Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein olla itse haluton ja kieltää halukkaalta partneriltakin seksi?

Vierailija
25.04.2021 |

Viimeisen 2 vuoden aikana seksiä 5 kertaa. Aina vain silloin, jos vaimo on ollut pienessä viinihiprakassa. Muuten vain torjuntaa ja olen lopettanut kokonaan ehdottamasta, koska vaimo aloittaa aina riidan täysin tyhjästä, jos näyttää siltä, että seksiin olisi mahdollisuus.

Sanoin, että en pysty elämään lopun elämääni kuin sisarukset, mutta vaimo suuttui ja sanoi, että vieraisiin ei mennä, asia nyt on kuten se on ja sillä selvä.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko se oikein vai ei? Kyse on siitä mihin sinä olet valmis tyytymään. Joko jaksat ilman seksiä, jos "täytyy olla yhdessä lasten takia" (voi nyyh nyyh sentään), tai sitten jätät pihtarin.

Vierailija
22/157 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se turhalta tuntuu kun kaikkensa tekee. Minä jaksoin liian paljoin joustaa, kyselin, mitä tehtäisiin, käydäänkö lenkillä, elokuvissa tai jotain. Pillua en vaan saanut, tein siis kaikkeni liittome eteen että olisin pillua saanut.

- Kävin töissä  ja toin ns leivän.

- Siivosin

- laitoin ruuat

- siivosin

- pesin pyykit

- tiskit

Pillua en vaan saanut, mulla on meisselikin sitä kokoa ettei siitäkään olis pitäny valittaa.

Vaan ei, koitin siis kaikkeni liittomme eteen, vaan päänsärkyä, väsyttää ei nyt jaksa. Lopulta menin vieraisiin ja hölmö loppumme tuli onneksi.

Nyt on seksi hienoa, lapsia kaksi eikä päänsärkyjä. Toki teen vieläkin kotitöitä vaikka vaimoni toppuuttelee, ollaan kumpikin töissä ja jaksellaan paneskella iltaisin kun lapset nukkuu.

Sanoisin että kipukynnystä ei kannata pitkittää, oli sukupuoli mies tai nainen. Halvatu kun kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se turhalta tuntuu kun kaikkensa tekee. Minä jaksoin liian paljoin joustaa, kyselin, mitä tehtäisiin, käydäänkö lenkillä, elokuvissa tai jotain. Pillua en vaan saanut, tein siis kaikkeni liittome eteen että olisin pillua saanut.

- Siivosin

- laitoin ruuat

- siivosin

- pesin pyykit

- tiskit

Pillua en vaan saanut, mulla on meisselikin sitä kokoa ettei siitäkään olis pitäny valittaa.

Vaan ei, koitin siis kaikkeni liittomme eteen, vaan päänsärkyä, väsyttää ei nyt jaksa. Lopulta menin vieraisiin ja hölmö loppumme tuli onneksi.

Nyt on seksi hienoa, lapsia kaksi eikä päänsärkyjä. Toki teen vieläkin kotitöitä vaikka vaimoni toppuuttelee, ollaan kumpikin töissä ja jaksellaan paneskella iltaisin kun lapset nukkuu.

Sanoisin että kipukynnystä ei kannata pitkittää, oli sukupuoli mies tai nainen. Halvatu kun kokemusta on.

Niin, siis entisessä liitossasi teit normaaleja talouteen liittyviä askareita vain saadaksesi pillua - et sen takia, että ne nyt on vain tehtävä tai muuten vain puolisoa auttaaksesi.

Mitä saadakseen arvelet naisten tekevän noita kotihommia?

Vierailija
24/157 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha-Jäärä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Siivosin

- laitoin ruuat

- siivosin

- pesin pyykit

- tiskit

Niin, siis entisessä liitossasi teit normaaleja talouteen liittyviä askareita vain saadaksesi pillua - et sen takia, että ne nyt on vain tehtävä tai muuten vain puolisoa auttaaksesi.

Oletko mun exsä? Jos perheessä käy niinkuin meillä yksi töissä eli minä, luulis toisen edes huolehtivan kotitöistä. Oletko niin hölmö ettet ymmärrä, tai voi se niinkin et oon ihan pelle.

Vierailija
25/157 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällå syyllistetään aina haluttomia. Hari, kun ihmisestä ei löydy sellaista vipua tai nappulaa, että halut voisi laittaa uudelleen päälle. Moni haluton olisi varmasti käyttänyt sellaista mielellään. Olen haluton mutta olisihan se kaikkien kannalta parempi, että haluaisin. En voi sille itse mitään eikä se ole mitään ilkeyttä puolisoa kohtaan, josta välitän.

Vierailija
26/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällå syyllistetään aina haluttomia. Hari, kun ihmisestä ei löydy sellaista vipua tai nappulaa, että halut voisi laittaa uudelleen päälle. Moni haluton olisi varmasti käyttänyt sellaista mielellään. Olen haluton mutta olisihan se kaikkien kannalta parempi, että haluaisin. En voi sille itse mitään eikä se ole mitään ilkeyttä puolisoa kohtaan, josta välitän.

No mitä sä olet tehnyt että sillä rakastamallasi ihmisellä olisi myös asiat hyvin, ja hänen tarpeensa tulisi täytetyksi? 

Sun tarve olla haluamatta seksiä on ihan okei, mutta haluaako toinen sitä samaa? 

Vierailija
27/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha-Jäärä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Siivosin

- laitoin ruuat

- siivosin

- pesin pyykit

- tiskit

Niin, kotitöissä tärkeintä on että ne hoidetaan silleen ettei häiritse kumpaakaan niiden tekemättömyys tai että noin tylsien asioiden tekeminen ei jää vain toisen harteille. Että toinen tekee oman osuutensta. 

Se että pitääkö vielä miettiä miksi niitä tehdään - no mitä väliä sillä on. Jos ne voisi ostaa niin sen tekisin ainakin itse samoin tein. 

Jos olisin yksin, niin pitäisin yllä hyvää siisteys- ja järjestystasoa, ja huolehtisin tietysti koko paketista yksin. Kun nyt asuu jonkun kanssa, asioista pitää nyt vaan sopia. Voi kai joku ajatella niinkin, että se mitä teen "lisää" oman luontaisen tason lisäksi, on siksi että saisin enemmän. Tai että yhdessä oleminen olisi ylipäätään mahdollista. 

Molemmat tekee kompromisseja, tylsät hommat hoidetaan pois silleen että jää aikaa seksille. Ketä kiinnostaa joku pyykkien viikkaus sekuntiakaan sen jälkeen kun ne on tehty? Hyvässä parisuhteessa molemmat tulee vastaan. 

Nainen hellittää hetkeksi ja keskittyy panemiseen vaikka pyykit, mies keskittyy pyykkeihin vaikka panettaisikin. Tuolleen stereotyyppisesti. 

Mikä on kellekin tärkeää ja mistä tulee hyvä olo. Puhumista vaan paljon. 

Vierailija
28/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä oikein ole. Tiedän yhdenkin pariskunnan, jolle on ero tulossa, kun vaimo pihtaa. Vaimolle ei käy, että seksi ulkoistettaisiin, mutta ei suostu avioliitossaan antamaankaan. Mies on siis kaverini. :/

Omaa kokemusta haluttomista kumppaneista ei oikeastaan ole, joten en osaa tämän fiksummin vastata.

Vierailija
29/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä korppikotka,seksi kuuluu suhteesen

Vierailija
30/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahomo kirjoitti:

No ei se kyllä oikein ole. Tiedän yhdenkin pariskunnan, jolle on ero tulossa, kun vaimo pihtaa. Vaimolle ei käy, että seksi ulkoistettaisiin, mutta ei suostu avioliitossaan antamaankaan. Mies on siis kaverini. :/

Omaa kokemusta haluttomista kumppaneista ei oikeastaan ole, joten en osaa tämän fiksummin vastata.

Näitä surullisia tarinoita on kuultu. Pitäisi ymmärtää, ettei toista voi omistaa ja käskeä. Pitää tehdä ja saada toinen olemaan vierellä vapaaehtoisesti. Pitää saada toinen myös haluamaan seksiä, ei voi pakottaa. Jos ei onnistu, niin parisuhde on ohi.  Pitäisi olla molemmille selvää, ettei parisuhteessa voi lopettaa seksiä yksimielisesti omalla päätöksellä. Jos päättää kantaa siitä myös vastuun ja ottaa riskin, että puoliso haluaa jotain toista.. Puolisolla on vapaa oikeus päättää miten toimii jatkossa. 

Vierailija
31/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein. Se on seksuaalista väkivaltaa. Juokse!

Niin, en haluaisi jättää vaimoani, mutta ehkä jossain vaiheessa ei ole enää muuta vaihtoehtoa.

Olemme kohta neljäkymppisiä (37 ja 39) ja esim. jälkikasvusta on puhuttu, mutta sitä ei ole tulossa tällä tahdilla. Viimeksi pari kuukautta sitten vaimo sanoi, että nämä 3 päivää olisivat kalenterin mukaan sopivat lapsentekoon. Kun se ensimmäinen päivä tuli niin se oli vielä sopivasti perjantai eli koko viikonloppu olisi ollut aikaa. Perjantaina vaimolla oli päänsärkyä ja väsymystä, lauantaina pelleile sänkyyn menon kanssa niin, että koko homma meni riitelyksi ja sunnuntaina ei ollut kuulemma aikaa kun piti tehdä pyykkejä.

Tuollaiseen asetelmaan jos vielä saa lapsen aikaiseksi niin sen jälkeen on entistä enemmän verukkeita sille ettei seksiä ole. : (

Vierailija
32/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta sinäkin varmaan ymmärrät, että jos puolisollasi on haluja eikä hän voi niitä tyydyttää kanssasi, on seksiä sitten haettava muualta. Tässähän on kyse ihan mielenterveydestä. 

Joko löydätte kompromissin niin, että teillä on seksiä säännöllisesti, puolisosi hyväksyy jatkossa seksittömän elämän, tai sitten teette muita järjestelyjä, jotta puolisosi voi seksiä harrastaa jatkossakin. 

Toista ei voi kahlita seksittömään suhteeseen pakottamalla.  

Vierailija
33/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tilanne, ehdotin seksi ulkoistamistä, keskusteltiin asiasta ja kakki oli mielestäni selvää, järjestin treffi erään rouvan kanssa, sitten vaimo sai raivarit, alkoi syyttää jostakin mikä ei avautunut mistä. Peruin treffit, seuraavat viikot olin seksiriippuvainen, ties mitä, omasta mielestä haluan vain kosketusta, halun kohteena olemista ja seksiä. Tällä hetkellä tilanne on pikkasen parempi, on leheisyyttä, kosketusta ja seksiäkin joskus. Seksiasioita en parisuhteessa ymmärrä, kun pannaan niin molemmat nauttii, mutta seksiä pitää aina kinua, ei koskaan saa olla halun kohde ja se on pitemmän päälle nyöryttävää. Puhuminen ei auta. M50+

Aikanaan kerroin etukäteen että ellei seksiä onle kotona niin sitä on sitten muualla. Vaikka kumpikin nautti seksistä silloin kun sitä oli niin silti se hiipui. Ja niin sitä seksiä sitten oli muualla.

Arjen eläminen saman katon alle kieltämättä pakkaa nujertamaan tehokkaasti nautinnot erilaisine selittelyineen ja vaatimuksineen. Monta kertaa on tullut mieleen että nautinnot olisi kätevintä hoitaa toisaalla ilman arkisia paineita keskittyäen ainoastaan nauttimaan. Sitten taas jaksaa pätkän arkea. Eli avaamaan liittoja. : )

Vierailija
34/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Ei tilanne tuosta tuskin enää muutu, joten ap hyväksy tilanne tai lähde.

Vierailija
35/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei aina paras vaihtoehto, kun elämä on muutakin kuin seksiä, vaikka se vaikkuttaa kaikkeen. Elämäilman erottista jännitettä olisi turhaa/tylsää.

Vierailija
36/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei mitä ilmeisimmin ole vaimon mielestä hyvää, kun hän ei sitä kaipaa.

Silloin harvoin kun sitä on niin vaimo saa aina. Tässä on käynyt niin, että vaimon mielestä on aina kaikkea muuta tärkeämpää tekemistä kuin seksi.

Jos oikeasti saisi, haluaisi varmaan saada useimminkin, kyllä se niin hyvältä tuntuu.

Todennäköisesti ei saa, mutta sanoo niin, jotta epämieluisa homma olisi nopeammin ohi.

Todennäköisesti voihkii, värisee ja supistelee, jotta toinenkin tulisi nopeammin. Jotta epämieluisa homma olisi nopeammin ohi.

Vierailija
37/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein. Se on seksuaalista väkivaltaa. Juokse!

Niin, en haluaisi jättää vaimoani, mutta ehkä jossain vaiheessa ei ole enää muuta vaihtoehtoa.

Olemme kohta neljäkymppisiä (37 ja 39) ja esim. jälkikasvusta on puhuttu, mutta sitä ei ole tulossa tällä tahdilla. Viimeksi pari kuukautta sitten vaimo sanoi, että nämä 3 päivää olisivat kalenterin mukaan sopivat lapsentekoon. Kun se ensimmäinen päivä tuli niin se oli vielä sopivasti perjantai eli koko viikonloppu olisi ollut aikaa. Perjantaina vaimolla oli päänsärkyä ja väsymystä, lauantaina pelleile sänkyyn menon kanssa niin, että koko homma meni riitelyksi ja sunnuntaina ei ollut kuulemma aikaa kun piti tehdä pyykkejä.

Tuollaiseen asetelmaan jos vielä saa lapsen aikaiseksi niin sen jälkeen on entistä enemmän verukkeita sille ettei seksiä ole. : (

Toi ei tule teillä muuttumaan yhtään mitenkään, mieti itseäsi nyt. Sä elät täysin kylmässä suhteessa vuositolkulla. Oletko sä onnellinen nyt, kun toi jatkuu niin oletko sä sitten onnellinen? 

Se eroaminen kirpaisee vain kerran, mutta tuon kylmyyden ja piittaamattomuuden jatkuminen rikkoo sut pahemmin. Sitten kuusikymppisenä mietit että miten tämä näin meni. 

Vierailija
38/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ei aina paras vaihtoehto, kun elämä on muutakin kuin seksiä, vaikka se vaikkuttaa kaikkeen. Elämäilman erottista jännitettä olisi turhaa/tylsää.

Eroamisen tossa tilanteessa voi välttää vain puhumalla siitä miksei ole seksiä. 

Jos toinen vain on haluton, tietää että toinen kärsii mutta ei sano asiasta mitään suhteen jatkamiselle ei ole ihan kauheasti syitä. Eihän se haluton välitä yhtään. Ei rakasta. Ei halua että toisella on asiat yhtään hyvin. 

Vierailija
39/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei mitä ilmeisimmin ole vaimon mielestä hyvää, kun hän ei sitä kaipaa.

Onko se vaimo puhunut asiasta sitten? Miksi hän on siinä suhteessa alun perinkään, jos seksi ei ole hyvää? 

Ei vaikuta siltä että hän pitäisi seksistä, koska asia ei ole niin paljoa kiinnostanut että olisi puhunut asiasta. Tai olisi alkuvaiheessa suhdetta pistänyt hommaa poikki. 

Vierailija
40/157 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroamisen tossa tilanteessa voi välttää vain puhumalla siitä miksei ole seksiä. 

Jos toinen vain on haluton, tietää että toinen kärsii mutta ei sano asiasta mitään suhteen jatkamiselle ei ole ihan kauheasti syitä. Eihän se haluton välitä yhtään. Ei rakasta. Ei halua että toisella on asiat yhtään hyvin. 

No, mitä sen haluttoman pitäisi sanoa. Feikatako että haluttaa ja suostua nylkytettäväksi/nylkyttämään, vaikka ei huvita. Tai sanoa suoraan, että mieli ei tee yhtään, mutta puren hammasta ja saat tehdä tahtos jälkeen kerran viikossa. Miehenä olen kokenut, että naisen haluttomuus on kuin miehen fyysinen impotenssi. Vaikka kuinka tahtoisi haluta ja tuoda suhteeseen himoa, niin se ei onnistu. Aivan kuten mikään fyysinen, visuaalinen tai mentaalinen stimulaatio ei saa impotentin penistä erektioon. Ja kummassakin tapauksessa kyse ei ole puolisoon kohdistuvasta loukkauksesta. Haluton ei lämpene kenellekään miehelle eikä kukaan nainen saa impotentin viisaria värähtämään. Pariskunnan on kummassakin tilanteessa tunnustettava tosiasiat ja lähdettävä siitä, että toinen tuskin muuttuu. Tilanteeseen tyytymättömän on sitten puntaroitava ne syyt, jotka puoltavat parisuhdetta ja ovatko ne painavampia kuin seksuaalisen turhautumisen aiheuttama harmitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä