Onko teillä ollut koskaan naapuria joka poraa jatkuvasti seinää?
Olen miettinyt tätä juttua, että mitä helvettiä hän tekee. On siis porannut 3-4 vuotta pari kolme kertaa viikossa seinää tuntikausia. Mikä operaatio voi vaatia näin paljon poraamista. Kyseessä sellainen suomalainen suomalainen aika tukeva nainen, arviolta 35-45v. Olen kotona hyvin vähän, käytännössä kaikki aikani menee töissä, joten mikään metelöinnistä aiheutava kosto tämä ei voi olla. Vapaa-ajasta kotona saa nauttia poraamisen äänestä.
Olen myös miettinyt, että miksi en ole itse joutunut itse poraamaan kertaakaan seinää 10 vuoden aikana.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tapauksesta, joka porasi jatkuvasti. Kun asuntoon päästiin käymään, oli seinä tai seinät täynnä vieri vieressä olevia reikiä. Joidenkin mt-ongelmat ilmenevät noin siinä missä joku toinen siirtelee jatkuvasti huonekaluja tai imuroi maanisesti.
Meillä on naapuri joka siirtelee joka yö tavaroita makuuhuoneessaan ja tekee jotain outoja kävelysarjoja tuntikausia joka yö. Sekin selkeästi on joku mt-ongelmainen. Mitähän noille voi tehdä? Pitää vain sietää?
Olen kuullut tapauksesta, joka porasi jatkuvasti. Kun asuntoon päästiin käymään, oli seinä tai seinät täynnä vieri vieressä olevia reikiä. Joidenkin mt-ongelmat ilmenevät noin siinä missä joku toinen siirtelee jatkuvasti huonekaluja tai imuroi maanisesti.