Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Vierailija
22.04.2021 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.

Kommentit (525)

Vierailija
281/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

Tuolta voit ihan itse tutustua tilastoihin.

"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."

"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."

Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.

Täh, noin vähän! Alan melkein tuntea itseni helpoksi (jos siis välittäisi pätkääkään). Itselläni oli 27 vuotiaana noin 200 kumppania, silloin tapasin nyksäni.

Voi mies parkaasi, olet todella käytetty nainen.

Olen myös taitava ja aktiivinen sängyssä, joten eiköhän mies ole ihan saamapuolella. Eikä hänkään mikään Neitsyt sulho ollut.

Käytetty mikä käytetty

Aivan, miehille sopiva kumppani on nainen, joka ei ole seksiä harrastanut eikä harrasta, koska ei pidä siitä.

Sitten kun saatte lapsia niin on se kivaa, kun olet nainut lapsen kavereiden isien kanssa ja ihmiset juoruaa, kyllä meilläkin päin tiedetään kenellä kaupan myyjällä on herpes.

Missä pirunpellossa tiedetään, keneltä se herpes on tullut? Saati missä käpykolossa tollai juorutaan?

Lue kaikki viestit niin tiedät.

Vierailija
282/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin miesten pitää omistaa naisensa seksuaalisuus? Jos tästä päästäis pois (kokonaan) niin parisuhteet olisivat onnellisempia.

'naisensa'

Mikäli nainen jakaa ympäriinsä, kyse ei ole miehen naisesta. It's just your turn.

Miksi kerran vuodessa seksin harrastaminen on ympäriinsä jakamista?

Olen kakskaks v nainen ja tykkään seksistä, joten vapaana voin oikein mainiosti harrastella sitä useinkin. Mutta ei oo korviini kantautunut miesten juoruiluja asiasta. Hesassa asiat on toisin, kuin Oiko-Pyhtäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin miesten pitää omistaa naisensa seksuaalisuus? Jos tästä päästäis pois (kokonaan) niin parisuhteet olisivat onnellisempia.

'naisensa'

Mikäli nainen jakaa ympäriinsä, kyse ei ole miehen naisesta. It's just your turn.

Olen kakskaks v nainen ja tykkään seksistä, joten vapaana voin oikein mainiosti harrastella sitä useinkin. Mutta ei oo korviini kantautunut miesten juoruiluja asiasta. Hesassa asiat on toisin, kuin Oiko-Pyhtäällä.

Meidän kaupungista muutti sinne yksi nainen, kävi ensi läpi täällä miehiä urakalla ja nyt Helsingissä. Hän järjesti joskus bileetkin mihin oli kutsuttu nämä ex-miehet ja ne kuule tuli kaikki sinne bileisiin.

Vierailija
284/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkyttävä pettymys mennä naimisiin miehen kanssa jos jälkikäteen paljastuisi iso kumppanien määrä, vaikka kyllä niitä naisia on jotka tekee lapsiakin näiden kanssa. Odotan että näkisin yhden tällaisen pariskunnan kaupassa ja heidän tyttären. Tuskin nainen tietää ja luultavasti kyseiselle naistenmiehelle tulee ero, ei ne jaksa kenenkään kanssa liian kauan.

Vierailija
285/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jotain väliä? Etelä-Pohjanmaalla pitää ainakin koeajaa useampi, jotta oikea löytyy.

Vierailija
286/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä jotain väliä? Etelä-Pohjanmaalla pitää ainakin koeajaa useampi, jotta oikea löytyy.

Osalle naisista kumppanien määrällä ei ole väliä ja osalle naisista kumppanien määrällä on paljonkin väliä siis kuinka paljon miehellä niitä on ollut.

No, ainakaan tinderiin en menisi, siellä on kuulemma näitä miehiä, joilla kumppaneita on ollut enemmänkin enkä halua sellaista miestä.

Vierailija
287/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xoxoo kirjoitti:

Minulla on yli 50 seksikumppania, lopetin laskemisen. Olen 28v. Silti koen eläväni seksitöntä elämää koska sitä saa hyvällä tuurilla kerran puolessa vuodessa. Jos on mahdollisuus enemmän niin tartun tilaisuuteen.. miksi minun pitäisi torjua komeat miehet? Tykkään seksistä. Parisuhde olisi ihanaa mutta ei miehet halua sitoutua niin fine by me, olen sinkku kunnes tulee kohdalle joku joka haluaa. 4 surkeaa suhdetta takana.

Olen huomattavasti tiukempi kuin moni muu nainen.. ei se alapää seksistä löysty. Ja miehet tykkää kun on itsevarma nainen sängyssä.

En kerro enää yhdellekään miehelle lukua seksikumppaneiden määrästä koska se ei niille kuulu. En ole halpa, en ole helppo. Mutta vedän puoleeni paljon miehiä.. niin mikäs siinä.

Olkaa vaan nössö miehet kateellisia

Ihmiset valehtelee kumppanien määrästä ja taudeista. Täytyisikö vaatia kumppaneilta testeissä käymistä?

Osa naisista ei suostu enää seurustelemaan ja on paljon yksinäisiä miehiä.

Onneksi kauppa myy naisille korvikkeita.

Eiköhän testeissä käyminen ole ihan normaalia siinä vaiheessa, kun kumi jätetään pois.

Vierailija
288/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaali. Epänormaalia on se, että se häiritsee sinua. Tuon verran miehiä piti käydä läpi ennen kuin löytyi paras ja sopivin.

Vierailija
289/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Ei oo normaalii, mut jotkut naiset haluu tehä siitä normaalii koska voimaantuminen ja silleen.

Joo, koska onhan se todella epänormaalia haluta seksiä. Sun viestistä paistaa katkeruus, oon pahoillani ettet ole osa tätä naisten "voimaantumista", jota ilmeisesti seksiin vertaat.

Vierailija
290/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'naisensa'

Meidän kaupungista muutti sinne yksi nainen, kävi ensi läpi täällä miehiä urakalla ja nyt Helsingissä. Hän järjesti joskus bileetkin mihin oli kutsuttu nämä ex-miehet ja ne kuule tuli kaikki sinne bileisiin.

Varsinainen kyttä. Oletko vierestä ollut katsomassa mitä tämä nainen miesten kanssa teki? Itselläni on exä vuosien jälkeenkin hyvänä ystävänä (ilman seksiä) ja monta ystävämiestä, joiden kanssa ei ole koskaan ollut mitään seksuaalista.

Vierailija
291/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Olen samanikäinen 32 ja kumppaneita tasan 0.

Kai te tajusitte, että tuo oli sarkasmia?

Näin minä sen ainakin tulkitsin.

Vierailija
292/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo lukema kahdella niin ollaan lähellä totuutta. Luultavasti miehet vain käyttiväthuoraa, kun saivat selville millainen vitunjakaja on, tuli lähdöt. Sinä ressukka taas....no :)

Mä en ymmärrä tällaista numeroiden tuijottelua. Paljon ihmisestä kertoisivat? Lukekaa kirja Pikku Prinssi. Se kertoo paljon..

Vierailija
293/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja koko ketju täynnä, mutta teille jotka ihan aidosti pidätte ongelmana seksikumppaneiden määrää:

Mikä siinä niin häiritsee? Siis ihan aidosti? Seksi on hauskanpitoa ja nauttimista omasta sekä toisen kehosta. Se on parhaimmillaan myös läheisyyttä ja sellaista kosketusta mitä ihminen luonnollisesti kaipaa ja tarvitsee. Seksi ei ole mikään häpeä vaan yhtä luonnollinen asia kuin syöminen ja liikkuminen.

Toki seksistä muuttuu aina erityistä, kun sitä harrastaa ihmisen kanssa jota rakastaa ja kehen haluaa sitoutua.

Se, että onko niitä kumppaneita ennestään 0, 5, 15 tai 50, ei tee kenestäkään huonompaa. Järvi ei tosiaan soutamalla kulu tai mene huonoksi. Kun huolehditaan turvaseksistä niin ei se pitäisi olla mikään ongelma.

Usein tämä seksikumppaneiden iso määrä häiritsee enemmän jos kyseessä on nainen. Jos se on niin väärin niin miksi sen on väärin? Miksi se on likaista?

Vierailija
294/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'naisensa'

Varsinainen kyttä. Oletko vierestä ollut katsomassa mitä tämä nainen miesten kanssa teki? Itselläni on exä vuosien jälkeenkin hyvänä ystävänä (ilman seksiä) ja monta ystävämiestä, joiden kanssa ei ole koskaan ollut mitään seksuaalista.

Ottaako koville. Kadutko että olet ollut h....?

Miehet käytti sua hyväksi, niinhän se on.

Siis miten se on hyväksikäyttöä jos molemmat nauttii ja haluaa seksiä?

Vierailija
295/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika outoa, että ei tuohon ikään ole vielä koskaa seurustellut vakavasti. Eli hälytyskellot pitäisi soida. Parempi olisi hankkia kumppaniksi nainen, jolla on takana muutama pidempiaikainen suhde, eikä ole harrastanut yhdenillan panoja. Naiset jotka ovat tottuneet panemaan kymmeniä miehiä myös helpommin pettävät mahdollisuuden tullessa. Kynnys pettää on pieni, kun on tottunut harrastamaan seksiä useasti monien eri miesten kanssa.

Mihin tämä nyt sitten perustuu? Eikö erojen määrä voisi kertoa siitä että on ollut tarve päästä pois suhteesta? Ei seksikumppaneiden määrään totuta tai niiden olemattomuuden. Se on valinta. Yhtä lailla se kokematon voi pettää, kun haluaakin kokeilla jotain mikä jäi sinkkuna kokematta.

Vierailija
296/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitää laskea, ja oikeastiko te laskeskelette? Onko taskussa kortsuboksi, johon kaiverretaan viiva aina kun on tullut uusi seksikumppani?

Mulla on Excel-taulukko 😅 En edes muista minkä vuoksi ryhdyin sitä aikoinaan pitämään, mutta jäänyt tavaksi. Mitään päivämääriä tms. en sentään kirjaa, vaan pelkästään miesten etunimet siinä järjestyksessä kun ns. polut risteää.

Vierailija
297/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitää laskea, ja oikeastiko te laskeskelette? Onko taskussa kortsuboksi, johon kaiverretaan viiva aina kun on tullut uusi seksikumppani?

Mulla on Excel-taulukko 😅 En edes muista minkä vuoksi ryhdyin sitä aikoinaan pitämään, mutta jäänyt tavaksi. Mitään päivämääriä tms. en sentään kirjaa, vaan pelkästään miesten etunimet siinä järjestyksessä kun ns. polut risteää.

Mä tapaan lähettää ex-vaimolle aina foton kaadosta, kun se nauroi, etten koskaan löytäisi ketään.

Vierailija
298/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laskin huvikseni et mulla on ollut se 15 viimeisen kolmen vuoden aikana kun olen ollut ”vapaa” enkä ole halunnut sitoutua. Takana myös pitkiä suhteita ja avioliitto, joiden aikana tuo kokonaispotti ei siis juurikaan kasvanut. Loppusaldona siis sellainen 25. Ja ihan normaali ihminen olen.

Vierailija
299/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just laskin huvikseni et mulla on ollut se 15 viimeisen kolmen vuoden aikana kun olen ollut ”vapaa” enkä ole halunnut sitoutua. Takana myös pitkiä suhteita ja avioliitto, joiden aikana tuo kokonaispotti ei siis juurikaan kasvanut. Loppusaldona siis sellainen 25. Ja ihan normaali ihminen olen.

No et ole, kuvittelet vaan.

Vierailija
300/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalaa miten täällä haukutaan etenkin naisia joilla on ollut paljon kumppaneita. Tuollainen puhe voi olla traumatisoivaa sellaiselle joka on kokenut hyväksikäyttöä, kiusaamista tai muuta haukkumista kuten esimerkiksi huo**ttelua.

Kun kyse on ihmisen seksuaalisuudesta pitäisi olla varovainen sen kanssa mitä puhuu. Se on ihan sama mikä luku jollain on 0-1000 välillä ja mihin on mieltynyt. Jokainen tekee omat valintansa ja joidenkin valintojen kanssa eläminen on tarpeeksi raskasta ilman haukkujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi