Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Vierailija
22.04.2021 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.

Kommentit (525)

Vierailija
341/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitien kulkija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleja koko ketju täynnä, mutta teille jotka ihan aidosti pidätte ongelmana seksikumppaneiden määrää:

Mikä siinä niin häiritsee? Siis ihan aidosti? Seksi on hauskanpitoa ja nauttimista omasta sekä toisen kehosta. Se on parhaimmillaan myös läheisyyttä ja sellaista kosketusta mitä ihminen luonnollisesti kaipaa ja tarvitsee. Seksi ei ole mikään häpeä vaan yhtä luonnollinen asia kuin syöminen ja liikkuminen.

Toki seksistä muuttuu aina erityistä, kun sitä harrastaa ihmisen kanssa jota rakastaa ja kehen haluaa sitoutua.

Se, että onko niitä kumppaneita ennestään 0, 5, 15 tai 50, ei tee kenestäkään huonompaa. Järvi ei tosiaan soutamalla kulu tai mene huonoksi. Kun huolehditaan turvaseksistä niin ei se pitäisi olla mikään ongelma.

Usein tämä seksikumppaneiden iso määrä häiritsee enemmän jos kyseessä on nainen. Jos se on niin väärin niin miksi sen on väärin? Miksi se on likaista?

Samaten voisi kysyä ne miksi ne joista joku luku on paljon niin miksi he ovat automaattisesti epävarmoja, nössöjä, omaavat huonon itsetunnon jne.? Jos jollekin toimitus on sen verran intiimiä ettei sitä merkityksettömien satunnaisten ihmisten kanssa välitä touhuta niin kai heillä on jonkinlainen oikeus mielipiteeseensä. Tai oikeus miettiä asiaa jos kumppani tai kumppaniehdokas osoittautuu tuolta osin hyvin erilaiseksi kuin itse.

Kerrotko vielä mitä väliä on sillä kuinka paljon kumppaniehdokas on ollut muiden kanssa, jos te aiotte kuitenkin olla yhdessä loppuikänne?  Että missä tämä "erilaisuus" siis näkyy kun siitä olet niin kovasti huolissasi?

Vierailija
342/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa itsekin totesit, niin typeräähän  tuo on eikä mitään muuta. Opettele olemaan sinut asian kanssa ja nauti siitä kokemuksesta, joka avokillasi on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja ikää 35 vuotta, takana kaksi pitkähköä parisuhdetta (kestoiltaan 5 ja 7 vuotta) ja seksikumppaneiden määrä hieman päälle 30, joka mielestäni on jokseenkin vähän; omassa iässäni noita kumppaneita vois olla helposti moninkertainen määrä nykyiseen verrattuna etenkin ilman pitkiä parisuhteita.

Vierailija
344/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleja koko ketju täynnä, mutta teille jotka ihan aidosti pidätte ongelmana seksikumppaneiden määrää:

Mikä siinä niin häiritsee? Siis ihan aidosti? Seksi on hauskanpitoa ja nauttimista omasta sekä toisen kehosta. Se on parhaimmillaan myös läheisyyttä ja sellaista kosketusta mitä ihminen luonnollisesti kaipaa ja tarvitsee. Seksi ei ole mikään häpeä vaan yhtä luonnollinen asia kuin syöminen ja liikkuminen.

Toki seksistä muuttuu aina erityistä, kun sitä harrastaa ihmisen kanssa jota rakastaa ja kehen haluaa sitoutua.

Se, että onko niitä kumppaneita ennestään 0, 5, 15 tai 50, ei tee kenestäkään huonompaa. Järvi ei tosiaan soutamalla kulu tai mene huonoksi. Kun huolehditaan turvaseksistä niin ei se pitäisi olla mikään ongelma.

Usein tämä seksikumppaneiden iso määrä häiritsee enemmän jos kyseessä on nainen. Jos se on niin väärin niin miksi sen on väärin? Miksi se on likaista?

Mikä kellekin mitäkin sitten merkitsee. Ja jos asia kerran on noin kuten sanot niin miksi niinkin moni sitten valehtelee kumppaniensa määrän kumppaneilleen? Miksi niin moni salailee huorissa käymistään jne?

Salailu oman ymmärrykseni mukaan = aktiivista jonkin asian piilottelua, aiheen väistelyä, kieltäytymistä vastaamaan.

Jos se toinen osapuoli ei ole yhtään sen kiinnostuneempi sinun entisistäsi kuin sinä hänen, niin ihan oikeasti: kyse ei ole salailusta. Kyse on yksityisyydestä

J o s   s i n u a   k i i n n o s t a a , n i i n   k y s y.

Ja jos haet nettideittailun kautta, niin kerro jo profiilissasi, että kyseessä on sinulle tärkeä asia. Se ei oikeasti ole yhtään sen vaikeampaa.

Ei minulle enää tässä kohtaa ole noilla asioilla niin suurtakaan merkitystä, kaikki on jo nähty ja koettu. Ilmiön psykologinen puoli minua kyllä edelleenkin kiinnostaa lähinnä uteliaisuuttani ja huvittuneisuuttani.

Ja nimenomaan: kun valehdellaan niin valehdellaan, kun taas ei olla kiinnostuneita niin ei kyselläkään(mitä nyt jotkut siltikin tiedustelevat ja luotaavat näitä kysymyksiä ns paskatestein, sekä miehet että naiset).

Olet kyyninen ja pettynyt rakkauteen, tai ainakin se paistaa teksteistäsi pahasti läpi. Et voi onnistuakaan kun jo ennen tutustumista päätät että nainen pimittää tietoa ja valehtelee menneisyydestään. Ja mitä siitä menneisyydestä? Jos olet kiinnostunut niin katsehan on tapana suunnata tulevaisuuteen?

Itse inhoan joidenkin ihmisten tapaa "tentata" kun vasta ollaan tavattu. Ei se ole fiksua käytöstä. Anna tilaa sille toiselle ihmiselle kertoa asioistaan omalla painollaan, jos hän tahtoo ja kokee tilanteen turvalliseksi sinun kanssa niitä jakaa. Kyllä jonkinlaista luottamusta haetaan ensin ennenkuin tekee mieli avata koko elämäänsä vieraalle ihmiselle. Mielestäni järjetön utelu on huonoa ja epäkohteliasta käytöstä.

345/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin paljon häiritsee? Eikö sinulla ole ollut menneisyyttä ennen  nykyistä kumppaniasi. Jos asia häiritsee, etkä voi saada sitä pois mielestäsi, etsi sellainen kumppani, jolla ei ole menneisyyttä. Onnea etsintään.

Vierailija
346/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kellekin mitäkin sitten merkitsee. Ja jos asia kerran on noin kuten sanot niin miksi niinkin moni sitten valehtelee kumppaniensa määrän kumppaneilleen? Miksi niin moni salailee huorissa käymistään jne?

Salailu oman ymmärrykseni mukaan = aktiivista jonkin asian piilottelua, aiheen väistelyä, kieltäytymistä vastaamaan.

Jos se toinen osapuoli ei ole yhtään sen kiinnostuneempi sinun entisistäsi kuin sinä hänen, niin ihan oikeasti: kyse ei ole salailusta. Kyse on yksityisyydestä

Ja jos haet nettideittailun kautta, niin kerro jo profiilissasi, että kyseessä on sinulle tärkeä asia. Se ei oikeasti ole yhtään sen vaikeampaa.

Ei minulle enää tässä kohtaa ole noilla asioilla niin suurtakaan merkitystä, kaikki on jo nähty ja koettu. Ilmiön psykologinen puoli minua kyllä edelleenkin kiinnostaa lähinnä uteliaisuuttani ja huvittuneisuuttani.

Ja nimenomaan: kun valehdellaan niin valehdellaan, kun taas ei olla kiinnostuneita niin ei kyselläkään(mitä nyt jotkut siltikin tiedustelevat ja luotaavat näitä kysymyksiä ns paskatestein, sekä miehet että naiset).

Se joka kyselee, ottaa itse vastuun vastauksesta. Näin se vain menee. Jos joku kysyisi minulta kuinka monen kanssa olen ollut, vastaisin että mitä se sinulle kuuluu. Jos jatkaisi inttämistä, niin hän olisi tyhmä.

Jos joku sanoisi minulle että se on tulevan suhteemme ehto että tiedän prikulleen keitä olet paneskellut, niin vastaisin ettei meille ole tulossa siis suhdetta, koska minun ehtoni on että tällaisia typeryyksiä ei kysellä.

Ihmiset toimii niin eri tavoin, mutta veikkaan jos antaa itsestään kuvan että on toisen yksityisasioita inttävä pöljäke, niin seura on sitten sen mukaista, eli sellaiseen joutuu tyytymään mitä itsekin on, vaikka tyyppi olisi eri tavalla pöljäke kuin itse on. Vaihtoehtoina on ottaa samanlaisesta asiasta sairauteen asti kiinnostunut ihminen, jolloin illat pitkät keskustellaan toisten expanoista, tai ottaa tyyppi joka valehtelee expanojen määrän, mutta normaalia aikuista järkevän ja älykkään ihmisen kanssa solmittua ihmissuhdetta ei tule saamaan.

Tuo on yksi syy, miksi Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.

Vierailija
347/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka kyselee, ottaa itse vastuun vastauksesta. Näin se vain menee. Jos joku kysyisi minulta kuinka monen kanssa olen ollut, vastaisin että mitä se sinulle kuuluu. Jos jatkaisi inttämistä, niin hän olisi tyhmä.

Jos joku sanoisi minulle että se on tulevan suhteemme ehto että tiedän prikulleen keitä olet paneskellut, niin vastaisin ettei meille ole tulossa siis suhdetta, koska minun ehtoni on että tällaisia typeryyksiä ei kysellä.

Ihmiset toimii niin eri tavoin, mutta veikkaan jos antaa itsestään kuvan että on toisen yksityisasioita inttävä pöljäke, niin seura on sitten sen mukaista, eli sellaiseen joutuu tyytymään mitä itsekin on, vaikka tyyppi olisi eri tavalla pöljäke kuin itse on. Vaihtoehtoina on ottaa samanlaisesta asiasta sairauteen asti kiinnostunut ihminen, jolloin illat pitkät keskustellaan toisten expanoista, tai ottaa tyyppi joka valehtelee expanojen määrän, mutta normaalia aikuista järkevän ja älykkään ihmisen kanssa solmittua ihmissuhdetta ei tule saamaan.

Tuo on yksi syy, miksi Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.

Naiset ei halua noita miehiä, joilla on ollut paljon kumppaneita, ehkä miehet voivat saada jonkun pubiruusun, mutta ei tasokasta naista enää.

Vierailija
348/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on normaalia. On hyvä, että sinkkuna tsekkaa useita . Kun sitten sitoutuu, ei haikaile muuta , kun on valinnut sen oikean ja tietää muun tarjonnan. Mieheni ja minä olemme tahoillamme viettäneet ns villin nuoruuden . Nyt toistemme kanssa on ihanaa.

Kun sitten sitoutuu, ei haikaile muuta , kun on valinnut sen oikean ja tietää muun tarjonnan.

Hyvä vitsi. 

Vierailija
349/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrisse68 kirjoitti:

Mikä siinä niin paljon häiritsee? Eikö sinulla ole ollut menneisyyttä ennen  nykyistä kumppaniasi. Jos asia häiritsee, etkä voi saada sitä pois mielestäsi, etsi sellainen kumppani, jolla ei ole menneisyyttä. Onnea etsintään.

Jos on jo lapset tehnyt niin ei miestä tarvitse.

Mitä sillä miehellä edes tekisi, olet sille ilmaissiivooja ja kokki.

Kela maksaa myös enemmän rahaa, kun asuu yksin. Leskeneläke ollaan poistamassa.

Vierailija
350/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chrisse68 kirjoitti:

Ja kaupat myy miehen korvikkeita.

Vierailija
351/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on normaalia ja sitä harrastavat ne, joilta se luontevasti käy.

Qusipäät ei harrasta.

Ovatko kaikki neitsyyttään ja poikuuttaan tulevalle rakkaalleen säästävät kusipäitä :O ?

Vierailija
352/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä töissä ja välillä työttömänä. Silloin kun olen työttömänä en jaksa kuunnella miesten typeriä "laitat vain jalkaa yrityksen oven väliin" ohjeita.

Mielummin olen yksin, kun kuuntelen tuota typerää paskaa.

Kela pitää huolen, että naisella on enemmän rahaa käytössä yksin asuessa kuin että asuisi miehen kanssa jolle olet ilmainen siivooja ja kokki.

Vierailija
353/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen ja ikää 35 vuotta, takana kaksi pitkähköä parisuhdetta (kestoiltaan 5 ja 7 vuotta) ja seksikumppaneiden määrä hieman päälle 30, joka mielestäni on jokseenkin vähän; omassa iässäni noita kumppaneita vois olla helposti moninkertainen määrä nykyiseen verrattuna etenkin ilman pitkiä parisuhteita.

Moninkertainen määrä olisi kyllä jo melkoisen vauhdikasta elämää. Sulla on siis 30+, aloitusikä vaikka 15 v ja 12 v suhteita, olet siis kahdeksassa vuodessa saanut ne n. 30 kasaan eli n. 4 vuodessa, ei mitenkään hurja luku.

Moninkertainen on väh. kolminkertainen, siis 12/v eli uusi mies joka kuukausi. Ei mitenkään mahdotonta jos käy paljon viihteellä tai on muutoin sosiaalinen elämä mutta varmasti sinäkin ymmärtäisit miksi jotkut voisivat hämmästellä miksi kohdalle ei osu ketään pidemmäksi aikaa.

Vierailija
354/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chrisse68 kirjoitti:

Mun lapsi oli jo aikuinen kun miehen kanssa alettiin yhdessä olemaan, mutta keksin kyllä paljonkin huvituksia ja "käyttötarkoituksia" miehelle :D Rinnallaeläjä, ilot ja surut jaetaan, tsempataan toisiamme, autetaan, ja aina tietää että ollaan toistemme puolella vetämässä samaa köyttä.

Taloa on mukava laittaa kun saa tehtyä enemmän ja jaetulla vaivalla, jos itse ei pysty syystä x, nii ntoinen tekee, ja vice versa. Ex-temporehullutuksiin on aina paras kaveri siinä hollilla, esim. kesällä yöllä jos ei uni tule, niin poljetaan yhdessä rantaan uimaan kahdestaan. Mies tekee meillä vähän enemmä ruokia kuin minä, ja R A K A S T A N mieheni tekemiä ruokia! Puhumattakaan miten yksin oltaisiin oltu tänä korona-aikana kun kaikki ovat pienentäneet porukkansa muutamiin yksilöihin.

Vierailija
355/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on useampia kumppaneita ollut ei tarkoita, että kaikki ovat olleet seksikumppaneita. Jos aloitat "seurustelun" vaikka 12-vuotiaana ja sit kestää 2kk, tuskin on sänkyyn menty, ainakin toivon niin.

Myös meillä uskovaisilla on tapana tutustua ihmiseen, ja kun toteaa että ei tästä elämänmittaista tule, suhde pistetään poikki ennen seksielämän aloittamista. Minullakin on ollut useampia seurustelukumppaneita, mutta vain yhden, aviomieheni kanssa on ollut seksiä sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
356/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on useampia kumppaneita ollut ei tarkoita, että kaikki ovat olleet seksikumppaneita. Jos aloitat "seurustelun" vaikka 12-vuotiaana ja sit kestää 2kk, tuskin on sänkyyn menty, ainakin toivon niin.

Myös meillä uskovaisilla on tapana tutustua ihmiseen, ja kun toteaa että ei tästä elämänmittaista tule, suhde pistetään poikki ennen seksielämän aloittamista. Minullakin on ollut useampia seurustelukumppaneita, mutta vain yhden, aviomieheni kanssa on ollut seksiä sanan varsinaisessa merkityksessä.

Siis tapana tutustua ihmiseen ensin muilla tavoin, se puuttui.

Vierailija
357/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chrisse68 kirjoitti:

Mun lapsi oli jo aikuinen kun miehen kanssa alettiin yhdessä olemaan, mutta keksin kyllä paljonkin huvituksia ja "käyttötarkoituksia" miehelle :D Rinnallaeläjä, ilot ja surut jaetaan, tsempataan toisiamme, autetaan, ja aina tietää että ollaan toistemme puolella vetämässä samaa köyttä.

Taloa on mukava laittaa kun saa tehtyä enemmän ja jaetulla vaivalla, jos itse ei pysty syystä x, nii ntoinen tekee, ja vice versa. Ex-temporehullutuksiin on aina paras kaveri siinä hollilla, esim. kesällä yöllä jos ei uni tule, niin poljetaan yhdessä rantaan uimaan kahdestaan. Mies tekee meillä vähän enemmä ruokia kuin minä, ja R A K A S T A N mieheni tekemiä ruokia! Puhumattakaan miten yksin oltaisiin oltu tänä korona-aikana kun kaikki ovat pienentäneet porukkansa muutamiin yksilöihin.

Suurin osa miehistä käyttää naisia täysin hyväksi yhdessä asuessa. Ja mitä nainen saa siivouksesta ja ruoan laitosta palkaksi, jonkun tiuskivan ja räyskivän ukon, jota ei kiinnosta kuin se yksi asia.

Ei ole ihme ettei moni nainen halua enää asua miehen kanssa vaan rentoutua yksin kotona ja levätä. Rahaakin on käytössä enemmän.

Vierailija
358/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chrisse68 kirjoitti:

Suurin osa miehistä käyttää naisia täysin hyväksi yhdessä asuessa. Ja mitä nainen saa siivouksesta ja ruoan laitosta palkaksi, jonkun tiuskivan ja räyskivän ukon, jota ei kiinnosta kuin se yksi asia.

Ei ole ihme ettei moni nainen halua enää asua miehen kanssa vaan rentoutua yksin kotona ja levätä. Rahaakin on käytössä enemmän.

Kela palkitsee naisen siitä, että on vähemmän kotitöitä.

Työttömän naisen, joka on töissä silloin tällöin, ei kannata missään nimessä asua miehen kanssa.

Vierailija
359/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuu, niin ei menneisyydellä niin ole merkitystä. Toisaalta ihminen ei rakastu itsensä vastakohtiin, vaikka toisin väitetään.

Vierailija
360/525 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu, niin ei menneisyydellä niin ole merkitystä. Toisaalta ihminen ei rakastu itsensä vastakohtiin, vaikka toisin väitetään.

Kyllä on merkitystä. Osa naisista ei halua enää miestä. Meillä on paljon yksinäisiä miehiä, mutta se ei ole meidän naisten ongelma. Itsepä naivat melkein jokaista joka vastaan tulee. Kuka haluaa esim. etsiä miestä tinderistä, kun siellä on just näitä tyyppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan