Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies asentanut neljä tuntia rullaverhoa

Vierailija
25.04.2021 |

Seinässä oli valmiit reiät sitä varten, kun siinä on ennenkin ollut rullaverho. Mä oon hoitanut taas vauvaa koko tän ajan eikä rullaverhoprojektille näy loppua. Välillä mietin tekeekö se näitä välttämättömiä viikonloppuprojekteja tarkoituksella tuntitolkulla vai onko rullaverhon asentaminen oikeasti noin aikaavievää? Voinko mäkin aloittaa projektin joka kestää ja kestää ja kestää ja syö sitten koko sunnuntain? Jos ensi viikonloppuna teen vaikka kuusi tuntia munkkeja?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää valtaosalla menevän ap:n pointti täysin ohi.

Ap ei ole missään kohti sanonut, että olisi vaatinut tai edes pyytänyt ukkoaan mitään verhoja asentamaan.

Hän puhuu vauvasta. On siis todennäköisintä, että ap vauvan äitinä on kaikki arkipäivät kaksin kotona vauvan kanssa, mahdollisesti imettää yölläkin.

Todennäköisesti mies on arkisin töissä, eikä ap saa tehdä mitään omi juttujaan, paitsi viikonloppuisin, silloin kun mies osallistuu perhe-elämään.

Jos nyt sitten ukko on ilmoittanut, että hänen on nyt ihan pakko asentaa rullaverhot ennen kuin voi pitää hetken vauvaa ja ap pääsee vaikka vaihtamaan mullat kuolevalle huonekasvilleen jota katselee päivästä ja viikosta toiseen, niin kyllähän se ottaa päähän kun päivä kääntyy iltaan ja ikkuna sulkeutuu taas viikoksi.

Pikkulasten isät: älkää keksikö jatkuvasti turhia projekteja vauvavuoden aikana jos haluatte että teillä on hyvinvoiva vaimo. Päästäkää se nainen edes pariksi tunniksi yksin joka viikonloppu.

ap olisi oikein hyvin voinut asentaa ne verhot yksinään arkena miehen ollessa töissä ja vauvan nukkuessa.

veikkaanpa että ne verhotkaan ei olleet miehen idea 

Vierailija
82/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, että asentaa. Voishan se vaikka ottaa takkinsa ja häipyä kaljalle. Jotkut tekee näinkin.

Mä ainakin laittaisin hyvää ruokaa ja sanoisin kiitos! Olkoon vaikka kuinka velvollisuus ja itsestään selvää, silti voi antaa arvoa miehen tekemiselle. Joku hutaisee minuutissa, ja verho tippuu tai on vinossa, mies on ainakin huolellinen. On jollain murheet...tai ehkä Porvoossa on lyhytpinnaisia ihmisiä.

Kuinkahan moni mies laittaa naiselle hyvää ruokaa ja kiittää siitä, että nainen on hoitanut lasta, siivonnut huushollia ja pessyt pyykkiä sillä välin kun miehellä on "muita kiireitä" eli pelaamista, harrastuksissa ravaamista tai muita sosiaalisia tärkeitä tapahtumia ilman naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se verho on paikallaan?

Vierailija
84/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska liukuovi sai videolla ansionsa mukaan :D

Vierailija
85/89 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia mä teen kaikki asennus- ym. hommat itse. Miehen jos laittaisi tekemään, niin siitä ei tulisi kuin sutta ja sekundaa jos sitäkään. Se ei ylipäätään osaa, mutta ei myönnä, ja laittaa kaiken ihan väärin 8 tunnin suhraamisen jälkeen. 

Meillä siis tehtiin niin, että minä rakensin talon ja mies hoiti lapset sen vuoden aikana. 

Vierailija
86/89 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vieläkin kesken?

Vierailija
87/89 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asennettiin mieheni kanssa rullaverhot yhdessä <3 helpompaa kun oli kaveri auttamassa eikä epäilemässä, että onkohan toisella liikaa omaa aikaa kun tuntuu homma kestävän. Varmaan kannattaisi ap:n puhua miehensä kanssa ansaan joutumisen tunteestaan. Tunteet voivat yllättää, vaikka yhdessä on päätetty lisääntyä. Esim. nyt se siellä nauttii omasta ajasta kun asentaa rullaverhoja ja minä joudun olemaan yli 4 tuntia yksin lapseni kanssa, epistä. (Ja naurettavaa.)

Vierailija
88/89 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asennettiin mieheni kanssa rullaverhot yhdessä <3 helpompaa kun oli kaveri auttamassa eikä epäilemässä, että onkohan toisella liikaa omaa aikaa kun tuntuu homma kestävän. Varmaan kannattaisi ap:n puhua miehensä kanssa ansaan joutumisen tunteestaan. Tunteet voivat yllättää, vaikka yhdessä on päätetty lisääntyä. Esim. nyt se siellä nauttii omasta ajasta kun asentaa rullaverhoja ja minä joudun olemaan yli 4 tuntia yksin lapseni kanssa, epistä. (Ja naurettavaa.)

Joudut olemaan lapsesi kanssa.

Äiti Kultaisin.

Vierailija
89/89 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko verho on asennettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän