Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tavata älykkäitä ja reippaita, 40+ sinkkumiehiå?

Vierailija
20.04.2021 |

Vastaavia keskusteluita varmaan jo ollut mutta mistä ihmeestä otsikon mukaisia miehiä voisi löytää? Deittipalveluissa heitä ei ainakaan ole (yksittäistapauksia ehkä huomioimatta) ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottuna.

Haussa ei minulla ole mitään elintason nostajaa mutta hyvätuloisena naisena toivoisin, että voisimme molemmat nauttia yhdessä ns. rahallisesti huolettomasta elämästä.

Olen miettinyt seuraavia harrasteita sosiaalisemmin harrastettuna siksi, että harrastan jo nyt yksikseni. Suluissa asiat, jotka mietityttävät seuranhaun kannalta):
-suunnistus/maastojuoksu/maastofillarointi (ei kai näiden lajien parissa loputtomasti uusiin ihmisiin tutustu?)
-lumilautailu (tähän lajiin kiinnostaisi perehtyä syvällisemmin mutten koe omakseni mitään pössyttelevää elämäntapaintiaaniporukkaa asuntovaunussa. Mistä löytäisi omanhenkistä lajiseuraa?)
-kirjallisuuspiirit (pidän kovasti lukemisesta mutta pelkään, että kirjallisuuspiirit koostuvat enimmäkseen naisista)
-taidenäyttelyt/galleriat yms. (pelkään törmääväni enimmäkseen naisiin sekä homoihin. Pelkään, kenties stereotyyppisesti, että taidetta harrastava mies on tiukasti henkinen tapaus eli muuten peukalo on keskellä kämmentä ja liikunta on pelkkää hyötyliikuntaa)
-purjehdus (omaa venettä ei ole enkä ole mikään pro. Olen saanut vaikutelman siitä, että purjehdusreissuilla kyllä tutustuu mutta omien havaintojen mukaan joukossa erittäin vähän sinkkumiehiä)

Ajatuksia?

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatimustesi mukainen, mutta olen kiltti. Haittaako se?

Vierailija
2/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noista asioista harrastat (ja mitä muuta)? Mitä kilttiä olet tehnyt esimerkiksi kuluneella viikolla ja kenelle?

ei-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa kiltteydellä? Netissä seuraa etsivät miehet mainostavat lähes järjestään olevansa kilttejä mutta he ovat usein vähän syrjäänvetäytyviä, ujoja sekä arkoja tapauksia. Eli niitä kouluaikojen hissukoita. Minä olen tästä syystä oppinut pitämään miehen itse mainostamana ”kiltteyttä” varoitusmerkkinä.

Hiirimäinen mies ei valitettavasti ole kiinnostava ja ylipäätään huono itseluottamus on parisuhteessa iso rasite.

Ap

Vierailija
4/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niin kuin täällä on usein sanottu, että 40+ maastofillarointia/juoksua/suunnistusta harrastava mies odottaa löytävänsä 35-vuotiaan noista asioista kiinnostuneen naisen eikä pidä sinua vaihtoehtona, jos olet täyttänyt 40.

Mutta muuten mielestäni nuo lajit on niitä, joista voisi löytyä jonkun miehen kanssa yhteinen harrastus. Minusta taas kirjallisuusharrastusta tai taidenäyttelyharrastusta ei ole syytä korostaa. Ne miehet, joilla on maininta deittiprofiilissa, että nuo ovat ok, ovat laittaneet sen vain, koska tietävät, että naiset haluavat sinne taidenäyttelyyn. Ja sen lisäksi tuollaiset miehet ovat yleensä suosittuja treffipalstoilla.

Vierailija
5/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Onko oikeasti niin, että fiksuja ja reippaita miehiä ei ole enää tarjolla ikäluokassa 40+?

Olen itse törmännyt useampaankin jotakin ap:n mainitsemaa lajia/mielenkiinnon kohdetta harrastavaan mieheen mutta jokin seuraavista on ollut itselle nounou ja häiritsevyysjärjestyksessä lueteltuna tässä:

1. Alkoholin erittäin runsas käyttö

2. Tupakointi

3. Mustasukkaisuus

4. Työttömyys (pitkäaikainen sellainen)

Vierailija
6/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on niin kuin täällä on usein sanottu, että 40+ maastofillarointia/juoksua/suunnistusta harrastava mies odottaa löytävänsä 35-vuotiaan noista asioista kiinnostuneen naisen eikä pidä sinua vaihtoehtona, jos olet täyttänyt 40.

Mutta muuten mielestäni nuo lajit on niitä, joista voisi löytyä jonkun miehen kanssa yhteinen harrastus. Minusta taas kirjallisuusharrastusta tai taidenäyttelyharrastusta ei ole syytä korostaa. Ne miehet, joilla on maininta deittiprofiilissa, että nuo ovat ok, ovat laittaneet sen vain, koska tietävät, että naiset haluavat sinne taidenäyttelyyn. Ja sen lisäksi tuollaiset miehet ovat yleensä suosittuja treffipalstoilla.

Huhhuh. Onneksi olen löytänyt miehen, joka on minua aktiivisempi haluamaan taidenäyttelyihin ja museoihin.

Joko minä elän kuplassa, jossa on ihan normaalia olla aidosti taiteesta kiinnostunut mies tai sitten tällä palstalla on miehiä, joilla ei ole kosketusta reaalielämään.

Vierailija
7/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäisikö sen miehen harrastaa kaikkia noita listattuja harrastuksia? Onnea etsintään....

Vierailija
8/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto! Onko oikeasti niin, että fiksuja ja reippaita miehiä ei ole enää tarjolla ikäluokassa 40+?

Olen itse törmännyt useampaankin jotakin ap:n mainitsemaa lajia/mielenkiinnon kohdetta harrastavaan mieheen mutta jokin seuraavista on ollut itselle nounou ja häiritsevyysjärjestyksessä lueteltuna tässä:

2. Tupakointi

3. Mustasukkaisuus

ei ole tarjolla, apn kaltaisille naisille.

Vierailija
9/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi älykäs, liikunnallinen, varakas ja kulttuurista kiinnostunut mies olisi tuossa iässä tahtomattaan sinkku?

Vierailija
10/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tasolla on pienet piirit, niin joko tosiaan liikut niissä piireissä tai yrität netistä metsästää niitä muutamaa harvaa kultakimpaletta? Itse löysin netistä oman tasoiseni reippaan ja älykkään miehen. Emme tosin ole yhtä liikunnallisia kuin sinä, mutta koulutettuja, hyvissä töissä, elämästä ja aktiviteeteista kiinnostuneita kuitenkin.

Vierailija
11/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat lähes 40 tavatessamme t. 10

Vierailija
12/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisikö sen miehen harrastaa kaikkia noita listattuja harrastuksia? Onnea etsintään....

Ei tietenkään tarvitse kaikkea harrastaa. Ohessa oli esimerkkejä omista vapaa-ajan puuhistani. Koska tykkäisin lomalla lähteä vaikkapa Sveitsiin patikoimaan/pyöräilemään, olisi mukavaa saada miehestä seuraa.

Olisihan se nyt vähän karua seurustella ihmisen kanssa, jos ainoa yhteinen tekeminen olisi ruoanlaitto ja telkkarin katselu. Tosin epäilen, että työtön pleikkariharrastaja haluaa tehdä erilaista ruokaa kanssani sekä katsoa telkkarista ohjelmia, joissa niissäkään maut eivät menisi yksiin.

Vierailija
13/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf puuttuu listalta.

Vierailija
14/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla näytti olevan joku pelko ta muu nega listan joka rivillä. Kertoo sinusta jo jotakin ei niin imartelevaa. Kannattaisi ehkä päästä niistä peloista ensin eroon. Toki noin vanhoja miehiä ei juuri enää ole liikenteessä ja tilanne huononee kannaltasi joka vuosi.

-m

Vierailija
16/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta löytyy.

Vierailija
17/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Tupakointi

3. Mustasukkaisuus

Miten työttömällä on varaa noihin ap:n kuvaamiin harrastuksiin? Maastojuoksu ei tarkoita sitä, että harrastaa juoksua lidlin lenkkareissa ja vanhoissa verkkareissa. Vaan ihan kunnon varusteita, tietynlaisia kenkiä ja mahdollisuutta kulkea autolla kohteisiin, joissa voi juosta maastossa.

Samoin ihmettelen, miten noita kestävyyslajeja voi harrastaa paljon alkoholia käyttävä tai tupakoitsija. Kyllähän tuollaiset urheilee, mutta se on sit enemmänkin salia.

Vierailija
18/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää järkyttää maailmaasi mutta minusta on moni itseäni reilusti nuorempi mies ollut kiinnostunut (vakavasti, ei pelkästään seksimielessä). Olen kuitenkin siinä rajoilla, etten pian enää voi saada lapsia ja pelkään nuorempia miehiä siksi, että rakastumaan oikeasti suurin osa miehistä haluaa saada oman lapsen.

Minä en tästä syystä ole halunnut itseäni reilusti nuorempaa kumppania.

Ap

Vierailija
19/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa on golf-kentällä. Monet ton ikäiset miehet tykkäävät pelata golfia ja sinkkugolf on nykyään yllättävän suosittua. Ensitapaaminen kentällä on luontevaa ja vaikka kipinää ei löytyisi, niin pelaaminen on kivaa. Lisäksi golf-kentillä tapaa keskimääräistä enemmän hyvätuloisia, vaikka lajin harrastajia on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Vain mitään lajista tietämättömät haukkuvat lajia elitistiseksi.

Vierailija
20/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi etsimäsi kaltainen. Kokeilin aiemmin deittipalveluita, mutta niistä ei löytynyt sellaista naista mitä etsin. Palvelujen pinnallisuuskin häiritsee, joten annoin olla. Viihdyn hyvin itsekseni, ja sopiva nainen osuu kohdalle jos on osuakseen.

Vastauksena kysymykseesi, minuun voi törmätä luonnossa lenkkeilemässä, talvisin laskettelurinteessä ja kesäisin pyöräilemässä, korona-ajan ulkopuolella keikoilla ja näyttelyissä, kirjastossa tai kaupoissa. Päivät olen töissä ja muuten viihdyn paljon myös kotona.

Aina kun joku tuntematon osuu kohdalle, vaihdan mielelläni pari sanaa, ilman taka-ajatuksia, sukupuolesta riippumatta. Hyvällä onnella kohdalle voi joskus osua joku ihana nainenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme