Mies asentanut neljä tuntia rullaverhoa
Seinässä oli valmiit reiät sitä varten, kun siinä on ennenkin ollut rullaverho. Mä oon hoitanut taas vauvaa koko tän ajan eikä rullaverhoprojektille näy loppua. Välillä mietin tekeekö se näitä välttämättömiä viikonloppuprojekteja tarkoituksella tuntitolkulla vai onko rullaverhon asentaminen oikeasti noin aikaavievää? Voinko mäkin aloittaa projektin joka kestää ja kestää ja kestää ja syö sitten koko sunnuntain? Jos ensi viikonloppuna teen vaikka kuusi tuntia munkkeja?
Kommentit (89)
Mitään mustasukkaisuusdraamaa on sitten turha kehittää jos mies viipyy korjaamassa naapurin emännän ruohonleikkuria. Sinullahan on nyt kokemusta että miehen "projektit" tahtoo venähtää :-D
Taitaa olla miehellä peukalo keskellä kämmentä. Vaikeimmillaankin rullaverhon asennuksessa mittaat ikkunan, (ehkä leikkaat verhon+putket oikeaan leveyteen ja rullaat takaisin kasaan) sovittelet verhon paikan, merkkaat kiinnitysten paikan, poraat reiät, asennat kiinnityshakaset, klikkaat verhon paikalleen ja kiinnität sivukaapelin seinään.
Itselläni meni 4 tuntia kun asensin olohuoneeseen 4 rullaverhoa, joista yhden sisämekanismi oli rikki (korjasin sen samalla) ja yksi piti leikata lyhyemmäksi putkineen kaikkineen. Jos yhden verhon kanssa riuhtoessa menee neljä tuntia, niin äijä ei vain osaa tai kusettaa sinua aikaa tuhlaamalla.
t. tee-se-itse raksa-akka
Ihanaa sinulla on mies joka edes yritää laitta rullaverhot paikoille ja asenus kokut.Kuules jos miehes ei tipuri ei vältämättä heti onnistu! Mulla ei miestä ja itse en osaa.Joudun tyytyy verhoihin.
Eräälle työkaverille annettiin joskus hommaksi asentaa taukohuoneeseen verhot paikalleen. Mies ei millään uskonut, että seinään täytyy laittaa proput vaan sinnikkäästi porasi ruuveja seinään. Tanko tippui kymmenen kertaa ja seinää irtoili joka kerta mukana tolkuttoman kiroilun säestämänä.
Hyvä jos sun mies lukee ohjeet ja vielä noudattaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö vanhat reiät tilkitä ja tehdä uudestaan? Harvemmin verhot sopii sellaisenaan edellisten paikalle. Mikä on seinämateriaali? Tarvitseeko iskuporaa ja proppuja? Mureneeko seinä? Monta ongelmaa voi tulla eteen noinkin yksinkertaiselta kuulostavassa projektissa.
Kuka sua estää tekemästä munkkeja? Siihen saa helposti muutaman tunnin vierähtämään ja siinäkin on monta paikkaa, jossa asiat voi mennä totaalisen vituralleen.
Ps miksi et itse asentanut verhoja?
Esität iskuporakoneen mahdollisuuden ihan kuin se tarkoittaisi että homma viivästyisi. Useimmat tietävät kyllä etukäteen onko oma talo betonista vai puusta. Iskuporakoneen ja PLUGIEN kanssa homma hoituu nopeammin kuin monella muulla keinolla. Surautat seinään tai kattoon niin kunnon pora ja SDS+ terä leikkaa betoniin kuin kuuma veitsi voihin. Ei tuosta tule yhtään ylimääräistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan pystyy ihan samaan, kuin miehetkin. Asenna itte verhos.
Hoidatko sillä aikaa lapsesi? Vai pitääkö naisen pystyäkin ENEMPÄÄN kuin mies?
Niinhän me olemme tehneet 40 000 vuotta ja siinä on syy, miksi monet miehet eivät pysty nykyään kuin ùlisemaan ja syrjäytymään, kun naiset jyräävät yli ja ohi kaikessa.
Veikkaan että kuulut siihen joukkoon.
Penikselläkö se mies sitä asentaa kun sinä et sitä voi tehdä, vai miksi sukupuoli on olennaista. Voisin hyvin kuvitella että peniksellä on vaikea asentaa rullaverho, ja voin kuvitella myös, että nainen voi asentaa rullaverhoa kauemminkin. Osa ihmisistä ei viitsi edes vaivautua asentamaan rullaverhoa, vaikka kumppanin mielestä siinä olisi kiva kuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me olemme tehneet 40 000 vuotta ja siinä on syy, miksi monet miehet eivät pysty nykyään kuin ùlisemaan ja syrjäytymään, kun naiset jyräävät yli ja ohi kaikessa.
Minä olen miehenä hoitanut lasta ja asentanut rullaverhon, eikä ollut edes vaikea juttu. Oletko muuten huomannut, että sinähän tässä uliset? Sivusta
Mies ja miehen projektit. Jos homma on niin hankala, olisi kannattanut palkata ammattilainen tekemään homma. Tein itse ja säästin... Minusta ei ole säästöä, että asian hoitamiseen menee tuntikausia.
Ja ap kirjoittelee vauvapalstalle sen sijaan että menisi ukkonsa avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams.
Vierailija kirjoitti:
Penikselläkö se mies sitä asentaa kun sinä et sitä voi tehdä, vai miksi sukupuoli on olennaista. Voisin hyvin kuvitella että peniksellä on vaikea asentaa rullaverho, ja voin kuvitella myös, että nainen voi asentaa rullaverhoa kauemminkin. Osa ihmisistä ei viitsi edes vaivautua asentamaan rullaverhoa, vaikka kumppanin mielestä siinä olisi kiva kuosi.
Voisi naisella lipsahtaa rulla muualle kuin seinään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö vanhat reiät tilkitä ja tehdä uudestaan? Harvemmin verhot sopii sellaisenaan edellisten paikalle. Mikä on seinämateriaali? Tarvitseeko iskuporaa ja proppuja? Mureneeko seinä? Monta ongelmaa voi tulla eteen noinkin yksinkertaiselta kuulostavassa projektissa.
Kuka sua estää tekemästä munkkeja? Siihen saa helposti muutaman tunnin vierähtämään ja siinäkin on monta paikkaa, jossa asiat voi mennä totaalisen vituralleen.
Ps miksi et itse asentanut verhoja?
Esität iskuporakoneen mahdollisuuden ihan kuin se tarkoittaisi että homma viivästyisi. Useimmat tietävät kyllä etukäteen onko oma talo betonista vai puusta. Iskuporakoneen ja PLUGIEN kanssa homma hoituu nopeammin kuin monella muulla keinolla. Surautat seinään tai kattoon niin kunnon pora ja SDS+ terä leikkaa betoniin kuin kuuma veitsi voihin. Ei tuosta tule yhtään ylimääräistä työtä.
Mulla ainakin tuntuu olevan nykyisen kämpän seinät ja katto jotain superbetonia, josta ei mikään terä tai kone uppoa läpi. Jouduin pyytämään apua veljeltäni, joka on rakennusmies ja jopa häneltä koukkujen saanti kattoon vei aikaa, hermoja ja teriä. Olisin tarvinnut vielä hyllyjä seinälle, mutta sanoi että ei ala tekemään enää yhtään reikää niihin seiniin, hermo menee :D Aiemmissa kämpissä on ollut paljon helpommat materiaalit enkä ole apua tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen on jo neljättä tuntia plärännyt kännykkää vauva sylissään samalla kun mä koitan yksinään hoitaa kaiken, mikä sitä vaivaa, eikö se tajua että saattaisin tarvita apua?!?"
Tiedoksi kaikille ihmettelijöille: Kyllä, penis on kätevä asennustyökalu.
Sano ykskin remppaohjelma, jossa mies "suunnittelee" ja naislauma tulee toteuttamaan?
Nyt ei ehkä kuitenkaan kannata mennä ottamaan ohjia omiin käsiin. Ei sun auta ku odottaa et projekti valmistuu tai mies luovuttaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyllä sinä et ainakaan jyrää kenenkään yli, et naisten etkä miesten. Jos mittarina pidetään turhista asioista valittamista, olet etulinjassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei kyl ottais hyvällä jos menisin auttamaan sitä sen projektissa ilman että se pyytää apua...
mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies