Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdin työkaveria vapaa-ajalla ja kuulin töissä kun tämä kritisoi sitä että työkaveri tervehti häntä vapaa-ajalla...

Vierailija
26.10.2024 |

Tapahtui siis viime viikolla. Tuli aivan järkyttävän paha olo. Ja häpeä siitä mitä tuli tehtyä...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverin häpeä, törkeää käytöstä

Vierailija
2/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään pidä siitä että minua tervehditään kun olen VAPAALLA. silloin en katso työkavereita päin edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ovat suomalaiset. Kannattaisi tuolla käytöksellä pysyä kotona ja muuttaa metsään.

Vierailija
4/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko homma. Lapsellista käytöstä. Tuttuja tervehditään reippaasti ja aina voi vaihtaa muutaman sanan. Mörrimöykyt pysykööt koloissaan.

Vierailija
5/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en minäkään pidä siitä että minua tervehditään kun olen VAPAALLA. silloin en katso työkavereita päin edes.

Kannattaisi sitten ehkä naamioitua tuntemattomaksi tai pysyä jossain pensaassa VAPAALLA, eikä odottaa, että muut ihmiset ymmärtävät joka iikan outoja mielenoikkuja.

Vierailija
6/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun häpeä. Työkaveri toimi väärin.

Vierailija
7/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kohtelias, työkaveri ei.

Vierailija
8/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin aina mutta ajattelen aika usein että "tuokin mulkku, toivottavasti ei jää juttelemaan" 

Vierailija
9/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillasi on mahdollisesti psyykkisiä ongelmia. Koita ymmärtää häntä, sillä hän ei selvästikään käy täysillä.

Vierailija
10/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverillasi on mahdollisesti psyykkisiä ongelmia. Koita ymmärtää häntä, sillä hän ei selvästikään käy täysillä.

tämä tuli mieleen.. millainen ihminen puhuu toisen kuullen tuollaista?

Vierailija
11/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereita tervehditään vapa-ajalla.

Vierailija
12/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko olevansa hierarkiassa ylempänä?

Vierailija
13/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on moukka. Asun 200 000 asukkaan kaupungissa ja lähes joka kerta kun käyn kaupassa tai muuten kaupungilla, tulee työpaikalta tuttuja vastaan ja aina on moikattu. Oli se tuttu mistä tahansa, nokka pystyssä ohi käveleminen on töykeää. Ja vielä pahempaa käytöstä on juoruta tuolla tavalla tilanteen jälkeen.

Vierailija
14/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tervehdi ensikerralla. Asia käsitelty.

Vierailija
15/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ovat unohtuneet käytöstavat? Aikamoisia moukkia.

Toivottavasti työkaverisi viettää pitkän vanhuuden unohdettuna, ilman ystäviä ja perheenjäseniä!

Vierailija
16/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko olevansa hierarkiassa ylempänä?

Ei koe vaan hän on astetta ylempänä.

Ap

Vierailija
17/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kertomassa että et sitten jatkossa tervehdi jos näet hänet vapaalla.👍

Vierailija
18/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan peruskäytöstapoihin kuulu tervehtiä vapaa-ajallakin. Itse laitoin yksi viikko työkaverille viestiä työajan ulkopuolella muista kuin työasioista ja mietin kovasti, olikohan se ok. Siinä voi ja saakin monella mennä raja.

Vierailija
19/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihan peruskäytöstapoihin kuulu tervehtiä vapaa-ajallakin. Itse laitoin yksi viikko työkaverille viestiä työajan ulkopuolella muista kuin työasioista ja mietin kovasti, olikohan se ok. Siinä voi ja saakin monella mennä raja.

Tämä on enemmänkin sillä harmaalla alueella. Olen huomannut, että jotkut ei halua viestejä lainkaan, toiset vain silloin jos olen tullut kipeäksi enkä töihin pääse ja joillekin voi laittaa työ- tai muuta asiaa mielinmäärin. Yritän vaan selvittää, mitä kaliiberia kukakin on, ennenkuin lähden viestejä laittamaan. Mutta moikata voi, se on ihan perussivistystä.

Vierailija
20/45 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä