Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä miehen totaalikieltäytyessä isyydestä?

Vierailija
23.04.2021 |

Itkettää niin paljon, mutta sisälläni kasvavan lapsen takia yritän pitää itseni kasassa. Raskaustesti näytti positiivista (testi tehty jonkin aikaa sitten) ja abortti ei enään mahdollinen enkä siihen itse edes haluaisi (mies haluaa). Meillä oli lyhyt ja epämääräinen suhde ja sanoin että jos tulen raskaaksi pidän lapsen mutta mies tuolloin jo sanoi että kumia ei aio käyttää ja yritti pakottaa pillereihin mutten suostunut. Sanoin että kumi tai lapsi. Nooh, nyt mies väittää että lapsi ei ole hänen, olen pettänyt käynyt h..rissa, olen kamala ihminen jota ei halua nähdä ja huijasin miehen sänkyyn. Mies on shokissa ja haluaa abortin vaikka ei mahdollinen enään mutta ei usko kuulemma valehtelen ja huijaan jotta saan mieheltä viimeisetkin pennoset. Miehen työsuhde vakinaistettiin viime vuonna mutta mulla ei oo siihen osaa eikä arpaa ja en lähtenyt suhteeseen ja raskautumaan rahan takia. Rakastan lasta jo nyt vaikka onkin vielä aikaa ennen kuin syntyy. Pärjään taloudellisesti itsekin mutta mies sanoi ettei tule oikeuteen tapaamisiin jos yritän olla yhteydessä. Suojelen itteeni ja lasta mutta lapsella on aikanaan oikeus tavata halutessaan isänsä mutta pakottamassa en ole. Mies on haukkunut mut luuskaksi somessa ja kavereilleen, toki nimettömänä mutta pahalta tuntuu. Mitä pitäisi tehdä? Voiko isyyden jättää tunnustamatta? Lapsi on juuri tämän (mies)lapsen.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan pakottaisi ketään isäksi. Papereihin merkittäisiin tuossa kohtaa ”tuntematon”, mikäli isä ei haluaisi ottaa osaa.

Vierailija
2/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan pakottaisi ketään isäksi. Papereihin merkittäisiin tuossa kohtaa ”tuntematon”, mikäli isä ei haluaisi ottaa osaa.

Mies on ehdoton eikä halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa mutta tuuliviirinä pelkään että mies tunkeutuu väkisin synnytykseen vain syyllistääkseen mua lisää. Kiven kovaan väittää että lapsi on jonkun muun miehen jonka kanssa olen pettänyt. En ole pakottamassa miestä isäksi mutta lapsen pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit sen pitäisi maksaa sitten. Ei tarvitse hoitaa, jos ei halua.

Vierailija
4/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit hoidat sen lapsen ja rakastat sitä ja thats it. Ei kaikilla muillakaan ole isää kuvioissa, ja ihan hyvää se elämä silti on. Sanot ukolle vaan, että kun seksiä harrastaa niin tuo on mahdollinen lopputulos.

Vierailija
5/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusapu on pakko maksaa, siinä ei kysytä miehen mielipidettä. Isyystesti ja sillä siisti. Kyllä miehenkin pitää joku vastuu kantaa, jos kerran mies itse veteli paljaalla, vaikka tiesi ettei muuta ehkäisyä ollut käytössä.

Vierailija
6/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää

Vierailija
7/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka

Vierailija
8/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on ihan pirun tyhmiä :D No tyhmästä (ala)päästä kärsii nyt koko ruumis.

Vierailija
9/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sitten pakottaa. Isyyttä ei tarvitse tunnustaa. Minimi elarit valtiolta.

Vierailija
10/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ehdoton eikä halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa mutta tuuliviirinä pelkään että mies tunkeutuu väkisin synnytykseen vain syyllistääkseen mua lisää. Kiven kovaan väittää että lapsi on jonkun muun miehen jonka kanssa olen pettänyt. En ole pakottamassa miestä isäksi mutta lapsen pidän.

Miten käytännössä tunkeutuisi väkisin synnytykseen? Ei teidän tarvitse missään tekemisissä enää olla. Riittää, että mies maksaa elatusmaksut kuukausittain sopimuksen mukaan.

Vierailija
11/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää

Enään enään

Vierailija
12/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä voi jättää tunnustamatta isyyden. Isyys voidaan silti vahvistaa. Mies pakotetaan dilloin testeihin. Toki verikoe otetaan myös lapsesta. Isyyden selvittämisen jälkeen voit viedä elatusasian oikeuteen. Koska elatus koskee lasta, niin se on lapsen adia ja siksi sinulle ilmsinen. Mies joutuu maksamaan omat oikeuskulunsa. Mikäli mies ei maksa elareita oikeuden päätksellä, niin elarit ovat suoraan ulosottokelpoisia.

Mikäli mies haukkuu sinua julkisesti h''raksi yms, niin poliisille vain ilmoitusta kunnianloukkauksesta.

Vierailija
13/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni että mies lähti ja jättää lapsen sinulle. Et kai voisi olla sellaisen jolpin kanssa joka haukkuu sinua rumasti. Pärjäät hyvin lapsen ja sukulaistesi kanssa.

Vierailija
14/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies parka. Taas yksi onnenonkija sai tahtonsa läpi ja pääsi rahastamaan. Toivottavasti saat pojan joka ei toista äitinsä ahneutta.

Ei jessus :D Miehen äo ilmeisesti 0, jos ei tajunnut että ilman kumia on hyvinkin mahdollista että nainen tulee raskaaksi. Missä on mielestäsi miehen vastuu?

Vierailija
15/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman valintansa teki kun ei ehkäisyä suostunut käyttämään.

Vierailija
16/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi sitten pakottaa. Isyyttä ei tarvitse tunnustaa. Minimi elarit valtiolta.

Höpö höpö, miehelle tehdään dna testi.

Vierailija
17/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen porvoolainen sitten vielä tähän iltaan 

Vierailija
18/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tieten tahtoen paneskellut ilman ehkäisyä niin sanoisin että voi voi. 

Kyllä miehen nyt on kannettava vastuu, jos ei muuten niin ainakin elareiden muodossa.

Vierailija
19/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies parka. Taas yksi onnenonkija sai tahtonsa läpi ja pääsi rahastamaan. Toivottavasti saat pojan joka ei toista äitinsä ahneutta.

Ei jessus :D Miehen äo ilmeisesti 0, jos ei tajunnut että ilman kumia on hyvinkin mahdollista että nainen tulee raskaaksi. Missä on mielestäsi miehen vastuu?

Ja nainenhan ei voi pitään haarojaan kiinni vaan hankkiutuu paksuksi vaikka tietää toisen kannan!

Vierailija
20/105 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies pystyisi tunkeutumaan synnärille?

Stalkaako mies sinua?

Miten mies voi ylipäätändä tietää milloin dynnytys alkaa?

Mikäli mies tunkee jostain syystä mukaan, niim sanot kätilölle, että et haluamiestä mukaan. Joko mies sitten lähtee kätilön, vartijan tai paikalle kutsutun poliisin avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi