Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sellanen sairaus että kuvittelen ihmisten tuijottavan

Vierailija
24.04.2021 |

Tää on hirveetä varsinkin kauppa käynnit. Kun on tungosta niin ei kiva tunne kun ihmiset tuijottaa ja naureskelee ( sairaus aiheuttaa tän ) en oo saanu tarkkaa diagnoosia mikä vaivaa.

Ja sitten on hirvee pelon tunne lenkillä että kohta teinit tulee ja nauraa autoistaan. Tämänkin pelon osittain aiheutti koulukiusaaminen kun koulussa kotimatkalla mulle huudeltiin autoista ja heiteltiin roskilla.

Mulla on myös ihmispelko. On kovan työn takana jos saan lähdettyä lenkille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös samanlaista. Tunne että tuijotetaan. Tiedän kuitenkin että ei tuijoteta. Nuorena oikeasti kyllä tuijotettiin muutamasta syystä ja vihasin sitä, kai tuo tunne on jäänyt siitä. Varsinkin kun sairastin anoreksiaa, minua vahattiin oikeasti suu auki varsinkin kassoilla kaikki ihimiset ympärillä tuijotti. Nykyään olen ulkoistanut kaupassa käynnit.

Vierailija
2/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän psykoosi tämmösen aiheuttaa, mä oon vissiin niin paljon pelännyt niitä kiusaajia että on mieli sairastunut... En välttämättä käy vuoteen ulkona ku pakolliset postin haku ja roskien vienti riippuu missä kunnossa pääkoppa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sekopäältä mut eihän tää tervettäkään oo. Olis hyvä mennä lääkäriin mut ei oo tullu varattuu aikaa. Ne laittais varmaan osasto hoitoon.

Vierailija
4/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on usein sellainen tunne, että tuijotetaan mutta ei naureskelumielessä vaan siksi, että haluavat jotain pahaa. Muutenkin olen aika paranoiaan taipuvainen.

Vierailija
5/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos vain kuvittelet kaiken.

Ehkä sulla ei olekaan mitään sairautta.

Vierailija
6/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mulla on sairaus ei terveet kuvittele tämmöstä tai pelkää lenkille lähtöä

Vierailija
7/7 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot yöunet aiheuttaa tuota. Kamerat ja ihmisten päät kääntyvät suuntaasi kaupassa, ohikulkijat supisevat keskenään ja olet satavarma että keskustelu koskee sinua. ”Ne” alkavat seurata sinua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi