Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltähän kassatytöistä tuntuu kun on pakotettu sanomaan asiakkaille "hyvää päivänjatkoa"

Vierailija
24.04.2021 |

Jotenkin se ei tule ihan vilpittömästi tuo lause useinkaan

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yleensä vastaan että kiitos samoin, mutta mitähän se tuntuu, varsinkin viikonloppuisin, kun he ovat töissä ja minä vapaalla? En tiedä mutta silti vastaan noin.

Jos ärsyttäisi olla töissä syystä tai toisesta, niin tuskin toivottelee hyviä päivänjatkoja.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
22/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä päin sanovat ihan "Kiitos, hei!" jos ei tee mieli ylitsevuotavia kohteliaisuusrimpsuja latoa.

Ja useinhan siinä onkin jo seuraava asiakas kärkyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mietin miltä tuntuu jyskin myyjistä sanoa jatkuvasti tervetuloa asiakkaan tullessa liikkeeseen? Itse en ymmärrä tuota ollenkaan. Mitä minun pitäisi asiakkaana vastata, kiitosko? Jotenkin terve ja siihen vastaukseksi terve on paljon luontevampaa.

Halla-aho kävi täällä 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
24/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mietin miltä tuntuu jyskin myyjistä sanoa jatkuvasti tervetuloa asiakkaan tullessa liikkeeseen? Itse en ymmärrä tuota ollenkaan. Mitä minun pitäisi asiakkaana vastata, kiitosko? Jotenkin terve ja siihen vastaukseksi terve on paljon luontevampaa.

Hallis kävi täällä 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi pahoittaa toivotuksesta mielensä? Sitä sanotaan kohteliaisuudeksi. Toivotan ihmisille yhtä ja toista, koska siitä tulee molemmille hyvä mieli ja se kuuluu tapoihin.

Vierailija
26/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työskentelin myyjänä (en tosin marketissa), minusta se oli ihan mukavaa toivottaa hyvät päivänjatkot. Yllättävän monet vanhemmat asiakkaat tuntuivat ihan aidosti ilahtuvan kaikista toivotuksista.

Vierailija
27/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallaaho tarjoilijana ollessaan ennen eduskuntaa oli niiannut ja söpöttönyt päivän jatkot 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Halla-aho on taatusti ollut epäkohteliain tarjoilija mitä ikinä on nähty

Voisin kuvitella hyvinkin hänet kohteliaana hovimestarina, hieman kaavamaisella äänellä puhuen.

Vierailija
28/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot kassamyyjää kassatytöksi? Tuo on myyjiä ja naisia alentavaa. Vit_tu_maista päivänjatkoa sulle ap.

Vierailija
29/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. 

Autan puhelimessa ääliöitä, jotka ovat sotkeneet raha-asiansa ja olen heille ystävällinen.

Kiitän soitosta, mutta huumorintajuni ei veny hyvän päivänjatkon toivottamiseen.

Vierailija
30/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi pahoittaa toivotuksesta mielensä? Sitä sanotaan kohteliaisuudeksi. Toivotan ihmisille yhtä ja toista, koska siitä tulee molemmille hyvä mieli ja se kuuluu tapoihin.

Koska se on pakotettua. Yhtäkkiä kaikki kassat rupesi papukaijana toistamaan samaa. Ei tunnu kivalta.

Normaalit heit ja kiitokset riittää ihan hyvin ilman keinotekoisia toivotteluja.

Vierailija
31/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin suomalaista. Ystävällinen kohtaaminen asiakaspalvelutyössä = pakottamista.

Vierailija
32/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin suomalaista. Ystävällinen kohtaaminen asiakaspalvelutyössä = pakottamista.

Aito ystävällisyys on ihan eri asia kuin se, että ylhäältäpäin käsketään sanatarkasti, mitä pitää sanoa,

Myyjät ihmisiä ja persoonia. Antakaa jokaisen toivottaa omalla tavallaan.

Vierailija
33/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot kassamyyjää kassatytöksi? Tuo on myyjiä ja naisia alentavaa. Vit_tu_maista päivänjatkoa sulle ap.

Ei minulle ole koskaan myyty kassaa. Taitaa olla ylemmän portaan juttuja.

Vierailija
34/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito ystävällisyys on ihan eri asia kuin se, että ylhäältäpäin käsketään sanatarkasti, mitä pitää sanoa,

"Mitä sä haluut?" tyyliset heitot on ehkä joidenkin mielestä hyvinkin kohteliaita. Ikä sitten opettaa.

Vierailija
35/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sä haluut?" tyyliset heitot on ehkä joidenkin mielestä hyvinkin kohteliaita. Ikä sitten opettaa.

Ystävällinen "Mitä sä haluut?" on paljon parempi kuin ilmeetön "Hyvää paivänjatkoa", koska tuo jälkimmäinen tuntuu lähinnä vittuiluilta, jos naamasta näkee, että evvk.

Vierailija
36/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?" Mihin tämä kysymys jäi?

Vierailija
37/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?" Mihin tämä kysymys jäi?

Vihreät kielsivät muovipussit.

Vierailija
38/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen "Mitä sä haluut?" on paljon parempi kuin ilmeetön "Hyvää paivänjatkoa", koska tuo jälkimmäinen tuntuu lähinnä vittuiluilta, jos naamasta näkee, että evvk.

Jos näyttää asiakkaalle evvk-naamaa, on väärällä alalla. Ehkä pakotettuna.

Vierailija
39/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmisistä on täysin käsittämätöntä, että jotkut ihmiset viihtyy aspana, koska siinä saa tehdä töitä ihmisten kanssa. Kaikki ei ole tuppisuita erakkoja.

Vierailija
40/63 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmisistä on täysin käsittämätöntä, että jotkut ihmiset viihtyy aspana, koska siinä saa tehdä töitä ihmisten kanssa. Kaikki ei ole tuppisuita erakkoja.

Työssään viihtyvä aspa osaa tervehtiä ja toivottaa luontevasti ilman pakotettuja sanamuotoja. Minä haluan, että aspa tervehtii ja toivottaa minua omalla tavallaan, eikä johdon pakottamilla sanamuodoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi