Onko nainen mitoilla 164/75 mielestäsi lihava?
Kommentit (257)
Riippuu onko lihasta ja missä kohtaa kilot ovat.
No joo pikku pullukka.. tosta pois 9-10kg nii olis parempi..
Kyllä. Ei, et ole huippukehonrakentaja joten paino ei tule lihaksista.
On minusta, oon itse pari senttiä pidempi ja painoa 66 kg minunkin pitäisi painoa pudottaa, 59 kg on tavoite
Ei ole. Sinä miehenä sen sijaan olet.
Kyllä on ylipainoinen. Itse olen juuri melkein samata painosta pudottelemassa painoa, olen pari cm lyhyempi. Ja siis olin kyllä selkeästi ylipainoinen.
Itse en ollut. Toki luulin olevani lihava. Nykyään olen oikeasti lihava, kun kiloja on tuosta reilu kymmenen lisää. 🙈 Voi kunpa pääsisinkin siihen "lihavan" painoon takaisin.
No ei oo. Ylipainoa laskennallisesti on, mutta ei täytä vielä lihavan määritelmää (joka on BMI yli 30). Itse olin juuri noissa mitoissa silloin, kun olin kovimmassa kunnossani eli lihasta oli rutkasti enemmän kuin nyt.
Ikää jos alle 40 ja paino jo tuo, niin on 40-50 välillä nouseva koska esivaihdevuodet ja vaihdevuodet lihottaa naisia.
vasta 70 iän jälkeen alkaa paino hieman laskea.
Pitäisi nähdä se nainen. Ei voi pelkkien mittojen perusteella sanoa muuta kuin että on lievästi ylipainoinen. Mutta ei voi tietää, näyttääkö lihavalta vai vähän pullealta vai peräti normaalipainoiselta.
Pelkästään annettujen lukujen perusteella ja ilman mitään loukkaustarkoitusta sanoisin, että olet lihava. Sinulla on 15 kg ylipainoa, ellei massasi ole ihan oikein sijoittunutta. Jos on, niin mainitsemani luku on vain 10 kg.
Sopivasti kaunis,otan sinut jos sopii joten halataan,.
Ei nyt varmaan lihava, vähän ylipainoinen kyllä
Tyypillinen savolainen nainen on 152/85.
Olen 160cm ja 74kg. On ylimääräistä joku 8kg, mutta en lihavalta näytä. Vaatekoko m tai l.
Eli ylipainoinen, mutta ei varsinaisesti lihava. Tai riippuu miten kilot on. Mulla on kehonkoostumusmittauksen mukaan toi 8kg ylimääräistä. Olen keskivertoa lihaksikkaampi.
Mä olen normaali ja painan 57 kg pituus 164 cm. Tuo on selkeä ylipaino.
Tämä keskustelu on silkkaa miesten tietämättömyyttä!!!
Ylipainoinen on.