Miehesi oudot sutkautukset? Mieheni kommentti ikääntymisestäni
Minulla on lähiaikoina synttärit. Täytän 31 vuotta. Keskustellaan tästä mieheni kanssa ja yhtäkkiä hän sanoo järkyttyneenä: "Mä tuun olemaan niin järkyttynyt kun täytät 40".
Kysyn että "kuinka niin" ja mies: "No kun olet niin vanha!"
Mies on siis minua nuorempi. Toisaalta hokee aina muutenkin että "kohtahan sut pitää jo viedä vanhainkotiin" yms. :D
Muiden miehillä tapana tiputella tälläsiä pommeja?
Kommentit (79)
Mun miehelle mun viiskymppiset ei oo järkytys vaikka asiasta vinoileekin. Puhun minäkin hänelle joskus jostain vanhasta ajasta, että se oli silloin kun sulle vielä vaippoja vaihdettiin. Eikä ongelmaa.
Hyvin menee mutta menköön jo 30 vuotta.
En ihmettelisi jos mies vaihtaisi nuorempaan jossakin vaiheessa. Vaikka olikin kai vitsillä heitetty kommentti, niin kaipa siinä on totuuden siemen. Varsinkin jos mies on ap:ta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi jos mies vaihtaisi nuorempaan jossakin vaiheessa. Vaikka olikin kai vitsillä heitetty kommentti, niin kaipa siinä on totuuden siemen. Varsinkin jos mies on ap:ta nuorempi.
Voi se mies naisen nuorempaan vaihtaa vaikka olisi naista vanhempikin. Mistään parisuhteesta et voi olla varma kestääkö se, koska koskaan et voi tietää mitä elämä eteen tuo. Jos ei kestä, ei se sellaiseksi sitten ollut tarkoitettukaan, jos kestää ja ootte onnellisia, hyvä. Molemmat voi mokata tai ei kumpikaan. Ei sitä kuitenkaan kannata etukäteen murehtia.
Olen itse juuri 31 ja mieheni on muutaman vuoden nuorempi, eikä ole KOSKAAN sanonut mitään tökeröä tai negatiivista iästäni. Enkä itsekään tee siitä tai hänen iästään mitään numeroa. Teidän keskustelut iästäsi kuulostaa aika inhottavilta.
Mun mies on mua vuoden nuorempi. 40-vuotta täytettyäni sanoi, että" kohtahan sulla tulee vastaan viimeinen myyntipäivä, että pitääpä äkkiä myydä sut. Vielä vois saada ihan hyvät rahat." Ja tämä oli siis hänen vitsinsä, josta loukkaannuin kyllä pahemman kerran. Kysyin häneltä että olisiko hänestä hyvä vitsi jos sanoisin että sulla on jo niin paljon mahaa ja alkavaa kaljua ettet kellekään enää kelpaisi.
Mies tilasi netistä naisilta käytettyjä pikkuhousuja kolmen päivän käytöllä. Jäi kiinni tästä toiminnasta ja kun kysyin että miksi hän ei pyytänyt minulta pikkuhousuja, niin hän vastasi, että Sun housut haisee kuselle.
Vierailija kirjoitti:
Mies tilasi netistä naisilta käytettyjä pikkuhousuja kolmen päivän käytöllä. Jäi kiinni tästä toiminnasta ja kun kysyin että miksi hän ei pyytänyt minulta pikkuhousuja, niin hän vastasi, että Sun housut haisee kuselle.
Se oli siis jo haistellut niitä... hyi olkoon.
Voihan se olla, että Ap:n mies oikeasti haluaisi nuoremman mimmin. Yleensä tuollaiset heitot kertovat jotain, varsinkin jos tietty tematiikka toistuu.
🇺🇦🇮🇱
Minulla on hyvin huumorintajuinen mies, mutta ei se ole koskaan vääntänyt vitsejä iästäni (olen 6v. vanhempi) tai painostani, siitä hänelle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Mun tekemisistä se joskus kyllä vitsailee, oon hosuli ja toheltaja.
Tapailin 40-vuotiaana muutaman kuukauden 25-vuotiasta miestä, ihan hauskanpidon merkeissä. Kerran oltiin hotellireissulla, ja siellä aulassa kahvilla istuessa mies tokaisi ääneen ajatuksensa, että "ajatteleekohan muut että oot mun äiti?" :D No en tiedä, mutta minä en siitä hiukan vinksahtaneesta ajatuksesta (ei siis ollut mikään äitifantasia hänellä) päässyt enää eroon, tapailu loppui aika pian reissun jälkeen ja kavereina jatkettiin.
Mulla ikää 47 ja mies 43. Helsingissä alettiin nyt rokottaa 60-vuotiaita, mies kommentoi iloisena että hei, sähän saat ihan kohta koronarokotteen ;-) ;-)
Jos mies alkaisi vitsailla minulle jostain naisen vaihtamisesta niin se olisi moido saman tien.
Mun mies esim. vitsailee painostani ym. asioista mutta hyvin kiltisti, eikä koskaan mitään tuollaista, että tulisi sellainen olo, että kelpaanko hänelle. Sellainen ei ole tervettä.
🇺🇦🇮🇱
No ottaisit vaan hyvällä. Omakin noin 15 vuotta nuorempi ulkomaalaisvaimoke naljailee kaljusta, mahasta ja pienestä munasta. Vaikka jälkimmäisin on ihan keskiverto ja nuo muutkaan ei nyt niin pahoja. Onhan hän toki meistä se kauniimpi, eipä siinä.
Huonoa huumoria vain. Liittyy varmasti siihn ettei osaa suhtautua omaan ikääntymiseensä.
Ikääntymisen paheksuminen, kauhistelu, oudoksuminen ja siitä vinoilu on kyllä kypsymättömyyden huippua.
Jokainen vanhenee ja kuolee. Siis kuolee!!!! Se vttuileva nuori tulee aikanaan samaan vanhaan ikään ja taatusti tulee sairastamaan jotain tautia tai kärsimään ikääntymisen mukanaan tuomista ongelmista. Meillä on kaikilla omat ajanjaksomme, eli janamme minkä elämme täällä läpi. Toiset ehtivät tekemään sen aiemmin.
Kun sain ensimmäisen lapsenlapsen (omani, ensimmäisen suhteeni peruja, ei miehen) ja mies kertoi siitä töissä työkaverilleen, tokaisi tyyppi, että nyt sä sitten nukut mummon vieressä. Vino hymy kertoi, ettei ainakaan onnitteluista ollut kyse, vaan vihjaus vanhuudesta ja ikälopusta eukosta.
Tuo sama paska oli pyytänyt päästä meille kyläilemään, mutta torppasin heti. Porttikielto! En ymmärrä vaikka kuinka selittelis huumoriksi. Mies pettää vaimoaan ja roikkuvat eron partaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin hän ei itse vanhene?
No ei tietenkään, vaan muuttuu välähdyksittäin upeiden eri metamorfoosien kautta, kypsyen hiljalleen kuin hyvä viini, charmantiksi hopeaketuksi, jota nuoret naiset himoitsevat villeinä. Täältä tullaan elämä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua vuoden nuorempi. 40-vuotta täytettyäni sanoi, että" kohtahan sulla tulee vastaan viimeinen myyntipäivä, että pitääpä äkkiä myydä sut. Vielä vois saada ihan hyvät rahat." Ja tämä oli siis hänen vitsinsä, josta loukkaannuin kyllä pahemman kerran. Kysyin häneltä että olisiko hänestä hyvä vitsi jos sanoisin että sulla on jo niin paljon mahaa ja alkavaa kaljua ettet kellekään enää kelpaisi.
Nuo ikääntymiseen liittyvät eturauhas- ja potenssivaivat on kans aika hyvä kuitti, kun alkaa mies veetuilemaan. Näitä voi viimeistään käyttää, kun alkaa vaihdevuosista "vitsailu".
Totta kai ikä on tosiasia, myös tälle miehelle, hänkin tulee täyttämään 40, jos hyvin käy. Pointti tässä oli, että miksi 40 v. on "järkytys", ts. huono asia.