyden olevan ainoa prioriteetti.
Mä olen sitten varmaan poikkeus naiseksi, koska todellakin arvostan autossa fiilistä. Onhan se nyt vähän eri kenkäistä autoa, jossa riittää potkua vrt. joku ruohonleikkurin moottorilla varustettu peltiloota, jolla kestää kaksi minuuttia nollasta sataan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitten varmaan poikkeus naiseksi, koska todellakin arvostan autossa fiilistä. Onhan se nyt vähän eri kenkäistä autoa, jossa riittää potkua vrt. joku ruohonleikkurin moottorilla varustettu peltiloota, jolla kestää kaksi minuuttia nollasta sataan...
Oletkin miehekkäämpi kuin tyypilliset naiset. Jos nyt oletetaan, että autossa olisi 1.4 - 2.0-litrainen turbokone, niin ei monellekaan olisi mitään merkitystä tehoilla, koska ne riittäisivät perusajeluun mainiosti.
Mielenkiintoinen keskustelu. Tämä on ihan täyttä sattumaa, mutta kaikilla miehillä, joiden kanssa minulla on ollut vakava suhde, on ollut joko BMW tai Audi. Jokainen heistä haluaa, että heillä on laadukas auto, jolla on nautinto ajaa. Auto on kuitenkin kaikille vain auto. Ei asia josta puhuttaisiin tai joka olisi jonkun jatke. Naurattaa nämä stereotypiat, että tietyillä merkeillä ajavat ihmiset olisivat tietynlaisia.
Automerkki on kyllä viimeinen asia, jota miehessä ajattelen. Okei, ehkä jos on joku törkyegoauto niinku valkoinen katumaasturi Audi niin kusipäätutka käynnistyy. Mut jos mies on mukava niin se tutka sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako kysyä mutta svaipataanko heti vasemmalle jos mies kulkee pelkillä jaloilla? Ei omista autoa, kortti löytyy ja asuu ydinkeskustassa. Julkisia käytän vain pakosta mutta mieluiten ulkoilen kävellen.
No ei tuo ainakaan minua häiritsisi, mutta koska itse asun vähän kauempana keskustasta, toivoisin kyllä että mies voisi käyttää julkisia jotta voisi tulla minun luokseni. Ja sitten tosiaan toivoisin kyllä, että ydinkeskustassa asuvaa kiinnostaisi nähdä maailmasta vähän muutakin - Helsingin eri alueita, lähialueita, muita kaupunkeja, ja saa minun kanssani ulkomaillekin tulla matkalle (ei pakko).
Kortittomuus olisi turnoff, autolla itsellään ei mitään väliä edes että onko olemassa.
Enpä ole koskaan laittanut miehen autolle painoarvoa, jos olen halunnut tutustua häneen.
Ajatus tuntuu minusta todella typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä karsastan yksityisautoilua, eli mies tekee vaikutuksen enemmänkin sillä, että autoa ei ole, kun sillä, minkä merkkinen auto on. Täyssähkönen nyt vielä menee, mikäli auto on oltava. Ja sen on sitten kanssa oltava siisti. Ei roskia lattialla, ei pölyä. Siisti. Kukaan nainen ei halua liata vaatteitaan treffeillä.
Oikeat miehet ajavat yksityisautoilla. Sinä et ilmeisesti edes halua tavata mitään miestä, vaan jonkin epämääräisen hipin.
En ole tuo, jolle vastasit, mutt mieluummin otan epämääräisen hipin kuin jonkun munanjatkeautollaan kaahaavan "miehen".
Alle kaksilitraiset moottorit on starttimoottoreita, sellaiset miehet ei saa ainakaan multa.
T. Tissi-Irmeli
Pysy siellä saimaalla vaan. Bentley mies on kanadassa asuva herrasmies mutta sinä voit pitäytyä naisissa.