Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?

Vierailija
22.04.2021 |

Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu tähän ketjuun. Olin teininä tekemässä pihatöitä omakotitalossa vielä yksin asuvan isoäidin luona.

Pari marjapuskaa ihan tontin laidalla oli ilmeisen veden tarpeessa joten taiteilin pitkän sotkuisen letkun sinne saakka ja yritin kastella niitä.

Letku oli toivottoman solmussa joten vettä tuli vain lirisemällä joten kastelu kesti niin pitkään että annoin käden levätä melkein suorana lanteella.

Samalla viereisestä omakotitalosta astuu ulos pari teinityttöä, katsoo minua silmät suurena ja alkaa kikattaa käsi suun edessä. "Hyi vi**u melkein meidän pihalle, uskomaton juntti" ja "Hihihi, näiksä miten pieni sillä oli?"

Vasta näiden rynnättyä kikattaen nurkan taakse tajusin että olin täsmälleen kylki niiden ovea kohden, lantion korkeudelta tuli eturauhasvaivainen liru ja se oli varmaan letkua pitelevän käden vaaleanpunainen peukalo joka näkyi sivusta katsottuna. Ei niin että mitään hevosen vehkeitä olisi muutenkaan ollut esitellä.

Vierailija
82/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen hissi. Kyllä, siellä kyykittiin. Sitten kun ovet avautuivat karjaisin: ”Varattu!” Häipyivät sitten vähin äänin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden nähtävyyden yleisövessa Ukrainassa. Aivan järkyttävä jono ja mulla meinasi rakko räjähtää. Kun vihdoin pääsin vessaan, se olikin kyykkyvessa ja kaikki aikaisemmat eukot olivat ruiskineet pissaa ties minne. Mulla oli jalassa vain pienet sandaalit ja kyykin siellä kusessa toivoen, että en lorota omille nilkoilleni.

Vierailija
84/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinkioski, hotellin ikkunasta kadulle, metron hissiin

Vierailija
85/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun puolivälissä olin kavereideni kanssa yläasteikäinen pissis. Eli viikonloppuisin isompaan kaupunkiin vetämään kännit, ja kusella käytiin kyykkimässä missä sattui keskustan rakennusten sisäpihoilla, puistossa, tai missä nyt sitten oltiinkaan. Kerran jäin muistaakseni kiinni, tai siis joku noin kolmikymppinen mies käveli ohi, muttei edes sanonut mitään. Eikä kyllä hävettäny yhtään, nauratti ennemmin.

Tuliko pissattua Helsingin rautatientorille, siihen kolmionmuotoisen kiskan reunalle? Muistan kun tulin sieltä kulman takaa ja edessä nuori pissis tuskasta vinkuen repi housuja alas ja kyykkäsi pissille ja roiskutteli siinä sitten menemään. Kaverit siinä sitten yrittivät jotenkin nolona peittää, mutta ei se onnistunut. Tilanteen kiihkeys ja yllätyksellisyys ja se nätti valkoinen pikkupeppu kiihottivat, mutta koska olin aikuinen mies ja tytöt näyttivät nuorilta, suuntasin katseeni ja askeleeni toisaalle.

Vierailija
86/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa-aseman takapihalla pensaikossa hämärässä, kyykistyin pissalle ja se oli nokkospuska. Arvatkaa mihin tuli nokkosenpolttamat…

Vierailija
87/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa Kaisaniemenpuiston pensaikossa, jonne tietenkin juuri sillä hetkellä poliisiauto suuntasi valonheittimen.

Toki hyvä, että partioivat.

t. Nainen

Vierailija
88/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu tähän ketjuun. Olin teininä tekemässä pihatöitä omakotitalossa vielä yksin asuvan isoäidin luona.

Pari marjapuskaa ihan tontin laidalla oli ilmeisen veden tarpeessa joten taiteilin pitkän sotkuisen letkun sinne saakka ja yritin kastella niitä.

Letku oli toivottoman solmussa joten vettä tuli vain lirisemällä joten kastelu kesti niin pitkään että annoin käden levätä melkein suorana lanteella.

Samalla viereisestä omakotitalosta astuu ulos pari teinityttöä, katsoo minua silmät suurena ja alkaa kikattaa käsi suun edessä. "Hyi vi**u melkein meidän pihalle, uskomaton juntti" ja "Hihihi, näiksä miten pieni sillä oli?"

Vasta näiden rynnättyä kikattaen nurkan taakse tajusin että olin täsmälleen kylki niiden ovea kohden, lantion korkeudelta tuli eturauhasvaivainen liru ja se oli varmaan letkua pitelevän käden vaaleanpunainen peukalo joka näkyi sivusta katsottuna. Ei niin että mitään hevosen vehkeitä olisi muutenkaan ollut esitellä.

Ai saakeli kun nauroin tuolle tilannekuvalle! :D

Vaaleanpunainen peukalo!

Vierailija
89/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin keskustassa, kävin porttikongissa paskalla.

90/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduttiin johonkin pieneen saareen Thaimaassa.

Olimme merellä ja laiva alkoi uppoamaan. Monsuunisade iski. Onneksi lopulta pääsimme erääseen saareen .Reikä lattiassa ja sinne asioimaan. Ei minkäänlaista vettä että voi pestä kädet. Osasin hoitaa homman , ostin vesipullon ,mutta ajattelen paikallisia miten epähygieenistä.

Vierailija
91/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublinissa "pääkadun" varella johonkin porttikongiin tai vastaavaan.

Vierailija
92/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton takana ojan puolella vikasliikenteisen asvalttitienvarrella on tullut kerran jos toisenkin heitettyä vettä.

M44

Vierailija
93/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella parkkipaikan vieressä. Oli kova hätä.

Vierailija
94/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin porttikongissa naapurin teinipiissiis lorotteli menemään kun kävelin ohi. Katseli minua jotenkin anovasti kun elikko valokiilassa. Jatkoin kävelyä.

Se vähän yllätti että kuinka piissiiksellä oli tullut pissi keskellä päivää, oliko päiväsidukka vetäisty vai ihan muusta syystäkö sillä rakon hallinta petti. Kun tulin kaupasta se istui rapussa ja kertoi että avain oli jäänyt kotiin kun aamulle meni kouluun. en maltaanut olla sanomatta että olis tuolla kellarikäytävässäkin ollut vessa. Mutta oli siinä yksi palo-ovi välissä niin että porttikonki oli kai sitten paras paikka. Varmaan nolo tilanne.

Vierailija
95/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan teitä, jotka pystytte pissaamaan hirveissäkin paikoissa. Kerran Kreikassa käydessäni tuli hirveä vessahätä rannan lähellä, eikä muuta ollut lähettyvillä kuin meri ja joku julkinen vessa, jossa oli vain reikä lattiassa. Sentään miesten ja naisten puolet oli erotettu, mutta haju ja kaikki muu oli niin hirveää, että vaikka olikin todella kova vessahätä, niin en voinut pissata siellä. Siellä ei ollut edes mitään valoja, vain yksi ikkuna ylhäällä seinässä. Yritin myöhemmin uudelleen, mutta en pystynyt siihen. Vedessä pissaaminen on minulle myös vaikeaa, mutta päädyin siihen vaihtoehtoon, kun muutakaan ei ollut.

Vierailija
96/264 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisen huoltoaseman vessa, se lukkosystemi oli ihan käsittämätön ja kesti 30 min päästä ulos! Mies ihmetteli autossa.

Vierailija
97/264 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa

Vierailija
98/264 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja hyvin humalassa olen pissannut Tampereen keskustorilla jonkun puun taakse.

Myöhemmin katsoin sitä puuta ja mistä suunnasta tahansa katsoi niin olit sen puun edessä eli ihan sama vaikka olisin pissannut keskelle katua.

Ei hitto, mulle on käynyt tämä TÄYSIN SAMA juttu 😄 Miten voi olla 😂 Tästä on aikaa 16 vuotta.

Vierailija
99/264 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kotibileissä oli vessaan kokoajan jonoa joten käytiin kavereiden kanssa yhdessä makuuhuoneessa pissalla. Kyllä hävettää.

Vierailija
100/264 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olis kyllä paljon 😅 yks paha on ainaki pääkaupunkimme metrossa. Eli vaunun lattialle kyykkypissat neljän neidon toimesta. Alkoholilla oli osuutta asiaan ja rikos jo vanhentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme