Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Vierailija
22.04.2021 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.

Kommentit (525)

Vierailija
381/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakottanut Hänen kanssaan avoliittoon on Kokonaan sinun oma valintasi ei kenenkään muun !

En ihmettele ettei moni nainen enää halua parisuhdetta, koska miehillä on kumppaneita pilvin pimein, ei sellaisen kanssa haluta parisuhdetta.

Onneksi itsellä on lapset tehty eikä mies ole välttämätön. Tartuttakoot tauteja muihin naisiin.

En edes tiedä mitä hyvää saisin enää parisuhteesta, kun lapset on tehty.

Ilmaissiivoojaksi en halua, miksi menisin. Ei miehillä ole oikein mitään mitä tarjota naiselle, jos nainen on jo lapset tehnyt.

Ootko sielunkumppanuudesta ja rakkaudesta koskaan kuullut? Aikuisten keskinäisistä keskusteluista, läheisyydestä, turvasta, lohdusta, elämän ja arjen jakamisesta ja kokemisesta?

Sinulle mies on ollut spermapankki mutta valtaosa meistä naisista ei ole kaltaisesi. Voit olla marttyyri ja nimittää itseäsi ilmaiseksi siivoojaksi ja katkeroitua siitä, se on ihan sun valinta.

Vierailija
382/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen kun katselee7 näitä naisten "body counteja", että ettekö ole koskaan kuulleet itsetyydytyksestä? Miehiä syyllistetään naisten käyttämisestä masturbointiin, mutta oikeasti se taitaa olla toisin päin? Aika harva mies on niin komea, että pääsee aina halutetessaan pukille yhden illan  hoidon kanssa.

Suurimmalle osalle tavismiehiä itsetyydytys on se keino jolla paineet puretaan suurimman osan aikaa elämästä, mutta naiset hyppäävät sänkyyn aina halutessaan kun jonoa löytyy oven takana.

Niin se mieskin hyppäisi, jos pystyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleja koko ketju täynnä, mutta teille jotka ihan aidosti pidätte ongelmana seksikumppaneiden määrää:

Mikä siinä niin häiritsee? Siis ihan aidosti? Seksi on hauskanpitoa ja nauttimista omasta sekä toisen kehosta. Se on parhaimmillaan myös läheisyyttä ja sellaista kosketusta mitä ihminen luonnollisesti kaipaa ja tarvitsee. Seksi ei ole mikään häpeä vaan yhtä luonnollinen asia kuin syöminen ja liikkuminen.

Toki seksistä muuttuu aina erityistä, kun sitä harrastaa ihmisen kanssa jota rakastaa ja kehen haluaa sitoutua.

Se, että onko niitä kumppaneita ennestään 0, 5, 15 tai 50, ei tee kenestäkään huonompaa. Järvi ei tosiaan soutamalla kulu tai mene huonoksi. Kun huolehditaan turvaseksistä niin ei se pitäisi olla mikään ongelma.

Usein tämä seksikumppaneiden iso määrä häiritsee enemmän jos kyseessä on nainen. Jos se on niin väärin niin miksi sen on väärin? Miksi se on likaista?

Mikä kellekin mitäkin sitten merkitsee. Ja jos asia kerran on noin kuten sanot niin miksi niinkin moni sitten valehtelee kumppaniensa määrän kumppaneilleen? Miksi niin moni salailee huorissa käymistään jne?

Salailu oman ymmärrykseni mukaan = aktiivista jonkin asian piilottelua, aiheen väistelyä, kieltäytymistä vastaamaan.

Jos se toinen osapuoli ei ole yhtään sen kiinnostuneempi sinun entisistäsi kuin sinä hänen, niin ihan oikeasti: kyse ei ole salailusta. Kyse on yksityisyydestä

J o s   s i n u a   k i i n n o s t a a , n i i n   k y s y.

Ja jos haet nettideittailun kautta, niin kerro jo profiilissasi, että kyseessä on sinulle tärkeä asia. Se ei oikeasti ole yhtään sen vaikeampaa.

Ei minulle enää tässä kohtaa ole noilla asioilla niin suurtakaan merkitystä, kaikki on jo nähty ja koettu. Ilmiön psykologinen puoli minua kyllä edelleenkin kiinnostaa lähinnä uteliaisuuttani ja huvittuneisuuttani.

Ja nimenomaan: kun valehdellaan niin valehdellaan, kun taas ei olla kiinnostuneita niin ei kyselläkään(mitä nyt jotkut siltikin tiedustelevat ja luotaavat näitä kysymyksiä ns paskatestein, sekä miehet että naiset).

Olet kyyninen ja pettynyt rakkauteen, tai ainakin se paistaa teksteistäsi pahasti läpi. Et voi onnistuakaan kun jo ennen tutustumista päätät että nainen pimittää tietoa ja valehtelee menneisyydestään. Ja mitä siitä menneisyydestä? Jos olet kiinnostunut niin katsehan on tapana suunnata tulevaisuuteen?

Itse inhoan joidenkin ihmisten tapaa "tentata" kun vasta ollaan tavattu. Ei se ole fiksua käytöstä. Anna tilaa sille toiselle ihmiselle kertoa asioistaan omalla painollaan, jos hän tahtoo ja kokee tilanteen turvalliseksi sinun kanssa niitä jakaa. Kyllä jonkinlaista luottamusta haetaan ensin ennenkuin tekee mieli avata koko elämäänsä vieraalle ihmiselle. Mielestäni järjetön utelu on huonoa ja epäkohteliasta käytöstä.

Kyyninen on aina yleensä se, joka en enemmän oikeassa kuin se idealisti. Pettymykset kuuluvat elämään ja aikuinen ihminen osaa jo elää niiden kanssa, lapset enää niihin iltasatuihin uskovat - tai niin sen ainakin pitäisi olla. 

Maalaat noin muuten minusta aika omituista olkiukkoa, josta en kyllä tunnista itseäni, mutta kerrot sitäkin enemmän omista pakkomielteistäsi. En näe tuollaisen epäkohteliaan ja tönkön urkkimisen edes varsinaisesti liittyvän itse aiheeseen.

Avoimuus ja se että ihminen ei salaile asioita on minusta hieno asia suhteessa, en tiedä millaisissa suhteissa sinä olet olet, mutta näin minä sen ainakin olen kokenut. 

Ihmisen menneisyydellä taas on tapana myös vahvasti ennakoivasti vaikuttaa siihen tulevaisuuteen, etkä sinäkään varmaan hyväksyisi ihan mitä tahansa kumppanisi menneisyydestä?

Sinusta saa kuvan kommenttisi perusteella että vaadit toiselta enemmän kuin olet itse valmis antamaan. Tottakai avoimuus kuuluu parisuhteeseen mutta vaatiihan se aikaa, että luottaa toiseen. Jos sinulla on tapana jakaa kaikki asiasi avoimesti heti ensimmäisellä tapaamisella toiselle, niin et voi olettaa, että vastapuoli on kyvykäs heti samaan. Ei se silti tästä naisesta valehtelijaa tee.

Voit jankata minulle vaikka sadalla viestillä että kyynikko on enemmän oikeassa (sinänsä jo raskas ihmistyyppi tämä jonka on pakko saada olla aina oikeassa) mutta se piirre näkyy ihmisestä läpi, ja harvoin hyvällä tavalla - kuten sinullakin: epäilyksinä ja mustasukkaisuutena menneestä elämästä.

Vierailija
384/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti yrittää omistushaluiset katkarapumiehet pelotella, miten ympäriinsä paneskelleet naiset eivät loppupeleissä kelpaa miehille muuhun kuin hetken hupiin. Omat kokemukset on hiukan erilaisia. Harrastan mm kimppakivaa, ja osallistujat ovat luonnollisesti hyvin tietoisia vapaamielisyydestäni. Silti joka sessiolta löytyy yksi tiedustelemaan parisuhdestatustani ja kokeilemaan onneaan vakuuttaakseen mut sitoutumaan kanssaan. Kuka tietää, ehkä he vain yrittävät pelastaa mua ennen kuin korruptoidun pahemmin. :D

Vierailija
385/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ei ole mitään villiä tehnytkään jos 15 on totuus. 15 vuodessa voisi ollakin jo villiä. Tietysti jos sillä on ollut hyvä fuckbuddy niin ei ole tarvinut irtoseksiä niin paljon.

Vierailija
386/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä ei koskaan pitäisi tehdä tällaista köydenvetokiistaa, jossa vain toinen puoli voi voittaa. Ei ole menettänyt mitään, jos on harrastanut seksiä 15 eri miehen kanssa. Ihan samalla tavalla voidaan ajatella, ettei ihminen ole menettänyt silloinkaan mitään, kun hän on harrastunut seksiä elämänsä aikana vain yhden ihmisen kanssa. 

Ei ole oikeaa ja väärää tapaa toimia, kunhan tekeminen ei vahingoita itseä. 

Ihan samalla tavalla voidaan ajatella, ettei ihminen ole menettänyt silloinkaan mitään, kun hän ei ole harrastunut seksiä elämänsä aikana yhdenkään ihmisen kanssa. 

Vierailija
387/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti yrittää omistushaluiset katkarapumiehet pelotella, miten ympäriinsä paneskelleet naiset eivät loppupeleissä kelpaa miehille muuhun kuin hetken hupiin. Omat kokemukset on hiukan erilaisia. Harrastan mm kimppakivaa, ja osallistujat ovat luonnollisesti hyvin tietoisia vapaamielisyydestäni. Silti joka sessiolta löytyy yksi tiedustelemaan parisuhdestatustani ja kokeilemaan onneaan vakuuttaakseen mut sitoutumaan kanssaan. Kuka tietää, ehkä he vain yrittävät pelastaa mua ennen kuin korruptoidun pahemmin. :D

Koko ketjun idea on kontrolloida naisia. Ihan samaa yritetään ulkonäköön keskittyvissä ketjuissa sekä puhuttaessa nimenomaan naisiin kohdistuvissa ahdistelu keskusteluissa. Yhtäkaikki, vian täytyy olla meissä :)

Vierailija
388/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te meihet valitatte? Olisitte ruvenneet seurustelemaan jo rippikouluikäisinä. Vai oliko hauskempaa rassata mopoja ja ajella niillä kavereitten kanssa? Ihan itse olette sössineet tilaisuutenne.

Vierailija
389/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketjun idea on kontrolloida naisia. Ihan samaa yritetään ulkonäköön keskittyvissä ketjuissa sekä puhuttaessa nimenomaan naisiin kohdistuvissa ahdistelu keskusteluissa. Yhtäkaikki, vian täytyy olla meissä :)

Ainakin kontrollointi toimii, kun nykynaisen mielestä 100 seksikumppania on ihan ok.

Vierailija
390/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te meihet valitatte? Olisitte ruvenneet seurustelemaan jo rippikouluikäisinä. Vai oliko hauskempaa rassata mopoja ja ajella niillä kavereitten kanssa? Ihan itse olette sössineet tilaisuutenne.

Oli niin kiire pyöriä p#llukarusellissa jännätyttöjen kanssa.

Ihmeellistä että nämä naisia solvaavia viestejä täynnä olevat ketjut saavat roikkua täällä mutta kaikki muut ihmisryhmät ovat pyhiä lehmiä ja ketjut katoavat kuin pieru Saharaan.

Vierailija
391/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla harvinaisen tyhmä jos oikeen avioon asti ehtinyt vaikka vaimon entinen elämä ahdistaa.

Tosin provohan tää on, piilosyy tulla ulisemaan naisten kamaluudesta 😢 kun antavat toosaa mutta epäreilusti.

Vierailija
392/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin kiire pyöriä p#llukarusellissa jännätyttöjen kanssa.

Ihmeellistä että nämä naisia solvaavia viestejä täynnä olevat ketjut saavat roikkua täällä mutta kaikki muut ihmisryhmät ovat pyhiä lehmiä ja ketjut katoavat kuin pieru Saharaan.

Peräti 2 naisviha ketjua.. Muut poistetaan

Vierailija
393/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa pillu on hyvin yliarvostettu luonnonvara...Kun ajattelee minkälaisilla suohirviöilläkin on sellainen niin hyh hyh, ja kaikkien toosa haisee yhtä pahalta...Miksi suomi-tytöt eivät pese toosaansa edes viikottain? Ennemmin kömmin puhtaan "tatjanan" päälle kuin sillisaavilta haisevan inkerin, hyh hyh...

Kitty muistuttaa hyvinkin läheisesti Tatjaanaa. Kaalimato onkin hirmu kiva kun sieltä saa Tatjaanoita.

Vierailija
394/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut, että mun markkina-arvo on keskiverto huonompi muihin naisiin verrattuna, mutta eihän tuo 15 kumppania ole edes paljon tuohon ikään. Tosin nykyään minäkin ollut muutaman vuoden onnellisesti aviossa.

Vierailija
395/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lytätään aina jokainen mies joka käynyt aasian puolella , mutta kun kyseessä nainen niin kyllä on suvaitsevaisuutta heti .

Ja ei monikaan mies maksa aasian reissulla mitään  enempää kuin naiset turkin reissuillaan. Samanlain naiset lähtee miehen mukaan suomen baareistakin.

Vierailija
396/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakottanut Hänen kanssaan avoliittoon on Kokonaan sinun oma valintasi ei kenenkään muun !

En ihmettele ettei moni nainen enää halua parisuhdetta, koska miehillä on kumppaneita pilvin pimein, ei sellaisen kanssa haluta parisuhdetta.

Onneksi itsellä on lapset tehty eikä mies ole välttämätön. Tartuttakoot tauteja muihin naisiin.

En edes tiedä mitä hyvää saisin enää parisuhteesta, kun lapset on tehty.

Ilmaissiivoojaksi en halua, miksi menisin. Ei miehillä ole oikein mitään mitä tarjota naiselle, jos nainen on jo lapset tehnyt.

Ootko sielunkumppanuudesta ja rakkaudesta koskaan kuullut? Aikuisten keskinäisistä keskusteluista, läheisyydestä, turvasta, lohdusta, elämän ja arjen jakamisesta ja kokemisesta?

Sinulle mies on ollut spermapankki mutta valtaosa meistä naisista ei ole kaltaisesi. Voit olla marttyyri ja nimittää itseäsi ilmaiseksi siivoojaksi ja katkeroitua siitä, se on ihan sun valinta.

No, suurin osa pareista eroaa nykyään, kyllä silloin on monessa suhteessa paljon asioita pielessä. Kumppaneita tuntuu olevan naisilla paljon ennen naimisiinmenoa ja sen jälkeen.

Vierailija
397/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan huono itsekuri Suomessa yleistä ruuankin suhteen.

Vierailija
398/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi paljon. Mulla on ollut 6 kumppania.

N52

Vierailija
399/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Ei oo normaalii, mut jotkut naiset haluu tehä siitä normaalii koska voimaantuminen ja silleen.

Haloo! Jos yhdellä naisella on esim 15 seksikumppania niin on vain yksi nainen ja 15 helppoa miestä jotka eivät ole kovin tarkkoja munastaan.

Mut niillä miehillä ei koskaan tule olemaan kuin 3 kumppania.

Vierailija
400/525 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr47 kirjoitti:

Eikös se mene niin, että naisten ilmoittamat kumppanit pitää kertoa kolmella ja miesten jakaa kolmella😁

Ja tämä on se "psykologinen puoli" mistä joku aiemmin ketjussa kyseli. Eli vitsi. 

Tietenkin pitää olla rehellinen, jos tällainen asia on tärkeä arvo, mutta on miehiä jotka eivät halua tietää tai ei kiinnosta. Lainaamani kommentoijan tyylisesti kuitataan että ei ole väliä mutta jaa vaikka sinä kolmella, niin minä kerron kolmella, tms. 

Ymmärtääköhän tämän ketjun naiset valehtelijoiksi kokeva, että asia ei ole niin korkea prioriteetti kaikille miehille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän