Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa tänään intopinkeenä Tindertreffeille

Vierailija
20.04.2021 |

Ja taas tiedän, että 99% todennäköisyydellä tulen pettymään karvaasti. En saanut nukuttua viime yönä, kun odotin niin innolla. Olen paskantanut käytännössä vettä koko päivän, kun mietin et miten ihana ko. mies on. Todellisuudessa hän on varmaan ruma, tyhmä ja eri näköinen kuin kuvissa eikä meillä ole minkäälaista kemiaa.

Miksi jaksan aina innostua yhtä uudestaan ja uudestaan?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä. Toivon lämpimästi onnea sun treffeille. Tinderistä voi kuin voikin löytää hyvän ja ihanan miehen jos on tuuria. Vuosi sitten Tanskassa asuva tyttäreni lähti Tindertreffeille ranskalaismiehen kanssa. Mies oli mitä lupasi lyhyehkö, kivan näköinen ja todella hyvässä asemassa oleva nuori mies. Tyttäreni ei, kuten en minäkään, ole koskaan ymmärtänyt miksi miehen pitäisi olla pitkä, joten suhde eteni. Olen saanut vihiä, että kosinta olisi näköpiirissä. Tiderissäkin tapahtuu ihmeitä. Toivon, että sinulle käy niin.

Olisiko kelvannut lyhyt duunari?

Ei tietenkään olisi. Eikä lyhyt suomalainen pottunokkaa.

Vierailija
62/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.

Kaikki eivät ole somessa, luojan kiitos. Jos et löydä tietoja, niin meneekö hyvältä vaikuttava tyyppi automaattisesti hylkyyn?

Miten ajattelit tehdä Tinder-profiilin olematta somessa?

Ei siihen somea tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua pitää tehdä/sanoa, jos meinaa oksennus tulla kun toisen henki haisee niin pahalta?

Sanot vaan toiselle jos sellaisia ajatuksia. On parempi kuin jättää sanomatta.

Ihmisillä on varmaan erilaista hengityksen hajua monestakin eri syystä ja luonnostaan.

Vierailija
64/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.

Kaikki eivät ole somessa, luojan kiitos. Jos et löydä tietoja, niin meneekö hyvältä vaikuttava tyyppi automaattisesti hylkyyn?

Ei siihen somea tarvita.

Kas vain, ennen vaadittiin FB-profiili.

Vierailija
65/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen somea tarvita.

Kas vain, ennen vaadittiin FB-profiili.

google-tili riittää nykyään

Vierailija
66/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan tinderissä? Ei joidenkin itsekkyydellä rajaa näköjään.

Vierailija
67/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua pitää tehdä/sanoa, jos meinaa oksennus tulla kun toisen henki haisee niin pahalta?

Perse pystyyn ja polvilleen. Silloin ei hengitys pääsee haittaamaan.

Vierailija
68/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse pystyyn ja polvilleen. Silloin ei hengitys pääsee haittaamaan.

No nii, mut pitäis jotenkin lämmitellä ja jos se olis halunnut vaihtaa asentoa...

-ap

Vierailija
69/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se jankkaa, et nähdään nähdään. No mites sen hengityksen kans.

-ap

Vierailija
70/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä. Toivon lämpimästi onnea sun treffeille. Tinderistä voi kuin voikin löytää hyvän ja ihanan miehen jos on tuuria. Vuosi sitten Tanskassa asuva tyttäreni lähti Tindertreffeille ranskalaismiehen kanssa. Mies oli mitä lupasi lyhyehkö, kivan näköinen ja todella hyvässä asemassa oleva nuori mies. Tyttäreni ei, kuten en minäkään, ole koskaan ymmärtänyt miksi miehen pitäisi olla pitkä, joten suhde eteni. Olen saanut vihiä, että kosinta olisi näköpiirissä. Tiderissäkin tapahtuu ihmeitä. Toivon, että sinulle käy niin.

Olisiko kelvannut lyhyt duunari?

Olisi, jos olisi ollut mukava ja tykännyt asua ulkomailla.

Vierailija
71/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sanoa, että nyt on niin, että tarvit hammasharjaa ja hammaslankaa ja sb12 ennenkuin pusutellaan. Mitä muutakaan voit?

Vierailija
72/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä vietit aikaa yöhön asti jos ei ollut kemiaa muuta kuin haju?

Vierailija
73/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö mällit?

Vierailija
74/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa miehille mahiksia, koska pian loppuvat kesken!

Vierailija
75/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielitkö mällit?

En?

Vierailija
76/78 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos et halua miestä enää nähdä, kieltäydy napakasti uusista treffeistä. Voit vedota vaikka kemian puutteeseen. Jos kuitenkin näet miehessä potentiaalia ja tuo hengitys on ainoa ongelma, voit aivan hyvin sanoa asiasta hänelle. Jos otat asian esiin ystävällisesti, mies siitä tuskin ottaa siitä itseensä.

Vierailija
77/78 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos et halua miestä enää nähdä, kieltäydy napakasti uusista treffeistä. Voit vedota vaikka kemian puutteeseen. Jos kuitenkin näet miehessä potentiaalia ja tuo hengitys on ainoa ongelma, voit aivan hyvin sanoa asiasta hänelle. Jos otat asian esiin ystävällisesti, mies siitä tuskin ottaa siitä itseensä.

Miten tämä sanotaan ystävällisesti?

Vierailija
78/78 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten tämä sanotaan ystävällisesti?

Hei kuule muru, täs on sulle hammasväliharja. Työnnä se hampaides väliin tai mä työnnän sut tosta ovesta ulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme