Onko normaalia, että 40-vuotias nainen on elänyt ilman seksiä 7 vuotta?
Kommentit (62)
Olen lähellä mainitsemaasi ikää, ja selibaattia on takana nyt kahdeksan vuotta. Pidän läheisyydestä ja seksistä todella paljon ja kaipaan niitä joka päivä, mutta puolison löytäminen on ainakin ihan siedettävänkin näköiselle naiselle erittäin vaikeaa pk-seudulla, jos on yli kolmekymppinen.
Ei sellaisia mukavia ja fiksuja miehiä vain löydy mistään, ellei nainen itse rupea aktiiviseksi ja ala etsiä seuraa, mene Tinderiin tai deittipalstoille tai jopa baariin. En ole koskaan arjestani löytänyt miestä ja vain yhden exäni olen löytänyt työ- tai opiskelukuvioista.
Miehet eivät minua lähesty arjessani missään tai pyytele treffeille. Ne opinnoissa tai työpaikallakin minusta joskus kiinnostuneet ovat olleet ihan arkisesti ja neutraalisti töissä ja sitten vasta pikkujouluissa parin drinkin jälkeen tulleet aloitteellisemmiksi, mikä tosin viittaa siihen, ettei aitoa kiinnostusta koskaan edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Self sex on olemassa, joten jos ei ole edes omaa kättä käyttänyt, niin on tosi outoa. Naiset, pitäkää itsenne tyytyväisenä! Mikään ei ole rasittavampaa kuin miehetön kiukkuinen työkaveri, joka ei ymmärrä antaa itselleen lukuisia orgasmeja. Yksi viikossa on liian vähän, tätä vaatimatonta määrää jossain suositeltiin.
aelf sex ei kyllä ole kuin pieni korvike oikean seksin puuttumisesta... terveisin miehetön
Annat itsellesi 20 orgasmia peräjälkeen ja mietit, milloin mies on antanut seksissä yhtä monta. Me molemmat tiedämme vastauksen siihen, miten usein mies antaa naisellec20 orgasmia peräjälkeen. Kokeilepa tätä tyyliä!
Riittää 2-5 ja sen saa mieheltäkin. Hyvältä mieheltä.
Jos ei ole miestä, ei jaksa deittailla eikä harrasta yhden illan juttuja, niin kannattaa pitää itsensä omin käsin tyytyväisenä. Omalta mieheltä otin orgasmin ennen yhdyntää ja ainoaksi jäi. Jos en olisi sitä edellyttänyt, en olisi saanut sitä yhtäkään. Hämmästyksekseni pitkissäkin suhteissa on naisia, jotka tunnustavat, etteivät saa seksissä orgasmia. Vähään ovat tyytyneet siis vuosikausia. Mies, hyväksikin tituleerattu, ei takaa tyydyttävää seksielämää.
Seksissä hyvältä mieheltä. Omassa suppeassa otannassani olen törmännyt miehiin, jotka tietoisesti haluavat antaa orgasmeja ja miehiin, joiden kanssa pitää itse pystyä nappaamaan se, jos pystyy. Sulla oli tuosta välistä, antoi yhden vaatimalla.
Miksi ei olisi normaalia? Minä en näin reilu kolmikymppisenä varsin kauniina naisena ole ikinä harrastanut seksiä partnerin kanssa, enkä meinaa niin tehdä tulevaisuudessakaan. Mieluummin hankin itse itselleni orgasmin tasan silloin kun siltä tuntuu ilman pelkoa seksitaudeista tai raskaudesta.
Minä olen nainen, kohta 46v ja ollut harrastamatta seksiä koko ikäni. Että mitäs kummallista 7:ssä vuodessa on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Self sex on olemassa, joten jos ei ole edes omaa kättä käyttänyt, niin on tosi outoa. Naiset, pitäkää itsenne tyytyväisenä! Mikään ei ole rasittavampaa kuin miehetön kiukkuinen työkaveri, joka ei ymmärrä antaa itselleen lukuisia orgasmeja. Yksi viikossa on liian vähän, tätä vaatimatonta määrää jossain suositeltiin.
aelf sex ei kyllä ole kuin pieni korvike oikean seksin puuttumisesta... terveisin miehetön
Annat itsellesi 20 orgasmia peräjälkeen ja mietit, milloin mies on antanut seksissä yhtä monta. Me molemmat tiedämme vastauksen siihen, miten usein mies antaa naisellec20 orgasmia peräjälkeen. Kokeilepa tätä tyyliä!
Riittää 2-5 ja sen saa mieheltäkin. Hyvältä mieheltä.
Jos ei ole miestä, ei jaksa deittailla eikä harrasta yhden illan juttuja, niin kannattaa pitää itsensä omin käsin tyytyväisenä. Omalta mieheltä otin orgasmin ennen yhdyntää ja ainoaksi jäi. Jos en olisi sitä edellyttänyt, en olisi saanut sitä yhtäkään. Hämmästyksekseni pitkissäkin suhteissa on naisia, jotka tunnustavat, etteivät saa seksissä orgasmia. Vähään ovat tyytyneet siis vuosikausia. Mies, hyväksikin tituleerattu, ei takaa tyydyttävää seksielämää.
Seksissä hyvältä mieheltä. Omassa suppeassa otannassani olen törmännyt miehiin, jotka tietoisesti haluavat antaa orgasmeja ja miehiin, joiden kanssa pitää itse pystyä nappaamaan se, jos pystyy. Sulla oli tuosta välistä, antoi yhden vaatimalla.
No, ei nyt sentään vaatimalla. Yhdyntä alkoi vasta, kun olin orgasmin saanut. Kyse oli esileikistä. Ihan varmasti voi olla seksissä hyvä mies ja niin kuumottava, että pikkuhousut kastuu, mutta pitkässä parisuhteessa merkitsevät muut asiat. Seksipedon kanssa ei välttämättä synkkaa tai arki suju. Olen huomannut, että joko on fyysistä vetovoimaa tai henkistä yhteyttä ilman sitä vetovoimaa. Asiat voivat olla monimutkaisia.
Miksei tätä aloitusta poisteta mutta se eri ikään liittyvä poistuu?
Vierailija kirjoitti:
Monissa maissa naiset elää kolme-nelikymppisinä seksuaalisesti aktiivisinta aikaa, suomessa ne vuodet ajoittuu 16-26 ikävuoden väliin.
Kyllä ne on Suomessa samat kuin muuallakin.
Olisi se kumma olla 40v 7 vuoden ajan. Mutta jos hyväksytään ajan kuluminen niin pidin tuossa lähes 4 vuotta taukoa. Päätin sitten koittaa jos alkaisi kiinnostaa. Ei mikään viitannut siihen että alkaisi, joten eiköhän minun seksit ollut tässä loppuelämäksi.
Mitä olet ajatellut tehdä asian korjaamiseksi ja haluatko tilanteeseen muutosta?
Olin jossain vaiheessa kolmekymppisenä 6 vuotta ilman seksiä, lisäksi muita lyhyempiä 2-3 vuoden pätkiä on ollut ilman miestä/seksiä. Sooloseksiä on ollut kuitenkin koko ajan. Tykkään seksistä, mutta on ollut aikoja, jolloin on ollut viisaampaa keskittyä muihin juttuihin, kuin miehiin. Ei kaduta, mutta kyllä seksi on niin tärkeää, että on surullista kun on joutunut olemaan monta vuotta ilman. Mieluummin kuitenkin ilman, kuin huonossa suhteessa.
Minä eli ilman seksiä 40-vuotiaaksi ja sen jälkeen vasta alkoi kiinnostaa. Naisilla kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä. Harmi että monet 50+ miehet taas eivät enää halua seksiä. Halukkuuden ajankohdat eivät mene tasan miehillä ja naisilla.
N
Tiedän yhden 56v naisen, joka on ollut 5v ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä eli ilman seksiä 40-vuotiaaksi ja sen jälkeen vasta alkoi kiinnostaa. Naisilla kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä. Harmi että monet 50+ miehet taas eivät enää halua seksiä. Halukkuuden ajankohdat eivät mene tasan miehillä ja naisilla.
N
Vai että lisääntyy kiinnostus seksiin iän myötä naisilla. Ehkä sinulla lisääntyy, mutta yleisesti ottaen väitteesi on puhdasta bullshittiä. Asiaa on tutkittu, ja tutkimusten tulos on yhtenevä: Naisen seksuaalinen aktiivisuus ja halukkuus on suurimmillaan välillä 20- 30 vuotta, eli käy käsi kädessä naisen hedelmällisyyden kanssa. Etsikää itse natistä, tutkimustuloksia löytyy hakusanoilla väestöliitto ja finnsex, muunmuassa.
Ja edelleen korostan, nyt puhutaan asiasta isommassa mittakaavassa, ei yhden ihmisen kokemuksena.
En usko, että kukaan nainen on masturboimatta 7 vuotta. Ellei sitten ole aseksuaali.
Miehen kanssa harrastettavan seksin suhteen ihan helppoa olla ilman vaikka pidempikin aika. Harvoin se niin kovin ihmeellistä on. Joko ei seiso kunnolla tai kestää puoli minuuttia...
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan nainen on masturboimatta 7 vuotta. Ellei sitten ole aseksuaali.
Miehen kanssa harrastettavan seksin suhteen ihan helppoa olla ilman vaikka pidempikin aika. Harvoin se niin kovin ihmeellistä on. Joko ei seiso kunnolla tai kestää puoli minuuttia...
Tuo on totta. Parisuhteessa ollessa riittää se että tietää seksiä olevan saatavilla jos sattuu jostakin kumman syystä haluttamaan. Yleensä ei haluta, menee helposti puoli vuotta ja vuosikin ilman seksiä vaikka puoliso kyllä yrittää vongata. Parisuhteessa seksi on tärkeää periaatteessa, mutta ei käytännössä. Hyvin pärjää ilmankin, jos tietää että kyllä sitä saa jos haluaa.
En ymmärrä selibaattia avioliitossa ikään katsomatta. N 62 V.
Näinhän se on. Minä olen 48v. nainen ja ollut ilman seksiä hieman yli 20 vuotta (omia sormia ei lasketa :D ). Suhde lasteni isään loppui silloin, eikä uutta miestä ole etsinnöistä huolimatta löytynyt. Ei edes yhden illan säätöihin (vaikka en niistä olekaan innostunut, enkä tiedä suostuisinko yhden illan seksiin, jos mahdollisuus tulisi).
En todellakaan tiedä mikä minussa on vikana, kun en "kelpaa" kenellekään. Toki nyt ikä jo alkaa rajoittaa kumppanin saamista, mutta edes silloin nuorempana kukaan ei kiinnostunut... Monet sanovat että olen nätti ja luonne täyttä kultaa, mutta miehille silti ilmaa.