Tervehdin työkaveria vapaa-ajalla ja kuulin töissä kun tämä kritisoi sitä että työkaveri tervehti häntä vapaa-ajalla...
Tapahtui siis viime viikolla. Tuli aivan järkyttävän paha olo. Ja häpeä siitä mitä tuli tehtyä...
Kommentit (45)
en minäkään pidä siitä että minua tervehditään kun olen VAPAALLA. silloin en katso työkavereita päin edes.
Tyhmiä ovat suomalaiset. Kannattaisi tuolla käytöksellä pysyä kotona ja muuttaa metsään.
Unohda koko homma. Lapsellista käytöstä. Tuttuja tervehditään reippaasti ja aina voi vaihtaa muutaman sanan. Mörrimöykyt pysykööt koloissaan.
Vierailija kirjoitti:
en minäkään pidä siitä että minua tervehditään kun olen VAPAALLA. silloin en katso työkavereita päin edes.
Kannattaisi sitten ehkä naamioitua tuntemattomaksi tai pysyä jossain pensaassa VAPAALLA, eikä odottaa, että muut ihmiset ymmärtävät joka iikan outoja mielenoikkuja.
Ei ole sun häpeä. Työkaveri toimi väärin.
Tervehdin aina mutta ajattelen aika usein että "tuokin mulkku, toivottavasti ei jää juttelemaan"
Työkaverillasi on mahdollisesti psyykkisiä ongelmia. Koita ymmärtää häntä, sillä hän ei selvästikään käy täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverillasi on mahdollisesti psyykkisiä ongelmia. Koita ymmärtää häntä, sillä hän ei selvästikään käy täysillä.
tämä tuli mieleen.. millainen ihminen puhuu toisen kuullen tuollaista?
Työkavereita tervehditään vapa-ajalla.
Kokeeko olevansa hierarkiassa ylempänä?
Työkaverisi on moukka. Asun 200 000 asukkaan kaupungissa ja lähes joka kerta kun käyn kaupassa tai muuten kaupungilla, tulee työpaikalta tuttuja vastaan ja aina on moikattu. Oli se tuttu mistä tahansa, nokka pystyssä ohi käveleminen on töykeää. Ja vielä pahempaa käytöstä on juoruta tuolla tavalla tilanteen jälkeen.
Älä tervehdi ensikerralla. Asia käsitelty.
Mihin ovat unohtuneet käytöstavat? Aikamoisia moukkia.
Toivottavasti työkaverisi viettää pitkän vanhuuden unohdettuna, ilman ystäviä ja perheenjäseniä!
Vierailija kirjoitti:
Kokeeko olevansa hierarkiassa ylempänä?
Ei koe vaan hän on astetta ylempänä.
Ap
Käy kertomassa että et sitten jatkossa tervehdi jos näet hänet vapaalla.👍
Eiköhän ihan peruskäytöstapoihin kuulu tervehtiä vapaa-ajallakin. Itse laitoin yksi viikko työkaverille viestiä työajan ulkopuolella muista kuin työasioista ja mietin kovasti, olikohan se ok. Siinä voi ja saakin monella mennä raja.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihan peruskäytöstapoihin kuulu tervehtiä vapaa-ajallakin. Itse laitoin yksi viikko työkaverille viestiä työajan ulkopuolella muista kuin työasioista ja mietin kovasti, olikohan se ok. Siinä voi ja saakin monella mennä raja.
Tämä on enemmänkin sillä harmaalla alueella. Olen huomannut, että jotkut ei halua viestejä lainkaan, toiset vain silloin jos olen tullut kipeäksi enkä töihin pääse ja joillekin voi laittaa työ- tai muuta asiaa mielinmäärin. Yritän vaan selvittää, mitä kaliiberia kukakin on, ennenkuin lähden viestejä laittamaan. Mutta moikata voi, se on ihan perussivistystä.
työkaverin häpeä, törkeää käytöstä