"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?
Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.
Kommentit (264)
Ranskassa golfkentällä iski kauhea pissahätä ja klubille pitkä matka. Kyykkäsin pusikossa ja yhtäkkiä perseessä alkoi kirvelemään ihan vietävästi. Olin kyykistynyt johonkin sumakkipuskaan, pakko oli lorottaa loppuun asti ennen kuin pystyin ponkaisemaan ylös. Kirveli pitkään ja kavereilla oli hauskaa.
Kuopiossa Valkeiswnlammwn rannalla oltiin kavereiden kanssa kaljoittelemassa. Käytiin pitsillä yhdessä puskassa, jossa muutkin oli wc- papereista päätellen käyneet. Ainoa huono puoli olis se ( huomasin vasta, kun kävin vikan kerran siellä) , että läheisen talon ikkunoidta/ parvekkeelta näki kaiken :)
Tarkoitetaanko oikeastaan pahalla paikalla sellaista, jossa joku on voinut nähdä (esim. puska, katu)? Vai sellaista jossa ei ehkä ole tullut nähdyksi, mutta jossa kiinni jääminen olisi pahempi juttu (tyyliin hautausmaa tai jotkut sisätilat)? No, kai se on henkilöstä kiinni miten noita ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko oikeastaan pahalla paikalla sellaista, jossa joku on voinut nähdä (esim. puska, katu)? Vai sellaista jossa ei ehkä ole tullut nähdyksi, mutta jossa kiinni jääminen olisi pahempi juttu (tyyliin hautausmaa tai jotkut sisätilat)? No, kai se on henkilöstä kiinni miten noita ajattelee.
Makuasiahan se, minkä kokee itse kukin pahimmaksi. Olen minäkin käynyt puskapissoilla, mutta mikään ei ole jäänyt samalla lailla mieleen kuin tuo parkkihallijuttu. Vaikka joku on ehkä voinutkin nähdä joskus jotain. ap
Maantien varressa häämekossa, matkalla omiin häihini. Hirveä pissahätä ja tiesin että perillä odottaa 120 vierasta alkumaljat kädessä että pääsee jokainen onnitteleen. Ihan hyvin meni, oon paatunut puskapissaaja eikä mekko ollu kovin monimutkainen.
Kaupan parkkipaikalla jonkun kuskin penkille, kun oli jättänyt auton käyntiin ja näin ollen myös ovet olivat auki.
Reikä maassa eräällä saarella esittäen vessaa Aasiassa raivoisan myrskyn jälkeen kun meinasimme hukkua laivalla. Vettä velloi tonneittain ja koralliriutat estivät matkan ennekúin myrsky tyyntyi.
Merirosvot vahtivat eka saarella joten shokissa jatkoimme matkaa ja lopultakin pääsimme maihin. En ikinä unohda enkä koskaan enään matkusta Aasiaan.
Viime kesänä matkalla tuli vaan niin karmea pissahätä ,että oli pakko pysäyttää auto yhteen parkkipaikkaan ja pissata siinä nurmikolle.
Eräs mies tuli ja sanoin ,Kovasti vaan anteeksi mutta ei ole missään vessaa lähellä. Hävetti kuitenkin. Hieno rouva pissalla julkisella paikalla.
Turun puutorin hesburgerin nurkan takana keskellä päivää. Toisella puolella nurkan takana oli poliisiauto parkissa. Olin pikkuhumalassa enkä missään hirveässä kännissä. Se oli niitä villejä täysi-ikäistymisen aikoja.
m36
Tämä tapahtui ysärin loppupuolella, automatkalla Slovakian ja Unkarin rajalla. Raja-asema oli todella pieni, ei juuri mitään valaistusta ja kello oli jo sen verran, että elokuun yö oli pimentynyt, mikään vessantapainenkaan ei ollu auki. No, pitkä heinikko siinä vieressä, sinne siis pissalle, hyvin meni. Paitsi... jossain vaiheessa alkoi haista p...ska, ja paljon! Perille Budapestiin päästyä oli melkoinen homma pestä sandaalien pohjista (ihmisen) sitä itseään. Eli jollain muullakin ollut hätä siellä, eikä vessa auki...
Bensaautomaatilla tankkasin autoa ja samalla kusin takarenkaalle
Oltiin ulkomailla purjehtimassa ja meri näytti silloin muutaman päivän ajan voimansa. Siis kolme päivää kun yrittää käydä siinä purkissa vessassa ja kallistuvat on välillä ihan sairaita. Pöntöllä pysyminen ja siitä suoriutuminen ilman mustelmia! Taito! Ei enää ikinä.
Intiassa oli aika kuvottavia ripulipönttöjä, koska paikalliset kiipesivät niille istumaan kyykkyyn asioilleen niin kuin niitä maassa reikä -vessoja käytetään. Siinä sitten vain yritti istua puhtaimpaan kohtaan kauhessa hädässä.
Vierailija kirjoitti:
Intiassa oli aika kuvottavia ripulipönttöjä, koska paikalliset kiipesivät niille istumaan kyykkyyn asioilleen niin kuin niitä maassa reikä -vessoja käytetään. Siinä sitten vain yritti istua puhtaimpaan kohtaan kauhessa hädässä.
Eikö tuossa olisi hyvä kokeilla itsekin kyykkyasentoa? :D
Mäkkärin pahvimuki liikkuvan auton takapenkillä. Turvavyö auki, mekko ylös ja pikkareita alas. Siskoni nauroi ratin takana kuollakseen ja hänen intialainen poikakaverinsa peitti kädellä silmiään mutisten jotain omalla kielellään. Olimme matkalla helsinkiin ja semmoisessa kohdassa pikatietä ettei missään nimessä voinut pysähtyä, minulla oli kupla otsassa ja ainoat vaihtoehdot pissata housuun tai koettaa saada edes osa mukiin!
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin pahvimuki liikkuvan auton takapenkillä. Turvavyö auki, mekko ylös ja pikkareita alas. Siskoni nauroi ratin takana kuollakseen ja hänen intialainen poikakaverinsa peitti kädellä silmiään mutisten jotain omalla kielellään. Olimme matkalla helsinkiin ja semmoisessa kohdassa pikatietä ettei missään nimessä voinut pysähtyä, minulla oli kupla otsassa ja ainoat vaihtoehdot pissata housuun tai koettaa saada edes osa mukiin!
Voin vain kuvitella, kuinka iso riski tuossa on sotkea sekä itsensä että auto :D
Eräässä Afrikan maassa jo tavaraa täynnä oleva vessanpönttö. Olimme museossa ja kysyimme vessaa. Meidät ohjattiin sinne. Vessa ei vain toiminut. Pakko oli sinne päästää vaikka oksetti se epäsiisteys.
Pusikossa havunoksien kutitellessa takapuolta.
Joku syvennyksessä ollut sadevesiviemärin ritilä. Olin teini, ja tämä tapahtui keskellä yötä.