Onko normaalia, että 40-vuotias nainen on elänyt ilman seksiä 7 vuotta?
Kommentit (62)
Aivan normaalia. Kaikki ei välitä seksistä. Eikä siihen mitään traumoja tarvita. Jotkut ovat aseksuaaleja tai libido on todella matala. Itse kuulun jälkimmäiseen. Tuo toki suuria haasteita parisuhteeseen, kun halut ei kohtaa. Mulla yksi syy sinkkuna viihtymiseen on se, että saa elää seksitöntä elämää. Jostain syystä tämä on suuri ihmettelyn aihe joillekin ymmärtämättömille.
Mutta mä voin hyvin näin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei seksi kuulu perus asioihin. Tiedän alle 40 vuotiaita jotka eivät ole olleet seksi suhteessa lähes 10 vuoteen.
Seksi on yliarvostettua. Ilman sitä voi elää hyvää elämää. Vaikka koko ikänsä.
Ei se aina siitäkään ole kiinni. Itse en jostain syystä kiinnosta miehiä, vaikken mielestäni ihan hirviö ole.
9
ekat 40 vuotta meni neitsyenä, sitten löytyi puoliso ja 17 laimeaa avioelämää ja nyt leskenä kolmas vuosi menossa eikä miestä pahemmin kaivata
helena lapinniemi
Vierailija kirjoitti:
Outoa
Oudompaa olisi, että jokaiselle olisi aina sopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei seksi kuulu perus asioihin. Tiedän alle 40 vuotiaita jotka eivät ole olleet seksi suhteessa lähes 10 vuoteen.
Seksi on yliarvostettua. Ilman sitä voi elää hyvää elämää. Vaikka koko ikänsä.Ei se aina siitäkään ole kiinni. Itse en jostain syystä kiinnosta miehiä, vaikken mielestäni ihan hirviö ole.
9
Muakin kiinnnostaisi seksi. Tykkään siitä, en pihtaa, olen aktiivinen ja heittäytyvä. Mutta miehet eivät koe minua seksikkääksi ulkomuodon perusteella niin että lähestyisivät.
Olen huomannut, että suomessa on paljon seksinnälkäisiä naisia, mutta monilta uupuu himoitsemani kimmoisa bojoing-läski, mihin törmäsi vielä runsain mitoin 70- ja 80-luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Self sex on olemassa, joten jos ei ole edes omaa kättä käyttänyt, niin on tosi outoa. Naiset, pitäkää itsenne tyytyväisenä! Mikään ei ole rasittavampaa kuin miehetön kiukkuinen työkaveri, joka ei ymmärrä antaa itselleen lukuisia orgasmeja. Yksi viikossa on liian vähän, tätä vaatimatonta määrää jossain suositeltiin.
aelf sex ei kyllä ole kuin pieni korvike oikean seksin puuttumisesta... terveisin miehetön
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia. Kaikki ei välitä seksistä. Eikä siihen mitään traumoja tarvita. Jotkut ovat aseksuaaleja tai libido on todella matala. Itse kuulun jälkimmäiseen. Tuo toki suuria haasteita parisuhteeseen, kun halut ei kohtaa. Mulla yksi syy sinkkuna viihtymiseen on se, että saa elää seksitöntä elämää. Jostain syystä tämä on suuri ihmettelyn aihe joillekin ymmärtämättömille.
Mutta mä voin hyvin näin.
Sama juttu täällä, sinkkuuden paras puoli on se, että ei tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Parisuhteessa tulee aina ongelmia jos halut eivät kohtaa.
Mikä estää sormettamasta sitä omaa piparia? Parempi omin käsin kuin huonon kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Self sex on olemassa, joten jos ei ole edes omaa kättä käyttänyt, niin on tosi outoa. Naiset, pitäkää itsenne tyytyväisenä! Mikään ei ole rasittavampaa kuin miehetön kiukkuinen työkaveri, joka ei ymmärrä antaa itselleen lukuisia orgasmeja. Yksi viikossa on liian vähän, tätä vaatimatonta määrää jossain suositeltiin.
aelf sex ei kyllä ole kuin pieni korvike oikean seksin puuttumisesta... terveisin miehetön
Annat itsellesi 20 orgasmia peräjälkeen ja mietit, milloin mies on antanut seksissä yhtä monta. Me molemmat tiedämme vastauksen siihen, miten usein mies antaa naisellec20 orgasmia peräjälkeen. Kokeilepa tätä tyyliä!
Kai se on normaalia jos ei ole suhdetta, eikä harrasta yhden yön juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat itsellesi 20 orgasmia peräjälkeen ja mietit, milloin mies on antanut seksissä yhtä monta. Me molemmat tiedämme vastauksen siihen, miten usein mies antaa naisellec20 orgasmia peräjälkeen. Kokeilepa tätä tyyliä!
Riittää 2-5 ja sen saa mieheltäkin. Hyvältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on. Ite olen elänyt ilman seksiä jo 17 vuotta. Mulla on virtsarakon kipuoireyhtymä, niin ei kiinnosta seksi.
Ei jumalauta - oot varmaan myös työpaikan hajuyliherkkä.
Toivottavasti saat itse virtsarakon kipuoireyhtymän niin tiedät. Ei ole nimittäin mikään kiva tauti. Ihan samanlaiset oireet kuin virtsatietulehduksessa, mutta ne ei vaan parane millään lääkkeellä ikinä.
Itselläni taitaa olla n. 13 vuotta siitä kun olen viimeksi harrastanut seksiä, eikä tuota ongelmia, vaan päinvastoin. En tarvitse enkä kaipaa seksiä, ja sinkkuna oleminen on helpottanut elämää, kun saa olla rauhassa jatkuvalta vonkaamiselta.
Ihan tavallista on. Seksiä yleensäkin markkinoidaan aivan älyttömästi, kuin olisi jotenkin täysin epänormaalia ettei jokainen sekstaile kuutta tuntia päivässä. On ihan normaalia että on pitkiä kausia jolloin on seksiä ainoastaan oman itsensä kanssa jos sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää 2-5 ja sen saa mieheltäkin. Hyvältä mieheltä.
Jos ei ole miestä, ei jaksa deittailla eikä harrasta yhden illan juttuja, niin kannattaa pitää itsensä omin käsin tyytyväisenä. Omalta mieheltä otin orgasmin ennen yhdyntää ja ainoaksi jäi. Jos en olisi sitä edellyttänyt, en olisi saanut sitä yhtäkään. Hämmästyksekseni pitkissäkin suhteissa on naisia, jotka tunnustavat, etteivät saa seksissä orgasmia. Vähään ovat tyytyneet siis vuosikausia. Mies, hyväksikin tituleerattu, ei takaa tyydyttävää seksielämää.
No kappas, minäkin olen 40 v ja elänyt 7 v selibaatissa. Naimisissa olin, erosin juuri. Eihän se kai ihan tavallista ole, mutta minkäs teet.