Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
20.04.2021 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lle ole tullut mieleen että voit jatkaa tietämättömyyden teeskentelemistä senkin jälkeen? Ei se ole sinulta siis pois millään tavoin.

Ei mee niin. Sitten jos sanoo että tiedän kyllä, oman elämänsä moraalinvartijat ja hyväntekijät alkaa haukkua miten petetty on kynnysmatto ja tossu. Koska heidän pieneen ajatusmaailmaansa ei mahdu kuin se oma ahdas moraalikäsitys

Sitä tullaan kertomaan muka ystävänä mutta silmät loistaen odotetaan että toinen romahtaa niin pääsee kertomaan kaikille miten pelasti tämän petetyn paran

En ole se jolle vastasit. No kertojiin mahtuu varmaan ikäviäkin tyyppejä (jotka ihmettelvät muiden luonnollisia romahduksia, ilman aitoa tukemista), mutta osa voi olla asiallisia. Ei tarvitse jäädä sen ikävän kanssa juttusille sen enempää, kuin ottaa lisää asioista selvää. Ja sitten moi. On paikkoja joissa voi puhua erosta ja pettämisestä esim. kriisipuhelin, kriisikeskus, jos ei ole ystäviä tai tukijoita eroon. Ei tarvitse jäädä yksin asian kanssa

Miksi se pitää mennä kertomaan? Mikä kumman hinku on niin kovin puuttua muiden ihmisten elämään? Itseäni ketuttaisi enemmän asioihini puuttuminen. Minun asioihini jotka ei kuulu paskan vertaa yhdellekään ulkopuoliselle. Ihan turha selittää että kyllä moni haluaisi tietää. Et voi tietää onko juuri tämä henkilö yksi monista

Jokainen joka menee kertomaan, tekee sen vain jostain sairaasta kostonhimosta pettäjää kohtaan. Kukaan ei kerro koska tuntee myötätuntoa petettyä kohtaan

Muista että peilaat maailmaa itsesi kautta. Eli sinä et tuntisi myötätuntoa petettyä kohtaan. Sinä tekisit sen sairaasta kostonhimosta pettäjää kohtaan.

Minä tekisin sen solidaarisuudesta naispuolista ystävääni kohtaan.

Vierailija
42/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vois pitää suuta supussa ja olla puuttumatta muiden asioihin. Vastaatteko myös seurauksista, jos mielenterveys järkkyy ja työkyky katoaa. Näitäkin olen noissa tapauksissa nähnyt.

Niin, -pettäjä- ottaa riskin että toisen mieli järkkyy tai sen kakkosen. Ei se ole viestintuojan syy. Haluaisiko se petetty elää valheessa, petoksessa ja sukupuolitaudeissa sitten loppuelämän, kun kukaan ei kerro? Jos se on Avoin Suhde, petetty voi kertoa sen viestintuojalle, mutta jos pettäjä käyttää hyväksi naisia seksiin – silloin sielläkin on ongelma.

Mikäs hemmetin velvollisuus on kertoa avoimesta suhteesta ihmiselle joka todistettavasti haluaa vain pahantahtoisesti juoruilla ja kiillottaa omaa kruunuaan?

Jos kyseessä onkin avoin suhde ja ”petetty” toteaa sinulle vain että ai jaa, jätätkö tosiaan asian siihen vai alatko kaivella miksi hän reagoi noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jolle olen kertonut puolison pettämisestä on ollut henkilö jota en voinut sietää. Oli nautinto kertoa että ei edes puolisoaan pysty pitämään tyytyväisenä. 

Vierailija
44/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lle ole tullut mieleen että voit jatkaa tietämättömyyden teeskentelemistä senkin jälkeen? Ei se ole sinulta siis pois millään tavoin.

Ei mee niin. Sitten jos sanoo että tiedän kyllä, oman elämänsä moraalinvartijat ja hyväntekijät alkaa haukkua miten petetty on kynnysmatto ja tossu. Koska heidän pieneen ajatusmaailmaansa ei mahdu kuin se oma ahdas moraalikäsitys

Sitä tullaan kertomaan muka ystävänä mutta silmät loistaen odotetaan että toinen romahtaa niin pääsee kertomaan kaikille miten pelasti tämän petetyn paran

En ole se jolle vastasit. No kertojiin mahtuu varmaan ikäviäkin tyyppejä (jotka ihmettelvät muiden luonnollisia romahduksia, ilman aitoa tukemista), mutta osa voi olla asiallisia. Ei tarvitse jäädä sen ikävän kanssa juttusille sen enempää, kuin ottaa lisää asioista selvää. Ja sitten moi. On paikkoja joissa voi puhua erosta ja pettämisestä esim. kriisipuhelin, kriisikeskus, jos ei ole ystäviä tai tukijoita eroon. Ei tarvitse jäädä yksin asian kanssa

Miksi se pitää mennä kertomaan? Mikä kumman hinku on niin kovin puuttua muiden ihmisten elämään? Itseäni ketuttaisi enemmän asioihini puuttuminen. Minun asioihini jotka ei kuulu paskan vertaa yhdellekään ulkopuoliselle. Ihan turha selittää että kyllä moni haluaisi tietää. Et voi tietää onko juuri tämä henkilö yksi monista

Jokainen joka menee kertomaan, tekee sen vain jostain sairaasta kostonhimosta pettäjää kohtaan. Kukaan ei kerro koska tuntee myötätuntoa petettyä kohtaan

Muista että peilaat maailmaa itsesi kautta. Eli sinä et tuntisi myötätuntoa petettyä kohtaan. Sinä tekisit sen sairaasta kostonhimosta pettäjää kohtaan.

Väärin. Minua ei kiinnosta niin paljoa kuka panee ketäkin että viitsisin kertoa kenellekään. Hoitakoon jokainen oman suhteensa

Solidaarisuus my ass, haluat vaan päästä levittämään omaa moraalikäsitystäsi välittämättä suoda ajatustakaan sille ettei kuulija ehkä halua kuulla

Vierailija
45/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos ihmiset puhuisivat vain selkäsi takana ja säälisivät sinua?

Vierailija
46/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi jos ihmiset puhuisivat vain selkäsi takana ja säälisivät sinua?

Pahin mitä suomalainen voi keksiä: MITÄ MUUT SANOO TAI AJATTELEE

Vierailija
47/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut varatun miehen FB kuvitellen hänen olevan vapaa (tämä oli aikaan, jolloin ei ollut somea ja matkapuhelimetkin vasta yleistymässä). Kun kävi ilmi, että hän onkin naimisissa ja että heille oli tapailemisemme aikana syntynyt vauva, viimeinen asia maailmassa olisi ollut mennä kertomaan meistä hänen puolisolleen ja tuhoamaan hänen onnensa. Eiköhän hän ihan itse ymmärtänyt ennemmin tai myöhemmin, että jos puoliso on joka viikonloppu yökerhossa ja palaa kotiin aamuneljän-viiden jälkeen, niin ei hän siellä pelkästään tanssimassa käy. Minusta olisi ollut karmiva ajatus tuhota juuri äidiksi tulleen ihmisen elämä.

Vastaavasti jos joku tulisi minulle kertomaan, että puolisoni pettää, tekisin hänen elämästään helvetin. Pitäisin huolen siitä, että hän saisi maineen pahantahtoisena juoruämmänä.

Niille, jotka ehdottavat nimetöntä viestiä, toivon sydämestäni samaa kohtaloa eli että jonakin päivänä he saavat nimettömän viestin ja sen jälkeen heidän parisuhteensa on pilalla mutta he eivät koskaan saa tietää, mikä oikeasti oli totta ja mikä ei.

Ja ei, en petä eli sitä argumenttia on turha käyttää.

Pakko sanoa et ihmisiä on kyllä todella moneen junaan. Ite olisin just ajatellut ihan päinvastoin. Koska syy on aina siinä pettäjässä, jonka tulisi miettiä niitä seurauksia ja kantaa vastuu. Solidaarisuudesta toista naista kohtaan, haluaisin kyllä kertoa jos tietäisin olleeni ns. toinen nainen tai jos ystävääni joku pettäisi. Miltä sinusta tai alottajasta tuntuisi, jos saisi tietääkin joskus kauttarantain asiasta tahattomasti ja samalla kuulisit, että kaikki muut tietävätkin asiasta, mutta et itse? Eikö siinä kohtaa tulis yhtään mieleen, että olisihan se ollut kiva jos sinullekkin olisi asiasta joku kertonut? Itse ainakin kokisin tuollaisen todella nöyryyttävänä. Mielummin kuulen vaikka joltain tunemattomalta (tosin sanoisin, että silloin tarvitaan myös vedenpitävät todisteet)  että mies pettäis kuin eläisin jossain kuplassa autuaan tietämättömänä miehen huljuttelevan munaansa ties missä selkäni takana. Kyllä mielummin vaikka YH-äidiksi rupeisin (jos lapsia olis) siinä vaiheessa. Itselle pettäminen on ehkä pahin asia väkivallan lisäksi mitä suhteessa voi toiselle tehdä. Mut tosiaan, näitä mielipiteitä lukiessa olen tullut siihen tulokseen etten ala puuttumaan tuntemattomien ihmisten elämään. Jos kyseessä olis kuitenkin ystävä, niin kyllä silloin hänelle kertoisin heti jos tietäisin miehensä pettävän. Samoin jos joskus olen taas sinkku ja saisin tietää olevani suhteessa varattuun niin kyllä mä sille vaimolle jotenkin haluaisin kertoa, ihan se ja sama kuinka monta lasta ja ihana kulissi liitto olis. Sais ainakin tää nainen sit itse päättää mitä tekee. Eihän se ole mitenkään viestintuojan vika. Toi logiikka on niin omituinen! Mut jos joku ihan tuikituntematon tai minuun liittymätön petturi osuu silmiini niin annan olla. Ei kuulu mulle. 

Vierailija
48/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu.

JOS minulle olisi kerrottu että ex-puolisoni pettää, olisin kieltämättä tullut hu*lluksi.

Toisaalta, koska minulle ei kerrottu ja lähipiirini tiesi asian, en nykyään pysty luottamaan enää omaan lähipiiriin.

Kaiken tuen antoivat ja antavat edelleen pettäjälle.

Ja ei. En ole ilkeä läski kouvolatukka. Liian kiltti jonka päällä saa putsata jalkineet.

Vierailija
49/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mieluummin haluat että muut ihmiset luulevat, ettet tiedä asiaa ja naureskelevat sitten takanapäin tyhmyydellesi kun et asiaa heidän mielestään hoksaa. Siis sen sijaan, että joku sanoisi sen sinulle ääneen, jolloin voisit kuitenkin kertoa että tiedät jo. Ei suhteeseen jäävää atomaattisesti pidetä kynnysmattona, mutta tuollainen kädet korvilla asenne kyllä kielii sellaisesta.

No kerroppa mikä sitten on oikea tapa suhtautua siihen jos tulet kertomaan asiasta minulle? Jos sanon että joo tiedän niin annatko asian olla vai yritätkö kaivella lisää tietoa vai alatko selittää siinäkin tilanteessa ettei kädet korvilla-asenne ole hyväksi (mikä taas osoittaa oikeaksi alkuperäisen väitteeni)

Vierailija
50/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta siitä miten viestin viejä am mutaan. Sain vihat niskoilleni molemmilta, sekä pettäjältä että petetyltä. En tiedä mitä petetty ajatteli, että jos ei sitä sano niin sitä ei ole ja jatkoi näin puolisonsa kanssa eteenpäin. Minut hyllytettiin ja poistettiin ystävistä ja menetin myös muut yhteiset ystävät kun minua ei enää kutsuttu minnekään. Pari jatkoi onnellisena elämäänsä ja minä olin kai ikävä muistutus tapahtuneesta pettämisestä joten eivät enää halunneet nähdä minua silmissään.

Opin, etten ikinä puutu kenenkään parisuhdeasioihin kun ei niistä koskaan tiedä millaisia järjestelyitä kenelläkin on, kuka haluaa pitää päätä puskassa ja kuka haluaa tietää. Olen kun en tietäisi ja tajuaisi kenenkään mistään parisuhdevirityksistä yhtään mitään. Paras näin.

Vierailija
51/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vois pitää suuta supussa ja olla puuttumatta muiden asioihin. Vastaatteko myös seurauksista, jos mielenterveys järkkyy ja työkyky katoaa. Näitäkin olen noissa tapauksissa nähnyt.

Pettäjähän näistä on vastuussa. Älä pane pitkin kyliä jos kumppanisi on erityisherkkä mt-ongelmainen. Tai jos panet, niin kanna ihan itse se vastuu.

Minusta on parempi tietää asiasta aikaisemmin kuin myöhemmin. Siis petos tuntuisi karmeammalta jos suhteiluja tai syrjähyppyjä jatkuu vuosia, vuosikymmeniä. Toki täytyy itsekin elää jossain valheessa jos moinen ei käväise edes mielessä miehen ajankäytöstä ja selittelyistä.

Mutta kuten sanoin, traumaattisempaa on kaksoiselämä joka pysyy pitkään salassa ja josta joku on tietoinen. Vaikea kuvitella että totuus olisi lopulta vahingollisesempaa kuin valhe (missään asiassa) vaikka se voi aikansa sattua järjettömästi.

Itse en olisi todellakaan päässyt elämässäni eteenpäin ilman kipeiden totuuksien kohtaamista, joihin kuuluu keskeisesti rakkaudettomuus ihmissuhteissa mutta ilman ns pettämisiä. Rakkaudettomuutta ja epärehellisyyttä kun voi esiintyä niin monissa yhteyksissä. Moni täysin tunnekylmä ihminen ei hypi vieraissa, kun he inhoavat seksiä (ja vastakkaista sukupuolta) ylipäätään.Normaaliuden ja hyveellisyyden kulissit halutaan kernaasti kuitenkin halutaan pitää. Mm uskovaisista löytyy tätä ihmistyyppiä.

Vierailija
52/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Minua ei kiinnosta niin paljoa kuka panee ketäkin että viitsisin kertoa kenellekään. Hoitakoon jokainen oman suhteensa

Solidaarisuus my ass, haluat vaan päästä levittämään omaa moraalikäsitystäsi välittämättä suoda ajatustakaan sille ettei kuulija ehkä halua kuulla

teoriasi my ass :'D

Ystävälleni kertoisin, koska hän on ystäväni. Tuntemattomalle emännälle en. Asialla ei ole mitään tekemistä tekopyhyyteni, juoruilunhaluni ja kostonhimoni kanssa.

Onneksi tunnen ystäväni, kaltaisesi tyyppi on todennäköisesti niiden joukossa jotka karsin raskaina ihmisinä pois lähipiiristäni.

Vierailija
53/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut varatun miehen FB kuvitellen hänen olevan vapaa (tämä oli aikaan, jolloin ei ollut somea ja matkapuhelimetkin vasta yleistymässä). Kun kävi ilmi, että hän onkin naimisissa ja että heille oli tapailemisemme aikana syntynyt vauva, viimeinen asia maailmassa olisi ollut mennä kertomaan meistä hänen puolisolleen ja tuhoamaan hänen onnensa. Eiköhän hän ihan itse ymmärtänyt ennemmin tai myöhemmin, että jos puoliso on joka viikonloppu yökerhossa ja palaa kotiin aamuneljän-viiden jälkeen, niin ei hän siellä pelkästään tanssimassa käy. Minusta olisi ollut karmiva ajatus tuhota juuri äidiksi tulleen ihmisen elämä.

Vastaavasti jos joku tulisi minulle kertomaan, että puolisoni pettää, tekisin hänen elämästään helvetin. Pitäisin huolen siitä, että hän saisi maineen pahantahtoisena juoruämmänä.

Niille, jotka ehdottavat nimetöntä viestiä, toivon sydämestäni samaa kohtaloa eli että jonakin päivänä he saavat nimettömän viestin ja sen jälkeen heidän parisuhteensa on pilalla mutta he eivät koskaan saa tietää, mikä oikeasti oli totta ja mikä ei.

Ja ei, en petä eli sitä argumenttia on turha käyttää.

Pakko sanoa et ihmisiä on kyllä todella moneen junaan. Ite olisin just ajatellut ihan päinvastoin. Koska syy on aina siinä pettäjässä, jonka tulisi miettiä niitä seurauksia ja kantaa vastuu. Solidaarisuudesta toista naista kohtaan, haluaisin kyllä kertoa jos tietäisin olleeni ns. toinen nainen tai jos ystävääni joku pettäisi. Miltä sinusta tai alottajasta tuntuisi, jos saisi tietääkin joskus kauttarantain asiasta tahattomasti ja samalla kuulisit, että kaikki muut tietävätkin asiasta, mutta et itse? Eikö siinä kohtaa tulis yhtään mieleen, että olisihan se ollut kiva jos sinullekkin olisi asiasta joku kertonut? Itse ainakin kokisin tuollaisen todella nöyryyttävänä. Mielummin kuulen vaikka joltain tunemattomalta (tosin sanoisin, että silloin tarvitaan myös vedenpitävät todisteet)  että mies pettäis kuin eläisin jossain kuplassa autuaan tietämättömänä miehen huljuttelevan munaansa ties missä selkäni takana. Kyllä mielummin vaikka YH-äidiksi rupeisin (jos lapsia olis) siinä vaiheessa. Itselle pettäminen on ehkä pahin asia väkivallan lisäksi mitä suhteessa voi toiselle tehdä. Mut tosiaan, näitä mielipiteitä lukiessa olen tullut siihen tulokseen etten ala puuttumaan tuntemattomien ihmisten elämään. Jos kyseessä olis kuitenkin ystävä, niin kyllä silloin hänelle kertoisin heti jos tietäisin miehensä pettävän. Samoin jos joskus olen taas sinkku ja saisin tietää olevani suhteessa varattuun niin kyllä mä sille vaimolle jotenkin haluaisin kertoa, ihan se ja sama kuinka monta lasta ja ihana kulissi liitto olis. Sais ainakin tää nainen sit itse päättää mitä tekee. Eihän se ole mitenkään viestintuojan vika. Toi logiikka on niin omituinen! Mut jos joku ihan tuikituntematon tai minuun liittymätön petturi osuu silmiini niin annan olla. Ei kuulu mulle. 

Siinä kohtaa, kun joku ajaa kallioleikkaukseen tai rekkaa päin vauva kyydissään, on turha enää yrittää pestä käsiään sanomalla, että halusi vain kaikkien parasta.

Vierailija
54/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin hyvä ystävä että tiedän ihan satavarmasti että haluaa tietää, kertoisin mutta muille en. ”monet haluaisivat” ja ”kyllä minä itse haluaisin”ovat hyvin vaarallisia ajatusmalleja näinkin henkilökohtaisessa asiassa

Vierailija
55/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävälleni kertoisin, koska hän on ystäväni. Tuntemattomalle emännälle en. Asialla ei ole mitään tekemistä tekopyhyyteni, juoruilunhaluni ja kostonhimoni kanssa.

Onneksi tunnen ystäväni, kaltaisesi tyyppi on todennäköisesti niiden joukossa jotka karsin raskaina ihmisinä pois lähipiiristäni.

Uskon myös etten haluaisi olla edes tuttava kaltaisesi asioiden levittelijän kanssa

56/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltanut kertoa tuttavalle että hänen mies menee hänen parhaan kaverin kanssa , KOSKA NAiSET eivät halua kuulla totuutta. Ja se päivä kun saavat selville ja sanoo että tiesin mutta en uskaltanut kertoa, menee ystävyys välit poikki. 

Poikki menee myös se että kertoo.Syytellään kaveria ??? Ihan älytöntä. 

57/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän petetty saa tietää totuuden viimeisenä. 

Vierailija
58/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mieluummin haluat että muut ihmiset luulevat, ettet tiedä asiaa ja naureskelevat sitten takanapäin tyhmyydellesi kun et asiaa heidän mielestään hoksaa. Siis sen sijaan, että joku sanoisi sen sinulle ääneen, jolloin voisit kuitenkin kertoa että tiedät jo. Ei suhteeseen jäävää atomaattisesti pidetä kynnysmattona, mutta tuollainen kädet korvilla asenne kyllä kielii sellaisesta.

Sivusta kommentoin, että enpä ole koskaan kuullut tai nähnyt ihmisten naureskelevan petetylle (enkä todellakaan petetyn ”tyhmyydylle), jos ei tiedä että puoliso pettää. Yleensä normaalit ihmiset kauhistelevat tilannetta, ovat ehkä huolissaan, mutta eivät todellakaan naureskele. Pettäjälle saatetaan kyllä naureskella, koska häntä pidetään ”saamattomana raukkana” kun ei uskalla erota ennen kuin aloittaa uuden suhteen ja toiselle naiselle/miehelle voidaan kyllä naureskella (nimenomaan toisen miehen/naisen tyhmyydelle kun lähtee varatun kanssa suhteeseen).

Vierailija
59/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tulee mahdollisesti paha mieli, on paljon pienempi paha sen rinnalla, ettei tietäisi eikä kukaan kertoisi.

Vierailija
60/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös etten haluaisi olla edes tuttava kaltaisesi asioiden levittelijän kanssa

Haluatko vielä lapsellisuudessasi kertoa, että miten kaksinkeskinen keskustelu on asioiden levittelemistä?

Ihan ehdottomasti kertoisin tällaisen asian vain tälle petetylle. Miksi oletat että siitä puhuttaisiin ympäri kyliä?

Itsekään en halua lähipiiriini henkilöä, joka hyvällä omallatunnolla antaisi minun elää valheessa. Ei tällaiseen ihmiseen voisi luottaa missään asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi