Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi oudot sutkautukset? Mieheni kommentti ikääntymisestäni

Vierailija
20.04.2021 |

Minulla on lähiaikoina synttärit. Täytän 31 vuotta. Keskustellaan tästä mieheni kanssa ja yhtäkkiä hän sanoo järkyttyneenä: "Mä tuun olemaan niin järkyttynyt kun täytät 40".

Kysyn että "kuinka niin" ja mies: "No kun olet niin vanha!"

Mies on siis minua nuorempi. Toisaalta hokee aina muutenkin että "kohtahan sut pitää jo viedä vanhainkotiin" yms. :D

Muiden miehillä tapana tiputella tälläsiä pommeja?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tilasi netistä naisilta käytettyjä pikkuhousuja kolmen päivän käytöllä. Jäi kiinni tästä toiminnasta ja kun kysyin että miksi hän ei pyytänyt minulta pikkuhousuja, niin hän vastasi, että Sun housut haisee kuselle.

No et ole sinäkään kovin välkky, jos tuollaisen miehen kanssa vielä olet!

Vierailija
62/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on Lapissa laskettelemassa kavereiden kanssa.

Oletko se eilinen ap, joka kirjoitit miesporukan reissusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei taida oikein ymmärtää kanssakäymisestä naisten kanssa?

Ehkä poikaporukassa on tapana vinoilla?

Miksi oman puolisonsa kanssa ei voi vinoilla? Miksi naiset ootte niin herkkähipiäisiä? Ois ihan kamalaa jos ei huumorilla voisi heittää mitään. Onneksi meillä on samanlainen huumorintaju ja nauretaan paljon. Silti osataan ihmisten ilmoilla käyttäytyä.

Okei huumorilla: 🤣Mitä lerppamuna, kuis panee?🤣

Vierailija
64/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vain vastannut, että 'Älä huoli. Minä vaihdan sinut nuorempaan ja jaksavampaan jo hyvissä ajoin ennen kuin minulle tulee 40 mittariin.'

Juuri näin! 40 äijä on romu, roikkumuna!

Vierailija
65/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi jos mies vaihtaisi nuorempaan jossakin vaiheessa. Vaikka olikin kai vitsillä heitetty kommentti, niin kaipa siinä on totuuden siemen. Varsinkin jos mies on ap:ta nuorempi.

Naisen onni olis! Pääsis eroon tuollaisesta apinasta, onnettomasta ruikkumunasta.

Vierailija
66/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mua vuoden nuorempi. 40-vuotta täytettyäni sanoi, että" kohtahan sulla tulee vastaan viimeinen myyntipäivä, että pitääpä äkkiä myydä sut. Vielä vois saada ihan hyvät rahat." Ja tämä oli siis hänen vitsinsä, josta loukkaannuin kyllä pahemman kerran. Kysyin häneltä että olisiko hänestä hyvä vitsi jos sanoisin että sulla on jo niin paljon mahaa ja alkavaa kaljua ettet kellekään enää kelpaisi.

Yah, go girl! Oikein sanottu. Mitäpä äijä tuumasi?

Vierailija
67/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori String kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tilasi netistä naisilta käytettyjä pikkuhousuja kolmen päivän käytöllä. Jäi kiinni tästä toiminnasta ja kun kysyin että miksi hän ei pyytänyt minulta pikkuhousuja, niin hän vastasi, että Sun housut haisee kuselle.

No et ole sinäkään kovin välkky, jos tuollaisen miehen kanssa vielä olet!

Järkyttävää. Ja tuo voi olla vaikka vasta jäävuoren huippu niin sanotusti. Onkohan mies rikas vai mikähän tuossa kiehtoo? Ja voisko , ap, pikkuhousunsuojat vaikka auttaa jos virtsa haisee. Haiseehan se aikansa myös   päällä vielä olevista, kuin pyykkikoriin nakatuistakin pöksyistä.

Vierailija
68/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hele.. ti sulla on sairas äijä🤮

Vierailija
69/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei taida oikein ymmärtää kanssakäymisestä naisten kanssa?

Ehkä poikaporukassa on tapana vinoilla?

Miksi oman puolisonsa kanssa ei voi vinoilla? Miksi naiset ootte niin herkkähipiäisiä? Ois ihan kamalaa jos ei huumorilla voisi heittää mitään. Onneksi meillä on samanlainen huumorintaju ja nauretaan paljon. Silti osataan ihmisten ilmoilla käyttäytyä.

Mieheni on tumma ja keksin hänestä välillä törkeitä n****rivitsejä. Mies sitten haukkuu mon go loidiksi. Mieheni on siis ulkomaalainen muttei Afrikasta. Itse taas olen vinosilmäinen suomalainen.

Vierailija
70/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa huumoria vain. Liittyy varmasti siihn ettei osaa suhtautua omaan ikääntymiseensä. 

Väärin. Ei liity. Kiusaamisen henkiset muodot piiloutuvat juuri näiden ilkeiden kommenttien ja käytöksen varjoon.

Vierailija
71/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Olen mäkin heitellyt mun miehelle juttuja tyyliin kun jotain piti hakea, että "kipasehan nuoremmakses" tai vakoillut jotain "niin se oli silloin kun sinä vielä söit kakkaa hiekkalaatikolla". Vastaavasti mies naljailee mulle vanhainkotiin menosta ja kyselee millaista oli käydä kansakoulua jne. Yhdessä nauretaan parhaille heitoille. Mun mies on siis lähes päivälleen vuoden mun nuorempi, neljääkymppiä lähestytään molemmat 😄

Vierailija
72/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoillut=vinoillut. Kiitos puhelin 😂

Vierailija
73/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan kamalaa, jos nainen lihoo , ei saa sanoa. Kun nainen vanhenee , ei saa sanoa.

Mitähän mies sitten saa sano muutakin kun , tänäänhän on tiistai.

Onhan se aivan kamalaa, jos mies lihoo, kaljamaha, ei saa sanoa.

Kun mies vanhenee, harmaantuu, ei saa sanoa.

Mitähän nainen sitten saa sano muutakin kun, tänään olis lauantai ja panopäivä, mutta kun sä et siihen enää kykene.

Vierailija
74/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi. Olen mäkin heitellyt mun miehelle juttuja tyyliin kun jotain piti hakea, että "kipasehan nuoremmakses" tai vakoillut jotain "niin se oli silloin kun sinä vielä söit kakkaa hiekkalaatikolla". Vastaavasti mies naljailee mulle vanhainkotiin menosta ja kyselee millaista oli käydä kansakoulua jne. Yhdessä nauretaan parhaille heitoille. Mun mies on siis lähes päivälleen vuoden mun nuorempi, neljääkymppiä lähestytään molemmat 😄

Muistatko jotain hyviä heittoja? Terv. Tuo n*vitsien kertoja.

Vierailija
75/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole huumorintajua

Väärin. Naisilla on fiksumpi, kehittyneempi, nyanssipitoinen huumorintaju. Naisten huumori on myös rehevämpää, sanarikkaampaa ja kerroksellista. Miesten liian usein tissi-pillu-perse-pieru-huumoria, pikkukakaran tasolle jäänyttä kommentointia. Tutkittu juttu, miesten kielellisen tason tuottaminen on erittäin usein jäljessä naisten kielellisen tason, ymmärtämisen ja tuottamisen tasosta.

Vierailija
76/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 30v vanha!!!🤣

Oikeesti?

Ei teillä lapsukaisilla ole kyllä mitään perspektiiviä vielä vanhuuteen. Kunhan olette edes 70v, voitte alkaa kiusaamaan toisianne vanhuuden lähestymisestä!!

Meikä vetelee jo 80 ikää eikä mitään kriisiä, tulkaahan perässä! Ottakaa kiinni jos saatte.🏃‍♀️🏄‍♂️🏊‍♀️🚴🧗‍♀️

Vierailija
77/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan kamalaa, jos nainen lihoo , ei saa sanoa. Kun nainen vanhenee , ei saa sanoa.

Mitähän mies sitten saa sano muutakin kun , tänäänhän on tiistai.

Mies voisi myös kysellä mihin kohtaan välilyönti tulee, kun käyttää pilkkua. Siinähän sitä sulle jo onkin jutun juurta.

Vierailija
78/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamme heittää läppää miehen kaljusta. Samaa tasoa. Älkää nyt olko tosikkoja miehet.

Ja kaljamahasta ja kullin velttoudesta , läppää vaan päivä toisensa jälkeen , varsinkin kun on kavereita kylässä

Vierailija
79/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua nuorempi, ja kyllä hän muistaa aina välillä mainita siitä. Hän nimen omaan pitää hieman itseään vanhemmista naisista, joten ei hän pahalla puhu, vaan hyvällä ja ihaillen :D