Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko häpeällisenä ja statustasi laskevana liikkua fyysisesti sairaan ihmisen kanssa?

Vierailija
20.04.2021 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus on Jumalan rangaistus jostain, en voi olla tällaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin työnnellä vaikka pyörätuolia jos se nostaa arvoani ihmisenä muiden silmissä (hyväntekijä). Ystävyyssuhteeseen tällaisen ulkokehän yksilön kanssa en kuitenkaan aikaani hukkaisi.

Yrittäjä, Länsirannikko

Näkyykö Logo?

Vierailija
4/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Jostain syystä ehkä sittenkin itsetuntoni on siinä mielessä hyvä, että tuollaiset eivät vaikuta lainkaan. Koen kunnia-asiana auttaa sellaisia, joilla on vaikeampaa.

Vierailija
5/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
6/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en 😳 Valitettavasti tiedän kyllä tapauksia jotka ”eivät halua hukata aikaa” tällaisiin ihmisiin. Eli sairastumis- ja vammautumistapauksissa kadotaan varjoihin. Karmaa heille.

Vierailija
7/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tällaisia ihmisiä on tosipaikan tullen paljon jotka väistävät.

Vierailija
8/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aloitus, palsta onkin kuolemassa ja tällaisia tarvitaan tyhjyyttää elävöittämään.

Aloittajalle, kuinka toivot läheisesi ja ystävien toimivan,  jos joku päivä joko henkisesti tai fyysisesti sairastut. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
9/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaus on Jumalan rangaistus jostain, en voi olla tällaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Tuo itse asiassa ei ole oikean kristityn puhetta. Olet varmaankin jonkun karismaattisen lahkon jäsen tai Jehovan todistaja ym.?

Vierailija
10/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa aloitus, palsta onkin kuolemassa ja tällaisia tarvitaan tyhjyyttää elävöittämään.

Aloittajalle, kuinka toivot läheisesi ja ystävien toimivan,  jos joku päivä joko henkisesti tai fyysisesti sairastut. Sitä saa mitä tilaa.

Puhun itsestäni. Siksi kysyin.

Ap

Vierailija
11/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt . Oletko itse pyörätuolissa. Mun veli on .Mulle rakas.

Vierailija
12/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää "miten on?" -trolli. Eli ei kerro omaa mielipidettään ja utelee muilta. Yleensä ketjuissa on ilkeämielinen sävy.

Miten vastaisit kysymykseesi itse, ap?

Vierailija
13/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää "miten on?" -trolli. Eli ei kerro omaa mielipidettään ja utelee muilta. Yleensä ketjuissa on ilkeämielinen sävy.

Miten vastaisit kysymykseesi itse, ap?

Vastasin jo tuolla ylempänä, puhun itsestäni.

Ap

Vierailija
14/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sama joka aloitit jutun siitä kuinka hävettää kun mies on tyhmempi. Voi tätä ihmiskuntaa, tähän on tultu.

Kotkan pesässä heikoin yksilö jää ilman ruokaa ja lopulta viskataan alas pesästä, mutta me ihmiset olemme inhimillisempiä. Siis noin yleisesti ottaen, me jopa hoivaamme ja hellimme sitä joka sairastaa,  tai ei oikein pärjää. Nostamme ylös jos kompastuu!

Vierailija
15/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sama joka aloitit jutun siitä kuinka hävettää kun mies on tyhmempi. Voi tätä ihmiskuntaa, tähän on tultu.

Kotkan pesässä heikoin yksilö jää ilman ruokaa ja lopulta viskataan alas pesästä, mutta me ihmiset olemme inhimillisempiä. Siis noin yleisesti ottaen, me jopa hoivaamme ja hellimme sitä joka sairastaa,  tai ei oikein pärjää. Nostamme ylös jos kompastuu!

En ole sama.

Ap

Vierailija
16/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, joten en. 

Vierailija
17/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi alkoholismihan lasketaan kai sairaudeksi, mutta onko se fyysinen sairaus. Välillä on kyllä hävettänyt ympärikännisen veljeni kanssa liikkua.

Vierailija
18/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma. Miettiikö ihmiset oikeasti omaa statustaan ja sitä mitä muut ajattelee? Minun status on se mitä itsestäni ajattelen.

Vierailija
19/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe. Jostain syystä ehkä sittenkin itsetuntoni on siinä mielessä hyvä, että tuollaiset eivät vaikuta lainkaan. Koen kunnia-asiana auttaa sellaisia, joilla on vaikeampaa.

Tää on kyllä vähän ongelmalinen ennakkokäsitys, että vammainen olisi aina se autettava. Vammaisuus ei tarkoita pelkästään pyörätuolia, eikä niitäkään tarvitse aina työnnellä. Itse vammaisena viihdyn paremmin sellaisten ihmisten seurassa, jotka antavat minun itse määritellä autettavuuteni. Ja mielellään auttelen fyysisesti terveitä missä sattuvat apua tarvitsemaan.

Vierailija
20/24 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? No en hemmetissä koe. En ole edes ajatellut asiaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä