Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 14-15-vuotiaiden poikien yökyläilysäännöt

Vierailija
24.04.2021 |

Minkälaisia sääntöjä teillä on yläkouluikäisten yökyläilyyn? Saavatko mennä ja tulla ihan vapaasti? Sovitteko vanhempien kesken vielä tämän ikäisillä? Oletteko rajanneet vieraiden lukumäärää?

Itse olen tähän asti antanut tulla melko vapaasti, mutta nyt on ollut muutamien kavereiden kanssa pientä ongelmaa. Ei ollakaan toimittu niinkuin on sovittu ja kaveriporukassa on ollut tupakka- ja alkoholikokeiluita. Tietyissä paikoissa yökyläillessä nuoret kuljeskelleet yötä myöten kylillä jne.

Miten teillä on toimittu?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ekaa kertaa ko. kaverin luona tai ko. kaveri tulossa meille, pyydän kyllä vanhempien numeron ja vähän viestittelen etukäteen (jotta helpompi ottaa yhteyttä, jos jotain tulee).

Kotiintuloajat on samat oli kavereita yökylässä tai ei, valvoa saavat minusta halutessaan pidempään.

T: 15-v pojan äiti

Vierailija
2/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei homoilua

2. Ei alkoholia tai tupakkaa

3. Klo 22 viimeistään nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla ei saa.

Vierailija
4/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 14-vuotias yökyläile!

Vierailija
5/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan ei yökyläilyä.

Vierailija
6/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 14-15 v kävi yökylässä vain parin parhaimman, pitkään tunnetun, kaverin luona. Tunnettiin vanhemmat, mutta ei mitenkään viestielty tms. Olivat "kiltisti". Itse tuon ikäisenä olin kännissä kuin käki, jos menin yökylään tuon ikäisenä.

Vierailija
7/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 14-vuotias yökyläile!

Miksi ei? Meillä kärtetään joka viikonloppu yökyliä suuntaan tai toiseen. Oma riesansa tästäkin, vaikka onkin kiva tutustua teinin kavereihin.

Vierailija
8/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kämisteitse valmistettuja juomia (ei energiajuomia tai muita sokerimyrkkyjä), vain sikaria saa polttaa, koska siinä on vähemmän lisäaineita kuin röökissä ja nuuskassa ja samoin musiikin pitää olla kehittävää, esimerkiksi Aarne Tenkasta tai Bat&Ryyd.

Vierailija
9/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa viinaa! sai ujo poika mukavasti lisää kavereita

Vierailija
10/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit pakollisia.

Vierailija
11/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erityisiä sääntöjä, mutta ei toisaalta mitään ongelmiakaan ilmennyt. Asutaan maalla ja kylän pojat saattavat olla milloin kenenkin kämpillä yötä.

Vierailija
12/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vielä ovatko jännäpoikia? ap

Vierailija
13/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kirjoitti:

Homoilla ei saa.

Milläs sen estät?

Vierailija
14/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä kirjoitti:

Homoilla ei saa.

Milläs sen estät?

Meillä oli joskus pojalla hyvä kaverinsa yötä. Olivat silloin jotain 14 tai 15v molemmat. Pojan huoneessa oli vieraspatja laitettu lattialle tätä kaveria varten, mutta kävin aamulla vilkaisemassa, että ovatko jo hereillä, niin siellähän ne pojan sängyssä nukkuivat toistensa kainalossa ja patja koskemattomana lattialla. En herättänyt ja laitoin vaan oven kiinni. Pojat tulivat sitten tunnin tai parin päästä aamupalalle ja naamasta näki, että oli ollut mukavaa. Sitä en tiedä, mitä siellä sängyssä oli tapahtunut, eikä asia minulle kuulukaan. Nykyään poika on 25 ja hänellä on tyttöystävä.

Vierailija
15/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä joku mamma vuosia sitten kirjoittanut, että poika oli jäänyt kiinni suuseksistä, kun oli ollut kaverinsa (poika) luona yötä? Oli aika pitkä ketju :)

Vierailija
16/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on 15.v pojan kaverit saaneet tulla yökylään, ja kesälomalla kauempana asuva kaveri on saattanut olla useammankin yön. Poika on myös kavereilla yötä. Hyvin on mennyt, eikä mitään ongelmia ole ollut. Pojat ovat urheilullisia eivätkä ole vielä tähän mennessä pyörineet missään kaupungilla.

17/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko elämä ennen näin vaikeaa? Vaikea kuvitella, että 20v. sitten oltaisiin kyselty neuvoa tällaiseen pulmaan. 

Vierailija
18/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 14-15 v kävi yökylässä vain parin parhaimman, pitkään tunnetun, kaverin luona. Tunnettiin vanhemmat, mutta ei mitenkään viestielty tms. Olivat "kiltisti". Itse tuon ikäisenä olin kännissä kuin käki, jos menin yökylään tuon ikäisenä.

Ja vanhempasiko sen tiesivät, vai luulivat että olet "kiltisti"? :)

Vierailija
19/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa homoilla? Turvallisempaa se on kuin tytön kanssa, eivät ainakaan tule pojat raskaaksi.

Vierailija
20/40 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei jollain yökyläilyverukkeella eksy jonkun tytön luo ja laita paksuksi, niin kaikki OK.

Tai no, olisi tietty kiva ettei tapa itseään jossain kännitoilailuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi