Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei onko miehen automerkillä väliä?

Vierailija
25.04.2021 |

Voiko automerkki olla turn off? Mitkä merkit on pelkkää plussaa? Kyselee M35

Kävin eilen ajelulle treffeillä tinderissä tapaamani naisen kanssa mutta nainen oli hiljainen kun näki autoni ja istui sisään. Miksi? Autoni on bemari. Voiko naisen hiljaisuus johtua automerkistä?

Kommentit (240)

Vierailija
161/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen auton merkki on naiselle yhtä tärkeä kuin naisen käsilaukun merkki miehelle. Usko pois. T: mies

En ikinä menisi toisille treffeille, jos huomaisin, että naisella on LV:n laukku.

M39

Miksi? Mitä vikaa LV:ssä?

Vierailija
162/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, just näin jonkun slim-kokoisen treenatun miehen ajelevan Porschen katumaasturilla. On sillä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on verrattavissa vaatetukseen. Haalarit päällä voi kulkea, mutta mielummin ajan sellaisella joka miellyttää silmääni ja sopii persoonaani.

Haalaripukuiset miehet ovat kuumia!

Hyvä niin. Kyllä naiset kuuluu haalarikavereillekin. Ainakin itsellä laskee tyylikkään naisen pisteet, jos on valinnut ruman auton kulkupeliksi. Halvallakin saa tyylikkäitä kulkupelejä.

Minkälainen on ruma auto? Entä Minkälainen on tyylikäs auto?

Onko naisen iällä väliä? Tai sillä mihin tarkoitukseen auto on ostettu? Minkälainen auto sopii esimerkiksi 20 vuotiaalle naiselle, joka ajaa opiskelupaikkaansa?Tai 30 vuotiaalle kahden pienen lapsen äidille? Tai 45 vuotiaalle kolmen teinin äidille, joka kuskaa teinejä harrastuksiin? Tai 65 vuotiaalle naiselle, joka ajelee miehensä kanssa mökkimatkoja autolla?

65-vuotiaan isoäidin kuuluu ajaa punaista Ferraria sikaria sauhutellen.

Vierailija
164/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä karsastan yksityisautoilua, eli mies tekee vaikutuksen enemmänkin sillä, että autoa ei ole, kun sillä, minkä merkkinen auto on. Täyssähkönen nyt vielä menee, mikäli auto on oltava. Ja sen on sitten kanssa oltava siisti. Ei roskia lattialla, ei pölyä. Siisti. Kukaan nainen ei halua liata vaatteitaan treffeillä.

Oikeat miehet ajavat yksityisautoilla. Sinä et ilmeisesti edes halua tavata mitään miestä, vaan jonkin epämääräisen hipin.

Me sen micramiehen kanssa ollaan epämääräisiä hippejä, ja autoja on ollut yksityisomistuksessa 16 vuoden aikana kaikenlaisia, myös Audi ja BMW. Nyt vielä hetken VW. Ohis.

Vierailija
165/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä karsastan yksityisautoilua, eli mies tekee vaikutuksen enemmänkin sillä, että autoa ei ole, kun sillä, minkä merkkinen auto on. Täyssähkönen nyt vielä menee, mikäli auto on oltava. Ja sen on sitten kanssa oltava siisti. Ei roskia lattialla, ei pölyä. Siisti. Kukaan nainen ei halua liata vaatteitaan treffeillä.

Oikeat miehet ajavat yksityisautoilla. Sinä et ilmeisesti edes halua tavata mitään miestä, vaan jonkin epämääräisen hipin.

Me sen micramiehen kanssa ollaan epämääräisiä hippejä, ja autoja on ollut yksityisomistuksessa 16 vuoden aikana kaikenlaisia, myös Audi ja BMW. Nyt vielä hetken VW. Ohis.

Ai niin, jos edellinen elämä lasketaan, siinä oli whit picket fences -mies ja muutama autonraato lisää. :D Oi nuoruutta, onneksi se on ohimenevää.

Vierailija
166/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkillä ei ole mitään väliä. Auton kunto sen sijaan kertoo siitä, pitääkö omistaja omaisuudestaan huolta. Huoltamaton, ruosteinen, sisältä kaatopaikka tai sitten aivan ääripää eli upouuteen ylikalliiseen autoon noustessa mies huomauttaa, että täytyy kopistella omat kengät pari minuuttia yhteen, ettei yhtään hiekkaa tule sisälle, ovat molemmat total deal breaker.

Eli uskon, että auton (=omaisuuden) kohteleminen kertoo arvomaailmasta ja antaa vilauksen siitä, millaisissa oloissa mies asuu. Hysteerikko/pilkunnussija tai kaatopaikkaelämää viettävä ei siis kiinnosta.

Vierailija
167/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä yleensä bemareilla ajaa vaan pellet!

Olen kuullut sanonnan mutten tunne muita bemarimiehiä kuin itseni ja tietääkseni en ole pelle. Pitääkö tässä vaihtaa automerkkiä että saa naisen? M35

Jos ei 35 v. iässä vielä ole naista saanut niin automerkin vaihto tuskin pelastaa tilannetta.

Olen ollut pitkään sinkku enkä treffaillut naisia ennen tätä joten hiljaisuus ihmetytti. M35

Vierailija
168/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, jos edellinen elämä lasketaan, siinä oli whit picket fences -mies ja muutama autonraato lisää. :D Oi nuoruutta, onneksi se on ohimenevää.

Ketä luulet tuon asian kiinnostavan? Häivy.

Vierailija
169/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi Audi-miestä, koska he käyttäytyvät liikenteessä törkeän ylimielisesti ja toisten hengen vaarantaen. Bemarikuski käyttäytyy usein samoin, joten sekään merkki ei ole suosikkini. Auto saisi olla sisältä perussiisti, kuten mieskin.

Vierailija
170/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen auton merkki on naiselle yhtä tärkeä kuin naisen käsilaukun merkki miehelle. Usko pois. T: mies

Mitä ajatuksia herättää tuliterä britanniasta hankittu kaksiovinen bentley?

Ei kovin kätevä auto. Minulla on mökki Saimaalla ja skoda octaviaan mahtuu kivasti tavarat ja ruuat + koira, kun sinne menee vaikka pariksi viikoksi. Viimeiset kuusi kilometriä ovat aika perinteistä mökkitietä ja puoli kilometriä ennen mökkiä on iso ylämäki, joka saattaa olla keväällä aika huonossa kunnossa. Joskus olen jättänyt auton mäen alle, kun tie on ollut sen verran kehno ja en ole viitsinyt revitellä ja sotkea autoa.

Bentley ei ole tarkoitettu "mökkiautoksi" ja kyseisen bentleyn omistava mies tuskin tulisi mökille. Mies asuu suurkaupungissa kaupunkiasunnossa eikä ole koskaan mökkeillyt. Camping touhuihin oli hankittu toinen eri merkin auto. Molemmat autot siistejä ja uusia.

Niinpä, eli tuo mies "autoineen" ei olisi minun mieheni, eikä välttämättä kenenkään muunkaan naisen mies, mutta ehkä joku kiva poju saattaisi olla kiinnostunut?

Heteromies, jolla on bentley eikä ole miehistä kiinnostunut. Ei sovi kanssasi yhteen koska taidat olla räyhääjä ja omata raskaan kaasujalan.

Vierailija
171/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolla tehdään vaikutus muihin miehiin. Treffailet väärää sukupuolta, jos autolla lesoilet.

Naiselle riittää että auto on siisti eikä mikään liikkuva roskis. Harva edes kiinnittää merkkiin huomiota, yleensä jos naiselta kysyy millainen auto oli, saat vastaukseksi auton värin.

Autoni on siisti ja puhdas, mutta onko samaa naisilla tai ovatko valmiita putsaamaan autonsa? Eivät kaikki. M35

Minun autoni on nyt ulkoapäin likainen, sillä asun hiekkatien varrella ja hiekkatietä ei ole lanattu varmaan viime syksyn jälkeen. Tie on täynnä kuoppia ja pölisi ennen sateita paljon. Pesinnautoni kaksi viikkoa sitten tuossa pihalla painepesurilla ja seuraavana päivänä se oli jo lähes yhtä likaisen näköinen.

Sisältäkin se on sen näköinen, että siinä on syöty muutamat lounaspasteijat. Lattialta löytyy myös popcorneja, sillä söin sellaisia viime viikolla ja niitä pussista kahmiessa muutama lenteli ohi suun. Edestä löytyy myös tyhjä muovipullo juotavaa jogurttia ja hansikaslokerosta pari välipalakeksiä. Keskikonsolissa on muutama käyttämätön maski minigrip-pussissa ja matkustajan penkillä yksi vähän käytetty maski ja pari pientä käsidesiäpulloa.

Siivoan auton sisältä aina silloin kun alkaa ärsyttämään. Nyt se ei ole vielä ärsyttänyt. N46

Vierailija
172/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin itse johtavassa asemassa keskisuuressa yrityksessä ja auto jolla liikun on osa mielikuvaa jota haluan sekä yrityksestä että asemastani käsin välittää eteenpäin. Autourheilua harrastaneen isin tyttönä tiedän autoista paljon, moni on yllättynyt. Osana kokonaisuutta silmäilen myös auton jolla mies liikkuu ja kyllä silläkin ne hälläväliä - tyypit tunnistaa.

Autoni merkkiä en sano, koska siitä seuraa täällä vain tarpeeton paskamyrsky.

Vierailija
173/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jos auto on oikein pieni niin iso mies ajaa se vasta näky on, ei ole muuten väliä kuin koolla.

Vierailija
174/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia herättää tuliterä britanniasta hankittu kaksiovinen bentley?

Ei kovin kätevä auto. Minulla on mökki Saimaalla ja skoda octaviaan mahtuu kivasti tavarat ja ruuat + koira, kun sinne menee vaikka pariksi viikoksi. Viimeiset kuusi kilometriä ovat aika perinteistä mökkitietä ja puoli kilometriä ennen mökkiä on iso ylämäki, joka saattaa olla keväällä aika huonossa kunnossa. Joskus olen jättänyt auton mäen alle, kun tie on ollut sen verran kehno ja en ole viitsinyt revitellä ja sotkea autoa.

Bentley ei ole tarkoitettu "mökkiautoksi" ja kyseisen bentleyn omistava mies tuskin tulisi mökille. Mies asuu suurkaupungissa kaupunkiasunnossa eikä ole koskaan mökkeillyt. Camping touhuihin oli hankittu toinen eri merkin auto. Molemmat autot siistejä ja uusia.

Niinpä, eli tuo mies "autoineen" ei olisi minun mieheni, eikä välttämättä kenenkään muunkaan naisen mies, mutta ehkä joku kiva poju saattaisi olla kiinnostunut?

Heteromies, jolla on bentley eikä ole miehistä kiinnostunut. Ei sovi kanssasi yhteen koska taidat olla räyhääjä ja omata raskaan kaasujalan.

Mies, jolla on bentley, on kiinnostunut herrasmiehistä, jotka ovat vähän enemmän kuin tavalliset miehet.

Ja ei, en ole räyhääjä, jolla on raskas kaasujalka, vaan aikuinen nainen, jolla on yhä vieläkin ihana mökki Saimaalla. Mökkikaverina minulla on aina koira, mutta usein myös joku lapsistani lähtee seuraksemme. Olen rauhallinen hyvä kuski ja tykkään ajaa pitkiä matkoja. Käyn ainakin kerran vuodessa lapissa.

Vierailija
175/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä luulet tuon asian kiinnostavan? Häivy.

Ei sillä ole mitään merkitystä. Kunhan korjaan omituisen käsityksesi hipeistä.

Vierailija
176/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimin itse johtavassa asemassa keskisuuressa yrityksessä ja auto jolla liikun on osa mielikuvaa jota haluan sekä yrityksestä että asemastani käsin välittää eteenpäin. Autourheilua harrastaneen isin tyttönä tiedän autoista paljon, moni on yllättynyt. Osana kokonaisuutta silmäilen myös auton jolla mies liikkuu ja kyllä silläkin ne hälläväliä - tyypit tunnistaa.

Okei, eli auto ei ole sinun, vaan vain sinun käytössäsi. Asemasi on mitä on, ei kovin kummoinen, jos sitä pitää yrittää nostaa jatkeella.

Vierailija
177/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa haaveilin, että tulevalla miesystävälläni olisi BMW. Ja niin vain kävi tuuri, että hänellä on BMW. Siististi pidetty, ei roskaa, karvanoppia tai subbareita auto täynnä. Herrasmies ihmisenä ja ajaa kuin herrasmies. BMW edustaa hänelle ja minulle samaa: tyylikkyyttä ja nautinnollista ajettavuutta. En ymmärrä miksi pitäisi ajaa jollain muulla, ajettavuudeltaan surkeammalla, vain sen takia, että jotkut ajattelevat ko. automerkistä tai sillä ajavista kliseisiä ajatuksia vailla todellista tietoa.

Vierailija
178/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolla tehdään vaikutus muihin miehiin. Treffailet väärää sukupuolta, jos autolla lesoilet.

Naiselle riittää että auto on siisti eikä mikään liikkuva roskis. Harva edes kiinnittää merkkiin huomiota, yleensä jos naiselta kysyy millainen auto oli, saat vastaukseksi auton värin.

Autoni on siisti ja puhdas, mutta onko samaa naisilla tai ovatko valmiita putsaamaan autonsa? Eivät kaikki. M35

No en ainakaan minä. Mulla on koiria ja auto näyttää siltä. Koiramiehillä on farmnarit tai jeepit.

Eihän autossa ole tarkoitus kuljettaa koko kenneliä ja auto on pidettävä siistinä oli koira tai ei. Olen onnellinen koiran omistaja, auto ei ole jeeppi vaan Hyundai ja pidetään aina puhtaana.

Vierailija
179/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli auto ei ole sinun, vaan vain sinun käytössäsi. Asemasi on mitä on, ei kovin kummoinen, jos sitä pitää yrittää nostaa jatkeella.

Tuota juuri tarkoitin viimeisellä kommentillani. Kateellisia ihmisiä riittää, joiden suurin saavutus elämässä on dissata muita.

Vierailija
180/240 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan minä. Mulla on koiria ja auto näyttää siltä. Koiramiehillä on farmnarit tai jeepit.

Eihän autossa ole tarkoitus kuljettaa koko kenneliä ja auto on pidettävä siistinä oli koira tai ei. Olen onnellinen koiran omistaja, auto ei ole jeeppi vaan Hyundai ja pidetään aina puhtaana.

Amatööri. Mulla on viisi koiraa. Niitä kun treenaa, lenkittää ja käyttää metsässä, ei paljon auton pitäminen siistinä kiinnosta. Tärkeintä on mittatilaustyönä tehdyt toimivat häkkiosastot autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä