Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa tänään intopinkeenä Tindertreffeille

Vierailija
20.04.2021 |

Ja taas tiedän, että 99% todennäköisyydellä tulen pettymään karvaasti. En saanut nukuttua viime yönä, kun odotin niin innolla. Olen paskantanut käytännössä vettä koko päivän, kun mietin et miten ihana ko. mies on. Todellisuudessa hän on varmaan ruma, tyhmä ja eri näköinen kuin kuvissa eikä meillä ole minkäälaista kemiaa.

Miksi jaksan aina innostua yhtä uudestaan ja uudestaan?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.

Kaikki eivät ole somessa, luojan kiitos. Jos et löydä tietoja, niin meneekö hyvältä vaikuttava tyyppi automaattisesti hylkyyn?

Vierailija
42/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.

Kaikki eivät ole somessa, luojan kiitos. Jos et löydä tietoja, niin meneekö hyvältä vaikuttava tyyppi automaattisesti hylkyyn?

Yleensä löytyy jotain. Voi olla Torissa jotain myynnissä tai auto myynnissä tai jotain. Kerran oli mielenkiintoinen mies, josta ei löytynyt yhtään mitään mistään kuten ei itsestänikään, mutta meillä yhteydet kuivui muuten. Ei ole vielä niin kamalaa ääntä ollut miehellä, että olisin lopettanut yhteydenpidon ja kai lähinnä tarkoitinkin, että ääntä ja asiaansa kuullessani voin päätellä paljon asioita. Aina ovat olleet fiksuja miehiä ja ollaankin sitten tavattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu?

Vierailija
44/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi useimmiten tindertreffeillä niin, että ei vaan ollut kemiaa. Välillä tuli heti nähdessä sellainen olo, että en missään nimessä

halua tuon ihmisen koskevan minua, välillä taas totesin vasta treffien jälkeen, että ei oikeastaan kiinnosta. Kunnes sitten yksillä treffeillä lähti jalat alta ja löytyi unelmien mies. On kyllä

pitkä ja komea, mutta kuvien perusteella en sitä osannut odottaa. Viestien perusteella tyyppi vaikutti niin kivalta, että päätin antaa mahdollisuuden, vaikka en ollut ihan varma ulkonäöstä. Onneksi annoin mahdollisuuden, ollaan oltu onnellisia yhdessä jo vuosi.

Kirurgilentäjäjankkaajalle tiedoksi, että mies oli tutustumisen aikaan ja monta kuukautta sen jälkeenkin työtön.

Vierailija
45/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh? Miten meni?

Vierailija
46/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n treffit on varmaan menneet hyvin jos on vieläkin kiireisenä ;)

Vierailija
47/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko hereillä?

Vierailija
48/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi useimmiten tindertreffeillä niin, että ei vaan ollut kemiaa. Välillä tuli heti nähdessä sellainen olo, että en missään nimessä

halua tuon ihmisen koskevan minua, välillä taas totesin vasta treffien jälkeen, että ei oikeastaan kiinnosta. Kunnes sitten yksillä treffeillä lähti jalat alta ja löytyi unelmien mies. On kyllä

pitkä ja komea, mutta kuvien perusteella en sitä osannut odottaa. Viestien perusteella tyyppi vaikutti niin kivalta, että päätin antaa mahdollisuuden, vaikka en ollut ihan varma ulkonäöstä. Onneksi annoin mahdollisuuden, ollaan oltu onnellisia yhdessä jo vuosi.

Kirurgilentäjäjankkaajalle tiedoksi, että mies oli tutustumisen aikaan ja monta kuukautta sen jälkeenkin työtön.

Ei kirurgilentäjiä tietenkään riitä kaikille, vaan nuorille ja kauniille naisille panohommiin. Kyse on jankutuksissa muutenkin megalomaanisesta tasovääristymästä. Sinäkin toteutit sitä hankkimalla pitkän ja komean miehen, vaikka itse tuskin olet niin kummoinen. Jos tuo pitkä ja komea mies olisi henkisesti kyvykkäämpi, niin hänellekin aukeaiso haaremin portit, mutta kun ei ole niin oli sitten tyytyminen sinuun. Noin ankaraa on kilpailu ja jakolinjat.

Vierailija
49/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???

Vierailija
50/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raporttia odotetaan, Ap?

Vierailija
51/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksilla tindetreffeillä aikanaan. En pettynyt kumpaankaan. Toinen oli hyvin skarppi, mutta kemia puuttui. Toisesta tuli kumppanini.

Salaisuus lie se, että en pysty ihastumaan tai innostumaan ilman kosketusta. Molempien kanssa arvasinkin että juttu luistanee ja kuvat oli kivoja, mutta nollaodotukset pelastivat.

Vierailija
52/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan AP mennyt treffeille jonkun hullun psykon kanssa ja on nyt jossain kellarissa sidottuna kapula suussa?

Vierailija
53/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan AP mennyt treffeille jonkun hullun psykon kanssa ja on nyt jossain kellarissa sidottuna kapula suussa?

Se on raukka jossain kammiossa ja koittaa koodailla tänne meille, mutta ei oo kenttää.

Vierailija
54/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä. Toivon lämpimästi onnea sun treffeille. Tinderistä voi kuin voikin löytää hyvän ja ihanan miehen jos on tuuria. Vuosi sitten Tanskassa asuva tyttäreni lähti Tindertreffeille ranskalaismiehen kanssa. Mies oli mitä lupasi lyhyehkö, kivan näköinen ja todella hyvässä asemassa oleva nuori mies. Tyttäreni ei, kuten en minäkään, ole koskaan ymmärtänyt miksi miehen pitäisi olla pitkä, joten suhde eteni. Olen saanut vihiä, että kosinta olisi näköpiirissä. Tiderissäkin tapahtuu ihmeitä. Toivon, että sinulle käy niin.

Vierailija
55/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä. Toivon lämpimästi onnea sun treffeille. Tinderistä voi kuin voikin löytää hyvän ja ihanan miehen jos on tuuria. Vuosi sitten Tanskassa asuva tyttäreni lähti Tindertreffeille ranskalaismiehen kanssa. Mies oli mitä lupasi lyhyehkö, kivan näköinen ja todella hyvässä asemassa oleva nuori mies. Tyttäreni ei, kuten en minäkään, ole koskaan ymmärtänyt miksi miehen pitäisi olla pitkä, joten suhde eteni. Olen saanut vihiä, että kosinta olisi näköpiirissä. Tiderissäkin tapahtuu ihmeitä. Toivon, että sinulle käy niin.

Olisiko kelvannut lyhyt duunari?

Vierailija
56/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me saadaan kuulla miten kävi??

Vierailija
57/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenne on jo valmiiksi noin negatiivinen niin mitä järkeä on edes käydä missään treffeillä?

Vierailija
58/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin päivällä pitkät pätkät tänne miten meni, mut näköjään niitä ei hyväksytty.

No yöhön asti meni, mutta kemia puuttui. Oli tosin hauskaa. Äijä ei niin komea livenä mitä kuvissa. Oli pudottanut juuri painao ja kuulemma nahka roikkuu. Henki haisi hautausmaalta, niin ei edes pussattu vaikka hän yritti. Ei auttanut juominen, syöminen eikä purkka siihen hirveeseen hengen hajuun! Varmaan suu täynnä proppuja. Jätkä haluaisi kamalasti nähdä uudestaan....

Vierailija
59/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua pitää tehdä/sanoa, jos meinaa oksennus tulla kun toisen henki haisee niin pahalta?

Vierailija
60/78 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit tehdä Tinder-profiilin olematta somessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä