Kauanko työmatkasi kestää, jos et tee etätöitä?
Kommentit (511)
35-40 min suuntaansa, nyt kun vaihdoin työpaikkaa. Ennen koronaa 1h15min - 1,5h suuntaansa.
Riippuen toimipisteesta. A. Kävellen 30 min, pyörällä 10 min. B. Kävellen 60 min, pyörällä 20 min.
5min kävellen 1 Min pyörällä. Työpaikka valittu matkan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi autolla/bussilla työmatkaa tekemään. Asuinpaikka on oma valinta. Lähellä työtä on hyvä ja helppo asua. Säästyy myös rahaa kun ei ole auton kustannuksia. Mihinkään kauas minua ei saisi muuttamaan, jos töissä pitää käydä. Ihmeen moni kulkee jopa tunnin matkoja omalla ajalla, itse käytän vapaa aikani muuhun kuin matkustamiseen.
Omalla autolla tunti per suunta. Julkisilla 2 tuntia. Pyörällä 5 tuntia. Kävellen 20 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi autolla/bussilla työmatkaa tekemään. Asuinpaikka on oma valinta. Lähellä työtä on hyvä ja helppo asua. Säästyy myös rahaa kun ei ole auton kustannuksia. Mihinkään kauas minua ei saisi muuttamaan, jos töissä pitää käydä. Ihmeen moni kulkee jopa tunnin matkoja omalla ajalla, itse käytän vapaa aikani muuhun kuin matkustamiseen.
Monella on myös lapset ja kumppani joiden työt ja koulut pitää ottaa huomioon.
Mä kierrän koko päivän autolla eri paikoissa, joten varsinaista työmatkaa ei ole koska kierrän kaikki alueeni toimipisteet, onneksi on firman auto ja bensakortti. Samalla reissulla myös kauppakassiostokset niin ei tarvi omaa autoa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Autolla 5 min, täällä pikkukaupungissa ei julkista liikennettä jolla pääsee töihin.
Miksi et kävele tai pyöräile kun on noin lyhyt matka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella on myös lapset ja kumppani joiden työt ja koulut pitää ottaa huomioon.
Mä kierrän koko päivän autolla eri paikoissa, joten varsinaista työmatkaa ei ole koska kierrän kaikki alueeni toimipisteet, onneksi on firman auto ja bensakortti. Samalla reissulla myös kauppakassiostokset niin ei tarvi omaa autoa mihinkään.
Minulla puoliso myös töissä yhtä lähellä ja kouluja on kaupunki täynnä. Lähin koulu 300m. Edelleen on oma valinta työ ja asuinpaikka. Valitkaa viisaasti.
Omalla autolla 1h15min - ei julkista liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko siis aina asuinpaikkaa kun duuni vaihtuu tai firman toimisto muuttaa?
20 min. yhteen suuntaan. Ajan sen 4 kertaa päivässä.
Kesällä pyörällä 12min, talvella pyörällä 20min, jos käyttäisin autoa, 10min.
Kotiovelta toimistolle kävely + bussi = 30min
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko siis aina asuinpaikkaa kun duuni vaihtuu tai firman toimisto muuttaa?
Ei ole tarvinnut vaihtaa. Työpaikka on sama eikä ole muuttanut. Tarpeen tullen kyllä vaihtaisin joko työ tai asuinpaikkaa jos olisi pakko.
Pyörällä 10 minsaa, mutta onneksi ei tarvitse mennä.
Itse asiassa huomenna pitäis käydä päivä työpaikalla , jos aamulla parempi olo. Nyt vähän kuumeinen, ei koronaa onneksi kumminkaan
Vartti suuntaansa autolla