Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi oudot sutkautukset? Mieheni kommentti ikääntymisestäni

Vierailija
20.04.2021 |

Minulla on lähiaikoina synttärit. Täytän 31 vuotta. Keskustellaan tästä mieheni kanssa ja yhtäkkiä hän sanoo järkyttyneenä: "Mä tuun olemaan niin järkyttynyt kun täytät 40".

Kysyn että "kuinka niin" ja mies: "No kun olet niin vanha!"

Mies on siis minua nuorempi. Toisaalta hokee aina muutenkin että "kohtahan sut pitää jo viedä vanhainkotiin" yms. :D

Muiden miehillä tapana tiputella tälläsiä pommeja?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Voihan se olla, että Ap:n mies oikeasti haluaisi nuoremman mimmin. Yleensä tuollaiset heitot kertovat jotain, varsinkin jos tietty tematiikka toistuu.

Kylläpä oli sulla taas ilkeämielinen lausahdus. Se ei kerro mitään muuta kuin sen, että miehellä on huonoa huumoria.

Vierailija
42/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain vastannut, että 'Älä huoli. Minä vaihdan sinut nuorempaan ja jaksavampaan jo hyvissä ajoin ennen kuin minulle tulee 40 mittariin.'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Voihan se olla, että Ap:n mies oikeasti haluaisi nuoremman mimmin. Yleensä tuollaiset heitot kertovat jotain, varsinkin jos tietty tematiikka toistuu.

Kylläpä oli sulla taas ilkeämielinen lausahdus. Se ei kerro mitään muuta kuin sen, että miehellä on huonoa huumoria.

Ohis, mutta miksi miehet sitten todellakin vaihtavat nuoreen, elleivät himoissaan? Tämä on vain puhdasta realismia. Eikä mieskään sitä himoaan pahuuttaan tunne, eikä sillä ei ole mitään tekemistä vuosien rakkauden kanssa. Jotkut kulkevat kul li kompassina. Mies vaan luulee, että kaikki muu ihana tulee sen timmin ja nuoren kropan myötä, mutta aikuinen mies ei useinkaan löydä henkisyyttä itseään puolet nuoremman kanssa. Samahan se on toisinkin päin. Huvittelu ja kevyt, pinnallinen elämä tietenkin sujuu yhteishengessä aikansa. 

Aikoinaan bongasin lehdestä Ashton Kutcherin  salaa takaapäin ottaman kuvan pikkupöksyissään kumartelevasta Demi Mooresta, ja tiesin heti, että ero on pian tulossa. Jokunen viikko siinä sitten vain menikin, kun pettämiset tuli julki ja erosivat. Ei paljon kunnioitusta ollut, kun tuollaisen kuvan antoi julkisuuteen omasta vaimostaan!!! Samaa sarjaa nämä "lipsahdukset" ja vitsit, eli vähintään puolitotuuksia.

Vierailija
44/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan kamalaa, jos nainen lihoo , ei saa sanoa. Kun nainen vanhenee , ei saa sanoa.

Mitähän mies sitten saa sano muutakin kun , tänäänhän on tiistai.

Vierailija
45/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamme heittää läppää miehen kaljusta. Samaa tasoa. Älkää nyt olko tosikkoja miehet.

Suuttuuko joku jos kaljusta vitsailee ? Itse reilu 50v ja komea kiitorata, kärpästen varalaskeutumispaikka mutta kun tietää jotta tukka ja järki ei pysy samassa päässä niin eipä nuo häiritse. Ei vaan ihan varmaa kumpi lähti ekana, mut turha sitäkään märehtiä.

Vierailija
46/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan kamalaa, jos nainen lihoo , ei saa sanoa. Kun nainen vanhenee , ei saa sanoa.

Nainen ei sitten osaa itse käyttää puntaria tai katsoa peiliin? Vaateliikkeessä ei huomaa, kun rytkyt ei mahdu päälle? Ja aika usein pystyy näkemään  myös esim. passista oman syntymävuotensa. Miksi pitää itsestään selvistä asioista oikein huomautella, tai pahimmassa tapauksessa vitsiä vääntää? 

Kuulostaa aika törpölle jossain aamiaispöydässä "oot lihonu"!!

Vierailija
47/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ohis, mutta miksi miehet sitten todellakin vaihtavat nuoreen, elleivät himoissaan? Tämä on vain puhdasta realismia. Eikä mieskään sitä himoaan pahuuttaan tunne, eikä sillä ei ole mitään tekemistä vuosien rakkauden kanssa. Jotkut kulkevat kul li kompassina. Mies vaan luulee, että kaikki muu ihana tulee sen timmin ja nuoren kropan myötä, mutta aikuinen mies ei useinkaan löydä henkisyyttä itseään puolet nuoremman kanssa. Samahan se on toisinkin päin. Huvittelu ja kevyt, pinnallinen elämä tietenkin sujuu yhteishengessä aikansa. 

Aikoinaan bongasin lehdestä Ashton Kutcherin  salaa takaapäin ottaman kuvan pikkupöksyissään kumartelevasta Demi Mooresta, ja tiesin heti, että ero on pian tulossa. Jokunen viikko siinä sitten vain menikin, kun pettämiset tuli julki ja erosivat. Ei paljon kunnioitusta ollut, kun tuollaisen kuvan antoi julkisuuteen omasta vaimostaan!!! Samaa sarjaa nämä "lipsahdukset" ja vitsit, eli vähintään puolitotuuksia.

Jotkut miehet tekevät näin, mutta ei voi silti yleistää. Niissäkin tapauksissa suhteessa on jotakin vikaa. Rakkaussuhteesta ei lähdetä nuoremman lihan perään.

Vierailija
48/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap:n mies, että kolmenkymmenen jälkeen tulee neljäkymmentä? Ei ymmärrä niitä yhdeksää synttäripäivää siinä välissä?

Vierailija
49/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole huumorintajua

Vierailija
50/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei sitten osaa itse käyttää puntaria tai katsoa peiliin? Vaateliikkeessä ei huomaa, kun rytkyt ei mahdu päälle? Ja aika usein pystyy näkemään  myös esim. passista oman syntymävuotensa. Miksi pitää itsestään selvistä asioista oikein huomautella, tai pahimmassa tapauksessa vitsiä vääntää? 

Jos lihonneelle sanoo, oot lihonut, onhan se kamalaa.

Vierailija
51/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Jotkut miehet tekevät näin, mutta ei voi silti yleistää. Niissäkin tapauksissa suhteessa on jotakin vikaa. Rakkaussuhteesta ei lähdetä nuoremman lihan perään.

Kirjoitinkin "jotkut miehet". Ja vaikka ei kumpikaan nuoremman perään liitosta lähtisikään, niin aivan varmasti mieli vaeltaa, mikä nyt on enemmän kuin normaalia. Ihmisluonto. Vitsit vois jättää pois, on loukkaavaa ja jopa jättää mieleen ikuisen särön.

Vierailija
52/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin saa sanoa vain kerran viikossa.

Vierailija
53/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toistuva, lapsellinen ja ärsyttävä läpänheitto ei ole hauskaa, vaan se on kiusaamista.

Ehkä ap voi alkaa heittää "läppää" vaikka miehen vehkeestä?

Vierailija
54/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi pitää erikseen kertoa? Aliarviointiako? Sivistymättömyyttä ainakin tuollainen asiaton möläyttely. Haluatko itse kuulla olevasi lihava? Olet vaikka itseksesi miettinyt painonpudotusta, niin joku huomauttelee koko ajan, ihan kuin se saisi laihtumaan? No ei saa. Homma lähtee ihan jostain muusta liikkeelle.

Vierailija
55/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies heittää ulkonäöstäni kommentteja joita yrittää selitellä jälkeenpäin. Jotain toista naista kauniiksi kehuttuaan totesi kerran että joo olet sinäkin _ihan nätti_. Tämä piti siis ottaa kehuna. Sitten kun uusi naapurimme on nyt sitä mieltä että voisin voittaa missikisat mies totesi että naapuri kaipaa silmälaseja. Ja tämähän on siis vitsi. Samaan naapuriin liittyen mies kysyi kun naapuri oli nähnyt minut ekaa kertaa että oliko minulla meikkiä. Että annoinko kuinka väärän kuvan. Tätäkin seliteltiin jälkeenpäin että ei hän tarkoita että olisin ilman meikkiä rumempi. Mitähän tässä uskoo sitten...

Vierailija
56/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite täytän 35 tässä kuussa ja naisystävä seuraavaksi 40. Varmaan hänelle kovempi paikka kuin minulle, eikä tulis mieleenkään vinoilla asiasta. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Miksi sinun naisystävälle on kova paikka täyttää 40v? Onko hän sanonut niin? Taitaakin olla kova paikka sinulle.

Vierailija
57/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies heittää ulkonäöstäni kommentteja joita yrittää selitellä jälkeenpäin. Jotain toista naista kauniiksi kehuttuaan totesi kerran että joo olet sinäkin _ihan nätti_. Tämä piti siis ottaa kehuna. Sitten kun uusi naapurimme on nyt sitä mieltä että voisin voittaa missikisat mies totesi että naapuri kaipaa silmälaseja. Ja tämähän on siis vitsi. Samaan naapuriin liittyen mies kysyi kun naapuri oli nähnyt minut ekaa kertaa että oliko minulla meikkiä. Että annoinko kuinka väärän kuvan. Tätäkin seliteltiin jälkeenpäin että ei hän tarkoita että olisin ilman meikkiä rumempi. Mitähän tässä uskoo sitten...

Onpas miehellä huono itsetunto. Taitaa pelätä, että lähdet? Lapsellinen mies. Täräytä maan pinnalle se.

Vierailija
58/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on Lapissa laskettelemassa kavereiden kanssa.

En ihmettele. Tunnut olevan sen verran tyhmä että on ihan ymmärrettävää että miehesi haluaa välillä olla fiksussa seurassa.

Vierailija
59/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 21 ja mun mies on 35

No ainakin ilmeisen tyhmä olet. Miksi tuo kommenttisi mielestäsi kuuluu tähän ketjuun?

Vierailija
60/79 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein sama kuin kuulisi olevansa tyhmä. Mutta senhän sä  olet mitä ilmeisimmin jo kokenutkin.