Mies asentanut neljä tuntia rullaverhoa
Seinässä oli valmiit reiät sitä varten, kun siinä on ennenkin ollut rullaverho. Mä oon hoitanut taas vauvaa koko tän ajan eikä rullaverhoprojektille näy loppua. Välillä mietin tekeekö se näitä välttämättömiä viikonloppuprojekteja tarkoituksella tuntitolkulla vai onko rullaverhon asentaminen oikeasti noin aikaavievää? Voinko mäkin aloittaa projektin joka kestää ja kestää ja kestää ja syö sitten koko sunnuntain? Jos ensi viikonloppuna teen vaikka kuusi tuntia munkkeja?
Kommentit (89)
Anna vauva miehelle ja käy sinä asentamassa rullaverho.
Ja mitä väliä sillä on meneekö hänellä neljä tuntia? Kunhan saa asennettua...
Katos pitää ne asennuskaljatkin ottaa.
Tahtoo vaan eri verhoissa tulla ruuvit eripaikkoihin. Nykyisin kyllä kätevät pikaklipsit, ei tule yhtään reikää.
Meneekö se oikeinpäin vai laittaako sen väärinpäin nyt? Katso ohjeet varaksi.
Ei kehtaa tunnustaa sulle, että ei osaa tai sitten homma on mennyt jo ratkaisevasti päin widdua ja miettii nyt miten pystyy peittämään tai korjaamaan mokansa.
Ole onnellinen, että asentaa. Voishan se vaikka ottaa takkinsa ja häipyä kaljalle. Jotkut tekee näinkin.
Mä ainakin laittaisin hyvää ruokaa ja sanoisin kiitos! Olkoon vaikka kuinka velvollisuus ja itsestään selvää, silti voi antaa arvoa miehen tekemiselle. Joku hutaisee minuutissa, ja verho tippuu tai on vinossa, mies on ainakin huolellinen. On jollain murheet...tai ehkä Porvoossa on lyhytpinnaisia ihmisiä.
Laita sille ruokaa ja keitä kahvia, ettei näänny ravinnon puutteeseen. Tai asenna itse rullaverhosi.
Ootsä varma et se asentaa sitä vielä? Jos se on asentanut sen jo ja nyt rentoutuu?
Kun mies saa sen valmiiksi, sano, että alat keittää puuroa. Anna vauva miehen hoidettavaksi siksi aikaa ja keittele sitä rauhassa 5 tuntia...
No asenna itse. Ei kai sitä kikkelillä ripusteta?
Täytyykö vanhat reiät tilkitä ja tehdä uudestaan? Harvemmin verhot sopii sellaisenaan edellisten paikalle. Mikä on seinämateriaali? Tarvitseeko iskuporaa ja proppuja? Mureneeko seinä? Monta ongelmaa voi tulla eteen noinkin yksinkertaiselta kuulostavassa projektissa.
Kuka sua estää tekemästä munkkeja? Siihen saa helposti muutaman tunnin vierähtämään ja siinäkin on monta paikkaa, jossa asiat voi mennä totaalisen vituralleen.
Ps miksi et itse asentanut verhoja?
No jaa, kyllä mäkin luuhaan puutarhassa ehkä vähän pidempään kuin pitäisi. Kiva saada omaa aikaa ja puuhastella jotain... :P
Kuuluuko sieltä kiroilua vai onko hiljaa?
Jos on hiljaa, niin haluaa vaan olla rauhassa.
Älä nyt ainakaan mäkättämään ala.
hyvä, että joku saa rullaverhon asennettua, kun ap ei itse siihen kyennyt
Miksi et mene avuksi siihen rullaverhoprojektiin? Yleensä tuommoiset hommat hoituu paljon helpommin jos on toinen käsipari pitelemässä kun toinen ruuvaa. Vai pitääkö vauvan olla joka hetki sylissä?
Naisethan pystyy ihan samaan, kuin miehetkin. Asenna itte verhos.
Taitaa ukko vain haluta ottaa omaa aikaa… :D