Onko normaalia, että 40-vuotias nainen on elänyt ilman seksiä 7 vuotta?
Kommentit (62)
Kai se on. Ite olen elänyt ilman seksiä jo 17 vuotta. Mulla on virtsarakon kipuoireyhtymä, niin ei kiinnosta seksi.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on. Ite olen elänyt ilman seksiä jo 17 vuotta. Mulla on virtsarakon kipuoireyhtymä, niin ei kiinnosta seksi.
Ei jumalauta - oot varmaan myös työpaikan hajuyliherkkä.
On se suomalaiselta naiselta normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se normaalia, muttei yleistä.
Naisilla yleisempää kuin arvaatkaan.
Mies53v
On. Seksihalut ovat varsin yksilöllisiä.
Itselläni on ollut pitkiä seksittömiä kausia - jokaisen epäonnistuneen parisuhteen jälkeen. Jos eron syynä on ollut "pettymys" mieheen, ovat haluni kadonneet joka kerran pidemmäksi aikaa. Heräävät sitten henkiin, kun löydän sopivalta tuntuvan uuden kumppanin. Olen pitkälti sapioseksuaalinen, mikä varmasti vaikuttaa asiaan.
En nyt tiedä normaalia, mutta onhan meitä. Itselläni tulee kesällä 7 vuotta täyteen. Ikää muutama vuosi enemmän.
Monissa maissa naiset elää kolme-nelikymppisinä seksuaalisesti aktiivisinta aikaa, suomessa ne vuodet ajoittuu 16-26 ikävuoden väliin.
Ei se normaalia ole, mutta ihan ok.
Eihän tuo seksihaluista ole kiinni läheskään kaikilla. Mulla ihan korkea libido ja tykkään seksistä ja haluaisin sitä. Edellisestä kerrasta on kuitenkin yli 10 vuotta.
Olen ollut 8 vuotta. Ihanaa elämää eikä sitä jatkuvaa miehen miellyttämistä ja miehen tyydyttämispakkoa. Seksi voi olla myös rasite. Olen hyvännäköinen ja ihan normaali nainen eli siitä ei ole kiinni.
Ei sen ihmeempää kuin että 41-vuotias mies on ollut ilman seksiä 15 vuotta...
Ja kun täytät 50v huomaat, että aikaa on kulunut jo 17 vuotta...
N50
Ihan tavanomaista on. Täällä yksi kanssasisko.
Olen yrittänyt paikata avioliiton seksittömyyttä toisella miehellä, mutta sekin tuntuu liian vaikealta.🙁
Kaikille ei seksi kuulu perus asioihin. Tiedän alle 40 vuotiaita jotka eivät ole olleet seksi suhteessa lähes 10 vuoteen.
Seksi on yliarvostettua. Ilman sitä voi elää hyvää elämää. Vaikka koko ikänsä.
Self sex on olemassa, joten jos ei ole edes omaa kättä käyttänyt, niin on tosi outoa. Naiset, pitäkää itsenne tyytyväisenä! Mikään ei ole rasittavampaa kuin miehetön kiukkuinen työkaveri, joka ei ymmärrä antaa itselleen lukuisia orgasmeja. Yksi viikossa on liian vähän, tätä vaatimatonta määrää jossain suositeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen ihmeempää kuin että 41-vuotias mies on ollut ilman seksiä 15 vuotta...
No hei, aika samoissa mennään, olen nainen ja tuskin tämä ihan äkisti muuttuu. Olis kyllä kiva, jos muuttuisi.
Hyvä, sielukas, leikkisä intiimielämä on harvinaista.
Siis jonkun fiksun kanssa.
Ottajat ei vain ole se juttu. Menee rahat ja henki...
T. Kokemuksista viisastunut.
Ps. Kantsii suunnata energiat asioihin jotka tuokin jotakin...
Onhan se normaalia, muttei yleistä.