Miehet menee piiloon...
Erosin jonkin aika sitten ja nyt kaipaan miesseuraa. Olen Tinderissä ja joillain deittisivustoilla.
Tinderissä tulee ihan kivasti matcheja ihan luonnollisilla kuvilla. Olen tavannut muutamia mukavia miehiä, mutta en vielä ketään enempää.
Muut kanavat tuntuvat sopivammilta, mutta kuvaani en ole laittanut niihin. Kirjoitellut joittenkin miesten kanssa välillä. Luonnollisesti kuvat pitää vaihtaa jossain vaiheessa enkä itsekään halua treffeille ilman.
Mutta miksi käy näin: saan kuvan, jossa on ihan tavismies. Keski-ikäinen, harmaantunut ja vähän tai paljon ylipainoinen. Lähetän omani, olen ikäisekseni hyvässä kuosissa, ei paino-ongelmia, varmasti vähintään keskitasoa ulkonäöltä, hymyilevä ja ihan tyylikäs.
Mies katoaa. Miksi?
Kommentit (11)
Koko ketjua on mahdoton kommentoida ilman sitä ap:n kuvaa.
Harva meistä on muiden mielestä sitä mitä itse luulemme.
Itse harrastin jossain vaiheessa deittailua kuvattomana ja joka kerta se oli yhtä kiusallista se kuvien vaihto kun oli 95% todennäköisyys että jompikumpi ei tykännyt toisensa ulkonäöstä.
Paljon parempi olla kuvan kanssa kuin vastaanottaa niitä "en nyt haluaisi kuulostaa pinnalliselta mutta..."
Ap:lla on vääristynyt käsitys omasta ulkonäöstään. On hyvin tyypillistä keski-ikäisille sinkkunaisille, että he kuvittelevat olevansa paljon paremman näköisiä kuin ovatkaan.
Laita sinne joku nätti kuva itsestäsi ysäriltä. Niinhän ne muutkin tekee, ja sitten ihmettelee vasta treffipaikalla, kun toinen ei olekaan innokas.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on vääristynyt käsitys omasta ulkonäöstään. On hyvin tyypillistä keski-ikäisille sinkkunaisille, että he kuvittelevat olevansa paljon paremman näköisiä kuin ovatkaan.
Miehillä on onneksi rehellinen käsitys itsestään ja 30 vuotta ja kiloa sitten otettu (melko) tuore kuva, jossa oli hiukset.
ohis
No voi nyt sentään, kyllä minä ainakin siivommalta näytän kuin ne miehet. Anteeksi vaan.
Lähettävät kuvansa, joka ei aina todellakaan kiihota. Voisin siinä vaiheessa itse mennä piiloon! En ole pinnallinen ihminen, mutta selvä se, että ulkonäkö vaikuttaa. En ehkä itse enää edes laittaisi kuvaani miehelle, mutta sitä on sitten pyydelty, niin kokeeksi olen laittanut jonkun.
Kuvani on ollut välillä siellä sivustolla esillä, silloin olen saanut satoja viestejä. En kuitenkaan jotenkin pidä siitä, että se on koko ajan kaikkien nähtävänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt sentään, kyllä minä ainakin siivommalta näytän kuin ne miehet. Anteeksi vaan.
Lähettävät kuvansa, joka ei aina todellakaan kiihota. Voisin siinä vaiheessa itse mennä piiloon! En ole pinnallinen ihminen, mutta selvä se, että ulkonäkö vaikuttaa. En ehkä itse enää edes laittaisi kuvaani miehelle, mutta sitä on sitten pyydelty, niin kokeeksi olen laittanut jonkun.
Kuvani on ollut välillä siellä sivustolla esillä, silloin olen saanut satoja viestejä. En kuitenkaan jotenkin pidä siitä, että se on koko ajan kaikkien nähtävänä.
Ap
Onkohan sellaista miestä olemassakaan, joka saisi satoja viestejä joltain nettitreffisivulta. Naisille tämä on hyvin tavallista, ja silti he valittavat pariutumisen vaikeutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onkohan sellaista miestä olemassakaan, joka saisi satoja viestejä joltain nettitreffisivulta. Naisille tämä on hyvin tavallista, ja silti he valittavat pariutumisen vaikeutta...
Ei se määrä vaan laatu. Pitäisi löytää yksi hyvä, joka myös haluaisi sitoutua.
Jalkautukaa , kun siihen alkaa olla mahdollisuus. Tanssipaikkoihin, baareihin, kaverin bileisiin jne. Paljon hauskempaa löytää partneri muualta kuin ’ sivustoilta’.
Naiset luulee itsestään liikoja. 99% naisista on ihan suomursun näköisiä.
Mies tykkää eri näköisistä naisista, ehkä oli kuvitellut toisen näköiseksi