Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?

Vierailija
22.04.2021 |

Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shangailaisen metroaseman vessa puolenyön jälkeen (pe-la yö). Karmeaa.

Vierailija
22/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
24/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman taloni hissiin....alkoholilla oli erittäin vahvasti osuutta asiaan.

Vierailija
25/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaverini muinoin pissasi paimenpoikalankaan. Nyppäisi kuulemma kainaloista asti...

Vierailija
26/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pimppiin

Vierailija
27/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Afrikassa automatkalla yllätti pick-upin lavalla karmee pissihätä keskellä ei mitään. Sitten tuli joku kyläpahanen vastaan, missä minut ohjattiin "vessaan" eli reikä maassa, riuku ja ovena repaleinen pala kangasta. Ihan sama minulle kuhan sai pissattua, eikä edesollut jätöksiä ympärillä.

Vierailija
28/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aninkaistenkadulle Turussa yöllä ja Ruisrokissa puskaan. (pitkä jono vessaan)

Vierailija
29/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa Seelannissa asuntoauton takana alueella, jossa oli muitakin asuntoautoja. (Oli pilkkopimeää)

Vierailija
30/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pimppiin

hyi !

Vierailija
31/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Afrikassa automatkalla yllätti pick-upin lavalla karmee pissihätä keskellä ei mitään. Sitten tuli joku kyläpahanen vastaan, missä minut ohjattiin "vessaan" eli reikä maassa, riuku ja ovena repaleinen pala kangasta. Ihan sama minulle kuhan sai pissattua, eikä edesollut jätöksiä ympärillä.

Keskellä ei mitään ei voi pissata? Miten eläimet pärjäävät... 🙄

Vierailija
32/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni pissasi jotain 7-vuotiaana autoni lattialle.

Oli kyllä valittanut pissahätää, mutta en ehtinyt etsiä hänelle pissauspaikkaa ja sanoin käyväni pikaisesti labrassa ja käskin odottaa autossa, jotta pian lähdetään kotiin pissalle.

Vierailija
33/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskellä ei mitään ei voi pissata? Miten eläimet pärjäävät... 🙄

Itse olin Egyptissä ja pidettiin pisaaustauko. Siinä sitten pissatriin hiekkaan ja tuuli lennätti hienoa hiekkaa alapäähän. Epähygieenistäkin.

Vierailija
34/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia aikaa, mutta siis olin baarista kotiin kävelemässä, kun se kuuluisa hätä iski. Koitin reisiä yhteen puristaen kävellä kipittää minkä kintuistani pääsin, mutta kohta alkoi jo karkailemaan. Olin keskellä kylää vielä menossa, joten koikkeloihdin kohdalla olleen uimahallin takapihalle nurmelle kyykkypissalle. Näkösuojaa ei ollenkaan, joten kylillä pilistelevät autot näkivät minut takuulla. Itkin häpeästä koko loppumatkan kotiin, heitin kusiset vaatteet pesuun ja menin suihkuun.

Seuraavana päivänä häpeä oli yhä läsnä, mutta nyt jo naurattaa. En tiedä miksi en olisi vain pissannut housuuni, kotiin kuitenkin matkalla niin kukaan olisi saanut tietää (asuin tuolloin yksin).

Silloin 18-vuotiaana sitä pissattiin aina rivissä kavereiden kanssa jossain puskassa.

Vierailija
35/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä siltaa, koulujen päättäjäisiltana. "Ei tähä kukaa kato" 

Joo eipä :D

Vierailija
36/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritien tunnelissa Sisiliassa, auton kyljessä siinä välissä kun avaa auton taka- ja etuoven. Siellä melkein kilometrin pituisessa tunnelissa oli tapahtunut rekkaonnettomuus eikä tunnelista päässyt liikkeelle mihinkään suuntaan yli kolmeen tuntiin.

Vierailija
37/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä ei nyt ole siinä mielessä "paha", mutta kerronpa kuitenkin. Olin teininä kotibileissä yhdessä omakotitalossa, jossa en ollut aikasemmin käynyt. Ja kun menin vessaan niin siinä pöntöllä istuessa tajusin, että siinä edessä on oven kokonen ikkuna josta näkee suoraan olohuoneeseen jossa kaikki oli???! kuka helvetti laittaa vessaan ikkunan?! tottakai se oli semmosta lasia, ettei nähnyt kunnolla läpi mutta mitä helvettiä mietin vieläkin :D

Vierailija
38/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä humalassa vaikka mihin, pahin oli kun kaverin kanssa eksyttiin jonkun ok-talon pihaan ja  talon omistaja  alkoi ajaa takaa vihaisena huutaen.

Aikuisena taas pienessä leikkipuistossa kiven taakse, olin "suo siellä vetelä täällä"-tilanteessa  sillä takana oli kävelytie jonka takana taas ok-taloja ja varmaan paljas takamukseni loisti jonkun ikkunaan, mutta toisella puolella kiveä taas pyllistin leikkipuistoon! Odotin tuolloin toista lastani ja saattoi yhtäkkiä tulla kova hätä vaikka olin kotona käynyt vessassa,

Vierailija
39/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kävin pissalla.

Pariisilaisessa bistrossa oli kellarissa ns. wc:ssä vain paskainen reikä lattiassa. Peräännyin, ja päätin pidättää.

Vierailija
40/264 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen spugen suuhun. Se oli siis sammunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan