Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa tänään intopinkeenä Tindertreffeille

Vierailija
20.04.2021 |

Ja taas tiedän, että 99% todennäköisyydellä tulen pettymään karvaasti. En saanut nukuttua viime yönä, kun odotin niin innolla. Olen paskantanut käytännössä vettä koko päivän, kun mietin et miten ihana ko. mies on. Todellisuudessa hän on varmaan ruma, tyhmä ja eri näköinen kuin kuvissa eikä meillä ole minkäälaista kemiaa.

Miksi jaksan aina innostua yhtä uudestaan ja uudestaan?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Kiinnostun hyvin harvoista miehistä ja jos kuvat miellyttävät ja juttu luistaa, niin vaihdetaan numerot ja lisää kuvia. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.

Minä olen pettynyt monta kertaa. Kuvat ja viestittelyt ei kerro kaikkea, läheskään. Juttu voi viestitellessä luistaa hyvinkin ja paperilla kaikki on täydellistä. Sitten toinen ei livenä saa sanaa suustaan tai sitten lörpöttää vain itsestään ja exästään eikä ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
22/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu sit kertomaan miten meni! Tsemppiä!

Emmä voi, kun sun mummos tais mennä jo sitä tapaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en joudu pettymään, koska mä otan asioista selvää. Kiinnostun hyvin harvoista miehistä ja jos kuvat miellyttävät ja juttu luistaa, niin vaihdetaan numerot ja lisää kuvia. Numeron tai nimen perusteella miehestä saa lisätietoa netistä ja ovat olleet juuri mitä pitikin.

Minä olen pettynyt monta kertaa. Kuvat ja viestittelyt ei kerro kaikkea, läheskään. Juttu voi viestitellessä luistaa hyvinkin ja paperilla kaikki on täydellistä. Sitten toinen ei livenä saa sanaa suustaan tai sitten lörpöttää vain itsestään ja exästään eikä ole sinusta kiinnostunut.

En mä pidä soittelusta, mutta ollaan aina vaihdettu ääniviestejä. Itselleni ääni merkitsee paljon ja yhtään pettymystä ei ole tullut enää nykyään.

Vierailija
24/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä pidä soittelusta, mutta ollaan aina vaihdettu ääniviestejä. Itselleni ääni merkitsee paljon ja yhtään pettymystä ei ole tullut enää nykyään.

Miten lemppaat miehen kohteliaasti kun syynä on epämiellyttävä ääni?

Vierailija
25/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jätkä siellä yritää

Vierailija
26/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan on raporttia luvassa?

Vierailija
27/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä miten kamalaa on...

Vierailija
28/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki joihin oon pettynyt, on olleet jo alunperinkin sellaisia "no annetaan nyt tolle mahdollisuus" -tapauksia, että ihan ei oo tuntunut oikealta, mutta oon mennyt treffeille, koska eihän sitä koskaan tiedä vaikka kolahtaiskin. Mutta ei niitä pettymyksiä montaa ollut.

Vierailija
29/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuuden kerta paskalla tänään.. KOhta mennään!!!

-ap

Vierailija
30/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan olla sun hätävalhe. Av:lle viesti ja joku tulee "pilaamaan" teidän huonot treffit niin että pääset karkuun!

Vierailija
31/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, vaikka hyvin tuntuu menneen läpi.

Vierailija
32/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan olla sun hätävalhe. Av:lle viesti ja joku tulee "pilaamaan" teidän huonot treffit niin että pääset karkuun!

En mä hätävalheita tarvi. Olen jo oppinut sanomaan kiitos hei, kun mies on perseestä. 

Vierailija
33/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!

Vierailija
34/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, mielenkiintoinen avaus siltä kantilta, että itsekin jännitän todella paljon treffejä, mutta siksi että olen varma, että mies ei pidä minusta. Johtuu siitä että niin se aina menee (Tinderistä tai muuten): minä ihastun, miestä ei kiinnosta. Joka ikinen kerta. 

(Joo, tiedän mitä tähän täällä vastataan. Mitäs tykkäät vain komeimmista ja suosituimmista miehistä! No, olen itsekin hyvännäköinen, ja toisekseen pari vuotta sitten ihastuin ylipainoisen, risupartaiseen työttömään mieheen, koska meillä oli ihan käsittämättömän hyvä yhteys ja hauskaa yhdessä. Minusta hän oli ihana, mutta ei todellakaan suosittu ja kaikki kaverini pitivät häntä rumana. Hänkin torjui minut ja meni lopulta minua 13 vuotta nuoremman naisen kanssa naimisiin... Anyway... :D.)

Pointtina siis ihan vain se, että olisipa jännää jännittää sitä, että itse ei tykkäisi miehestä. Koska jos en tykkää, niin ihan sama. Siksi siis pelkään etukäteen vain tuota skenaariota, että minä tykkään ja hän ei.

Vierailija
35/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, mielenkiintoinen avaus siltä kantilta, että itsekin jännitän todella paljon treffejä, mutta siksi että olen varma, että mies ei pidä minusta. Johtuu siitä että niin se aina menee (Tinderistä tai muuten): minä ihastun, miestä ei kiinnosta. Joka ikinen kerta. 

(Joo, tiedän mitä tähän täällä vastataan. Mitäs tykkäät vain komeimmista ja suosituimmista miehistä! No, olen itsekin hyvännäköinen, ja toisekseen pari vuotta sitten ihastuin ylipainoisen, risupartaiseen työttömään mieheen, koska meillä oli ihan käsittämättömän hyvä yhteys ja hauskaa yhdessä. Minusta hän oli ihana, mutta ei todellakaan suosittu ja kaikki kaverini pitivät häntä rumana. Hänkin torjui minut ja meni lopulta minua 13 vuotta nuoremman naisen kanssa naimisiin... Anyway... :D.)

Pointtina siis ihan vain se, että olisipa jännää jännittää sitä, että itse ei tykkäisi miehestä. Koska jos en tykkää, niin ihan sama. Siksi siis pelkään etukäteen vain tuota skenaariota, että minä tykkään ja hän ei.

sama se on aina itselläni. ja rakastun usein luusereihin.

Vierailija
36/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo vielä kertaakaan pettyny tindertreffeillä ja yli 30 kertaa sellasilla oon käynyt. On siellä niitä hyviäkiin kun osaa karsia jo kirjottelun perusteella helmet sieltä.

Pelkkää seksiäkö hait?

Joo. Moni olisi halunnut enemmän vaikka profiilissa selkeästi ilmaisin etten sellaista halua.

Vierailija
37/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, liiankin tuttua. Olen päätellyt että olen itsekin vissiin aika hiton huonoa seuraa kun toisella on eksä ensimmäisenä mielessä... Jos ei ole niin sitten puhe on loputonta minä-minä-monologia. Seura ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, vaikka viestitellessä oli vaikuttanut kiinnostuneelta.

Vierailija
38/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 tindertarinoista tuntuu olevan ihan katastrofeja.

Vierailija
39/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu?

Vierailija
40/78 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se risuparta, vaikka on onkin ollut työtön, on ollut mitä ilmeisimmin sosiaalinen ja pidetty kaveri, joku sanoisi jopa boheemi, omissa ympyröissään koska on saanut nuoremman naisen naimisiin kanssaan. Yksikään nainen ei muuten kuin sosiaalisen nousun takia mene yhteen ylipainoisen ja työttömän risuparran kanssa. Ja tämä on varma tieto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi