Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies asentanut neljä tuntia rullaverhoa

Vierailija
25.04.2021 |

Seinässä oli valmiit reiät sitä varten, kun siinä on ennenkin ollut rullaverho. Mä oon hoitanut taas vauvaa koko tän ajan eikä rullaverhoprojektille näy loppua. Välillä mietin tekeekö se näitä välttämättömiä viikonloppuprojekteja tarkoituksella tuntitolkulla vai onko rullaverhon asentaminen oikeasti noin aikaavievää? Voinko mäkin aloittaa projektin joka kestää ja kestää ja kestää ja syö sitten koko sunnuntain? Jos ensi viikonloppuna teen vaikka kuusi tuntia munkkeja?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan osaa. 

Ei ne miehetkään kaikkea osaa heti ensimmäisellä kerralla, kun ei siitä pip pelistä ole olennaista hyötyä tuossa hommassa. 

Vierailija
42/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos gyproc seinä valmiit reiät.Eihä ne verhot siin pysy,isompi m.u.l.k.k.u.ja propy pitäs iskee,tai tilkitä vanha k.o.l.o. ensi.Tai eripaikkaa kruuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap kirjoittelee vauvapalstalle sen sijaan että menisi ukkonsa avuksi.

Mun mies ei kyl ottais hyvällä jos menisin auttamaan sitä sen projektissa ilman että se pyytää apua...

Tämä "apu" tekis mieli nähdä.

Eukot selittää ja miehet tekee.

Vierailija
44/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin asentanut verhot ja koko seinän kaikkia muita paremmin kakarat toisessa kädessä samalla kun odottelin pullataikinan kohoamista.

Vierailija
45/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee korjailtava entisen sepän turauksia, varmaan ei ole verho ennen ollut vesivaa'alla katsottu suoraan tms.

Vierailija
46/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olisin asentanut verhot ja koko seinän kaikkia muita paremmin kakarat toisessa kädessä samalla kun odottelin pullataikinan kohoamista.

Minäkin teen kaiken itse, mutta tässä ei ole mielestäni ylpeilyn aihetta. Ajattelen epäonnistuneeni elämässä ja tehneeni huonoja valintoja kumppanivalinnassa, kun joudun tekemään kaiken itse.

Olisi ihanaa jos olisi sellainen mies jonka kanssa voisi jakaa töitä.

Vierailija
47/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko laittanut miehes töihin pyhäpäivänä?

Raamatussa kun sanotaan että "seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja katseli aikaansaannostaan".

Vierailija
48/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko aapee kertomaan kun on valmista ja tuliko hyvä?

Ja mitä sä itse olet täällä välin saanut aikaiseksi?

Vierailija
49/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille ihmettelijöille: Kyllä, penis on kätevä asennustyökalu.

Lapsen asennuksessa on todettu hyväksi työkaluksi. Minä koitin myös asentaa rullaverhoa peniksellä, mutta en saanut sitä pysymään seinässä, en tiedä soveltuuko peniksestä tuleva liima rullaverhon materiaaliin, vai enkö vaan osaa. Monta tuntia ähersin ennen kuin päätin luovuttaa ja tilata ammattimiehen paikalle. Hän ainakin käytti peniksen sijasta iskuporakonetta.

Vierailija
50/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen asennuksessa on todettu hyväksi työkaluksi. Minä koitin myös asentaa rullaverhoa peniksellä, mutta en saanut sitä pysymään seinässä, en tiedä soveltuuko peniksestä tuleva liima rullaverhon materiaaliin, vai enkö vaan osaa. Monta tuntia ähersin ennen kuin päätin luovuttaa ja tilata ammattimiehen paikalle. Hän ainakin käytti peniksen sijasta iskuporakonetta.

Kahdella pinpillä verho nousee sen sijaan päistään jo komeasti kattoon.

Jos on miehet naisia nostamassa.

Vierailija
51/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, lapsen asennuksessa iskuporakone on vähän huono. Mä puolestani kokeilin sitä.

Vierailija
52/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin teen kaiken itse, mutta tässä ei ole mielestäni ylpeilyn aihetta. Ajattelen epäonnistuneeni elämässä ja tehneeni huonoja valintoja kumppanivalinnassa, kun joudun tekemään kaiken itse.

Olisi ihanaa jos olisi sellainen mies jonka kanssa voisi jakaa töitä.

Sulla on mahtava asenne, varmasti löydät hyvän miehen. M

Vierailija
53/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä väliä sillä on meneekö hänellä neljä tuntia? Kunhan saa asennettua...

Hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
54/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
55/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap kirjoittelee vauvapalstalle sen sijaan että menisi ukkonsa avuksi.

Ei kauaa ukko asentele heillä ainakaan verhoja. Tuollaisen ämmän kans ei kukaan jaksa. Vauvaa ei voi muutamaa tuntia yksin hoitaa ja kädestä pitää olla kai pitämässä. Soittelee varmaan perään vartin välein. Menisi vaikka lenkille vauvan kanssa, tekis ruokaa tai siivoilis kaappeja tms. Hyvin pystyy kyllä palstailemaan, vaikka vauvaa ei hoitamaan pysty yksin. Uusavuttomuus huipussaan. 

Vierailija
56/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kun minä ja eksäni muutettiin erilleen ja loppusiivottiin asuntoa yhdessä. Siinä ajassa, kun mies siivosi omat keittiön kaappinsa (2 hyllykaappia), minä imuroin, moppasin, pyyhin ja lattiavahasin koko muun kämpän (4 huonetta). Mies siellä nyperteli omia purnukoitaan kaksi tuntia ja selitteli, että pitää huolell käydä läpi.

Joskus miehet teeskentelevät osaamatonta ja haaskaavat aikaa päästäkseen helpolla, kun nainen hoitaa ne oikeasti raskaat ja isot hommat. Epäilen samaa, kun kerran verhoprojektin ajan vastuu vauvasta on sinulla.

Vie vauva miehelle ja sano, että kun noin leppoisaan tahtiin teet, niin varmaan ehdit vahtia vauvaakin. Sinun täytyy mennä tekemään (pilipalihomma XYZ), siihen menee viisi tuntia, eikä sinua saa häiritä, kun pitää keskittyä.

Itse mies teki säännöt leikkiin, pelatkoon sitten niillä 😉

Vierailija
57/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan pystyy ihan samaan, kuin miehetkin. Asenna itte verhos.

Hoidatko sillä aikaa lapsesi? Vai pitääkö naisen pystyäkin ENEMPÄÄN kuin mies?

Niinhän me olemme tehneet 40 000 vuotta ja siinä on syy, miksi monet miehet eivät pysty nykyään kuin ùlisemaan ja syrjäytymään, kun naiset jyräävät yli ja ohi kaikessa.

Veikkaan että kuulut siihen joukkoon.

Ja kuitenkin nykyinen yhteiskunta on pääasiassa MIESTEN rakentama ja ylläpitämä. 

Vierailija
58/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen kun minä ja eksäni muutettiin erilleen ja loppusiivottiin asuntoa yhdessä. Siinä ajassa, kun mies siivosi omat keittiön kaappinsa (2 hyllykaappia), minä imuroin, moppasin, pyyhin ja lattiavahasin koko muun kämpän (4 huonetta). Mies siellä nyperteli omia purnukoitaan kaksi tuntia ja selitteli, että pitää huolell käydä läpi.

Joskus miehet teeskentelevät osaamatonta ja haaskaavat aikaa päästäkseen helpolla, kun nainen hoitaa ne oikeasti raskaat ja isot hommat. Epäilen samaa, kun kerran verhoprojektin ajan vastuu vauvasta on sinulla.

Vie vauva miehelle ja sano, että kun noin leppoisaan tahtiin teet, niin varmaan ehdit vahtia vauvaakin. Sinun täytyy mennä tekemään (pilipalihomma XYZ), siihen menee viisi tuntia, eikä sinua saa häiritä, kun pitää keskittyä.

Itse mies teki säännöt leikkiin, pelatkoon sitten niillä 😉

Siksi siivooja onkin naisvaltainen ammatti.

Vierailija
59/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän me olemme tehneet 40 000 vuotta ja siinä on syy, miksi monet miehet eivät pysty nykyään kuin ùlisemaan ja syrjäytymään, kun naiset jyräävät yli ja ohi kaikessa.

Ja kuitenkin nykyinen yhteiskunta on pääasiassa MIESTEN rakentama ja ylläpitämä. 

Niin ja katso nyt, miten pas*kassa jamassa nykyinen yhteiskunta on.

Vierailija
60/89 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja katso nyt, miten pas*kassa jamassa nykyinen yhteiskunta on.

Tahtoisin tietää miten tämä on paskassa jamassa ja mitä sinä tästä muuttaisit ja miten tuo muutos toteuttaisiin. Nainen sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi