Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko työmatkasi kestää, jos et tee etätöitä?

Vierailija
21.04.2021 |

.

Kommentit (511)

Vierailija
241/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa huomenna pitäis käydä päivä työpaikalla , jos aamulla parempi olo. Nyt vähän kuumeinen, ei koronaa onneksi kumminkaan 

Vartti suuntaansa autolla

Vierailija
242/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40 min suuntaansa, nyt kun vaihdoin työpaikkaa. Ennen koronaa 1h15min - 1,5h suuntaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen toimipisteesta. A. Kävellen 30 min, pyörällä 10 min. B. Kävellen 60 min, pyörällä 20 min. 

Vierailija
244/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min kävellen 1 Min pyörällä. Työpaikka valittu matkan perusteella.

Vierailija
245/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä suostuisi autolla/bussilla työmatkaa tekemään. Asuinpaikka on oma valinta. Lähellä työtä on hyvä ja helppo asua. Säästyy myös rahaa kun ei ole auton kustannuksia. Mihinkään kauas minua ei saisi muuttamaan, jos töissä pitää käydä. Ihmeen moni kulkee jopa tunnin matkoja omalla ajalla, itse käytän vapaa aikani muuhun kuin matkustamiseen.

Vierailija
246/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla tunti per suunta. Julkisilla 2 tuntia. Pyörällä 5 tuntia. Kävellen 20 tuntia.

Vierailija
247/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä suostuisi autolla/bussilla työmatkaa tekemään. Asuinpaikka on oma valinta. Lähellä työtä on hyvä ja helppo asua. Säästyy myös rahaa kun ei ole auton kustannuksia. Mihinkään kauas minua ei saisi muuttamaan, jos töissä pitää käydä. Ihmeen moni kulkee jopa tunnin matkoja omalla ajalla, itse käytän vapaa aikani muuhun kuin matkustamiseen.

Monella on myös lapset ja kumppani joiden työt ja koulut pitää ottaa huomioon.

Mä kierrän koko päivän autolla eri paikoissa, joten varsinaista työmatkaa ei ole koska kierrän kaikki alueeni toimipisteet, onneksi on firman auto ja bensakortti. Samalla reissulla myös kauppakassiostokset niin ei tarvi omaa autoa mihinkään.

Vierailija
248/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla 5 min, täällä pikkukaupungissa ei julkista liikennettä jolla pääsee töihin.

Miksi et kävele tai pyöräile kun on noin lyhyt matka?

Vierailija
249/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on myös lapset ja kumppani joiden työt ja koulut pitää ottaa huomioon.

Mä kierrän koko päivän autolla eri paikoissa, joten varsinaista työmatkaa ei ole koska kierrän kaikki alueeni toimipisteet, onneksi on firman auto ja bensakortti. Samalla reissulla myös kauppakassiostokset niin ei tarvi omaa autoa mihinkään.

Minulla puoliso myös töissä yhtä lähellä ja kouluja on kaupunki täynnä. Lähin koulu 300m. Edelleen on oma valinta työ ja asuinpaikka. Valitkaa viisaasti.

Vierailija
250/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla 1h15min - ei julkista liikennettä.

Vierailija
251/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko siis aina asuinpaikkaa kun duuni vaihtuu tai firman toimisto muuttaa? 

Vierailija
252/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 min suuntaansa julkisilla

Vierailija
253/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20min julkisilla ovelta ovelle

Vierailija
254/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min. yhteen suuntaan. Ajan sen 4 kertaa päivässä.

Vierailija
255/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pyörällä 12min, talvella pyörällä 20min, jos käyttäisin autoa, 10min.

Vierailija
256/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia per suunta

Vierailija
257/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä 8 minsaa.

Vierailija
258/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiovelta toimistolle kävely + bussi = 30min

Vierailija
259/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko siis aina asuinpaikkaa kun duuni vaihtuu tai firman toimisto muuttaa? 

Ei ole tarvinnut vaihtaa. Työpaikka on sama eikä ole muuttanut. Tarpeen tullen kyllä vaihtaisin joko työ tai asuinpaikkaa jos olisi pakko.

Vierailija
260/511 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä 10 minsaa, mutta onneksi ei tarvitse mennä.