Olen menossa tänään intopinkeenä Tindertreffeille
Ja taas tiedän, että 99% todennäköisyydellä tulen pettymään karvaasti. En saanut nukuttua viime yönä, kun odotin niin innolla. Olen paskantanut käytännössä vettä koko päivän, kun mietin et miten ihana ko. mies on. Todellisuudessa hän on varmaan ruma, tyhmä ja eri näköinen kuin kuvissa eikä meillä ole minkäälaista kemiaa.
Miksi jaksan aina innostua yhtä uudestaan ja uudestaan?
Kommentit (78)
Toivottavasti tällä kertaa onni suosii ja mies todellakin on sitä mitä haluat.
Pettymys varmaan tiedossa, mutta toivossa on hyvä elää.
Noinhan se yleensä menee. Muistan että itsekin olin jokaisille tindertreffeille lähtiessäni aivan varma että tää on nyt se mun elämäni rakkaus mutta kun näin tyypin olisin voinut välittömästi kääntyä kannoillani 😂 Enpä kyllä kauaa jaksanut innostua, aina sama kaava. Ainakin sulla on realiteetit tiedossa, se on jo hyvä.
Tsemppiä! Toivotaan teille hyviä treffejä! :)
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se yleensä menee. Muistan että itsekin olin jokaisille tindertreffeille lähtiessäni aivan varma että tää on nyt se mun elämäni rakkaus mutta kun näin tyypin olisin voinut välittömästi kääntyä kannoillani 😂 Enpä kyllä kauaa jaksanut innostua, aina sama kaava. Ainakin sulla on realiteetit tiedossa, se on jo hyvä.
Löysitkö ikinä ketään vai lopetitko treffailun?
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Toivotaan teille hyviä treffejä! :)
Kiitos!:)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysitkö ikinä ketään vai lopetitko treffailun?
Huimat yksi tapailusuhde löytyi mutta sekään ihminen ei sitten ollut sitä mitä etsin. Sen jälkeen lopetin treffailun kokonaan.
Tuu sit kertomaan miten meni! Tsemppiä!
Mä en oo vielä kertaakaan pettyny tindertreffeillä ja yli 30 kertaa sellasilla oon käynyt. On siellä niitä hyviäkiin kun osaa karsia jo kirjottelun perusteella helmet sieltä.
Kerro miten hän kuvaili itseään ja mikä sai kiinnostumaan. Onko tumma, komea ja pitkä? Lentäjä vai kirurgi?
Ihanaa treffi-iltaa ja toivotaan kovasti, että sinulle löytyisi rakkaus ❣️Itse olen ollut saman miehen kanssa vuodesta 1995 ja naimisissa kohta 23v. Aikuistuneet 3 yhteistä lasta. Että en noista tindertreffeistä henk.koht. mitään tiedä...Täällä jännitän sinun puolesta;) Muista laittaa tänne sitten tietoa miten meni...Nyt ei muuta kuin turha jännitys pois ja pidäthän hauskaa joka tapauksessa 👍
N45
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vielä kertaakaan pettyny tindertreffeillä ja yli 30 kertaa sellasilla oon käynyt. On siellä niitä hyviäkiin kun osaa karsia jo kirjottelun perusteella helmet sieltä.
Pelkkää seksiäkö hait?
Tuuhan kertoon miten meni!
Itekin haluisin kivoille treffeille pitkästä aikaa
Mun tinder treffit on suurimmaksi osaksi ollut kivoja vaikka yleensä niistä ei mitään kummosempaa oo tullutkaan. Mut kiva tavata uusia ihmisiä!
Tuo oire kertoo, että pelimiehiä on varottava, joilla on kulissi pystyssä.
Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Kiinnostun hyvin harvoista miehistä ja jos kuvat miellyttävät ja juttu luistaa, niin vaihdetaan numerot ja lisää kuvia. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.
Kuka lie, Ketä kiinnostaa, ja lisää vettä pyllystä
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa treffi-iltaa ja toivotaan kovasti, että sinulle löytyisi rakkaus ❣️Itse olen ollut saman miehen kanssa vuodesta 1995 ja naimisissa kohta 23v. Aikuistuneet 3 yhteistä lasta. Että en noista tindertreffeistä henk.koht. mitään tiedä...Täällä jännitän sinun puolesta;) Muista laittaa tänne sitten tietoa miten meni...Nyt ei muuta kuin turha jännitys pois ja pidäthän hauskaa joka tapauksessa 👍
N45
Kiitos! :) Kai se joku perus jantteri on, ei juteltu kauheesti muuta ku vitsailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Kiinnostun hyvin harvoista miehistä ja jos kuvat miellyttävät ja juttu luistaa, niin vaihdetaan numerot ja lisää kuvia. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.
Olen lopettanut tämän, koska tästä vasta pettymyksiä tulee, kun luo ties mitä mielikuvia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
N45
Emmä voi, kun sulla on vesiripuli
voi sua raukkaa kun treffeille asti oikein pääset... :( minä en pääse.