Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!

Vierailija
19.04.2021 |

Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...

Kommentit (451)

Vierailija
381/451 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisiko Hannalla olemaan omaa YT kanavaa, katselisin kyllä ilokseni häntä? Ymmärrän että ei ole kaikkien makuun, mutta omaan makuun ne silmät ja kasvot, ja jututkin pl. Henrille motkottamisen. Vaikka kyllä minäkin kestäisin ne kuin mies.

Vierailija
382/451 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oli ihana tuo Nooran ja Santerin uusi perheenjäsen.  Upeaa huomata miten kissan tuloon oltiin varauduttu jo etukäteen, virikkeitä löytyi ja oma pesä.  Kissat rakastaa pahvilaatikoita, siellä on lämmin ja turvalliset seinä ympärillä 🐾.   Hanna ja Henri ovat jotenkin lähentyneet, ihana juttu.  Olin vähän huolissani niistä pikkujuttujen kinailusta, kuka saa tai osaa paremmin kiristää jotain ruuvia. Haluan uskoa, että heillä on hyvä olla yhdessä.  Jukkakin oli mielestäni miehistynyt ja ne mitä hän puhui yksin kameralle vaikutti ihan järkevän nuoren avautumiselta.  Viivi on nyt sitten siellä mihin itse halusikin mennä. Vaikuttaa fiksulta naiselta.  Mun 1-lempparit ovat edelleenkin Noora ja Santeri, mutta kyllä vaikutuksen tähän mennessä (kahden viimeisen jakson muk.) ovat tehneet myös Hanna&Henri/Viivi&Jukka.  Mitä siinä, oliko se kasijakson lopussa tapahtui? eikö siinä joku sylkenyt Viiviä suoraan kasvoille !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun oli ihana tuo Nooran ja Santerin uusi perheenjäsen.  Upeaa huomata miten kissan tuloon oltiin varauduttu jo etukäteen, virikkeitä löytyi ja oma pesä.  Kissat rakastaa pahvilaatikoita, siellä on lämmin ja turvalliset seinä ympärillä 🐾.   Hanna ja Henri ovat jotenkin lähentyneet, ihana juttu.  Olin vähän huolissani niistä pikkujuttujen kinailusta, kuka saa tai osaa paremmin kiristää jotain ruuvia. Haluan uskoa, että heillä on hyvä olla yhdessä.  Jukkakin oli mielestäni miehistynyt ja ne mitä hän puhui yksin kameralle vaikutti ihan järkevän nuoren avautumiselta.  Viivi on nyt sitten siellä mihin itse halusikin mennä. Vaikuttaa fiksulta naiselta.  Mun 1-lempparit ovat edelleenkin Noora ja Santeri, mutta kyllä vaikutuksen tähän mennessä (kahden viimeisen jakson muk.) ovat tehneet myös Hanna&Henri/Viivi&Jukka.  Mitä siinä, oliko se kasijakson lopussa tapahtui? eikö siinä joku sylkenyt Viiviä suoraan kasvoille !!!!

O O N A ! Ei Noora.

Vierailija
384/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna ja Henri on tosi söpö pari, Henri tosi komea ja Hanna ihana kun on vähän prinsessamainen ja Henri kohtelee sen mukaan. Luulin tuota miestä aluksi ylimieliseksi mutta vaikuttaa rauhalliselta ja kivalta, jalat maassa.

Henri: Juro ja tossun alla

Hanna: Rasittava ja pomottava kälättäjä

Vierailija
385/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mainittu aika usein Oonan ja Henrin ilmeettömyys, hiljaisuus ja innottomuus suhteeseen. Itsellenikin kieltämättä tuli vähän tuollainen vaikutelma heistä, mutta asiat eivät ole mustavalkoisia: 

Oona vaikuttaa todella ujolta. Kyllähän kameran edessä pussailu on ihan eri asia kuin yksityisesti, etenkin kun vanhemmat ja tutut luultavasti tulevat ohjelman katsomaan. En kyllä itsekään olisi ihan varma haluaisinko pusujani näkyville koko kansan eteen.

Henri vaikuttaa aika sulkeutuneelta, mutta jälleen kerran ei voida tietää onko hän aina tuollainen, vai eikö vaan koe luontevaksi avautua katsojien edessä. 

Ja lopuksi tulee muistaa se, mitä joku jo sanoikin, että ohjelman tekijät valitsevat ohjelmaan laitettavat klipit. Paljon jää siis pois. Tällä voidaan vaikuttaa siihen, millainen kuva henkilöstä halutaan luoda. Yhtä paria näytetään reilun tunnin verran koko sarjassa, vaikka kuvausaikaa on ollut puoli vuotta!

Vierailija
386/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Hannasta puhutaan täällä näin ikävään sävyyn. Kaikki tilanteet missä puhui vähän tiuskien olivat tilanteita missä tunteet kuumenevat herkemmin. Uskon, että heillä voi silti olla hyvin onnellinen arki ja lopussahan Henri sanoi, että heidän yhteenmuuttoonsa on ollut hyvin onnistunut ja "meni ihan nappiin".

Vierailija
387/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen todella paljon Katin miesvalintaa, miksi itseään täynnä oleva järkky Lassi, oi miksi? Stara, voi hel... ti.

Vierailija
388/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O O N A ! Ei Noora.[/quote]                                                                                                  

Kiva kun huusit, onneksi mä kuulin.  Olin just katsonut tallennetun Farmi-ohjelman ja jostain syystä jäi siellä kilpailevan fiksun naisen nimi mieleen.  Pahoittelen Oona, olet ihana, onnea opiskeluun. Kissalle terkkuja 🐱 

Vierailija
389/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Hannasta puhutaan täällä näin ikävään sävyyn. Kaikki tilanteet missä puhui vähän tiuskien olivat tilanteita missä tunteet kuumenevat herkemmin. Uskon, että heillä voi silti olla hyvin onnellinen arki ja lopussahan Henri sanoi, että heidän yhteenmuuttoonsa on ollut hyvin onnistunut ja "meni ihan nappiin".

Kiva katsoa että mukavan rennosti Hannalla ja Henrillä menee. Olen kyllä kateellinen Henrille. En ymmärrä miksi, mutta Hanna on ulkoisesti meikän makuun oleva nainen; Näyttää naiselta, ei ole siilitukkainen naisoletettu, ja hymyillessä riisuu aseista täysin. Taitaa vain kateellisia naisia harmittaa. En ymmärrä mitä pahaa on, jos kertoo viehättyneensä näkemästään? Ainahan naisetkin tykkäävät milloin kenestäkin miehestä.

Hanna nyt pisti silmään, ja katsoin koko kauden ja nyt ilmestyneen lisäjakson vain ja ainostaan hänen vuoksi. Silmä lepää.

Toivon heille kaikkea hyvää, uskon että hyvin menee. Aika hioo pahimmat kulmat kummastakin.

Vierailija
390/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna ja Henri on tosi söpö pari, Henri tosi komea ja Hanna ihana kun on vähän prinsessamainen ja Henri kohtelee sen mukaan. Luulin tuota miestä aluksi ylimieliseksi mutta vaikuttaa rauhalliselta ja kivalta, jalat maassa.

Hanna on rasittava jäkättäjä ja päällepäsmäri.

Häh katsottiinkohan samaa ohjelmaa ollenkaan, monessakin kohtaa antoi miehelleen myöten, esim. telttareissulla. Kivalle näytti heidän yhteiselo.

Tottakai sitä välillä on myös mukavaa, eihän tuo toimisi muuten. Mutta tuskin kovin pitkälle kantaa kun tulee niin pienestä napinaa. Tietoisesti myös kuvaavat huonoja hetkiä mutta sen huomaa, ettei kunnolla synkkaa

Niin, tuli kyllä kuva että jokaikisestä pienestäkin asiasta täytyy käydä hirveä vääntö. Mitäs sitten kun tulee isompia asioita vastaan?

Vierailija
391/451 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Oona on tosi kaunis kasvoiltaan. Oonko ainut, joka on sitä mieltä? :D mietin vaan kun kukaan ei ole aiemmin täällä mitään sanonut siitä, Katin ulkonäköä vaan kehuttu.

Vierailija
392/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme vain pintaraapaisun. Ehkä Hanna marisee syystä ja mielestäni Henri on epäaidon oloinen.

Vierailija
393/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi show oli kyllä melkoista katsottavaa! Huhhuh en tiedä itkeä vai nauraa mutta aikamoista :) Muista pareista ei hirveästi jäänyt mieleen kun ei oikein mitään tapahtynut. ALoitin ensimmäisen kauden ja tämä vaikuttaa muuten paremmalta täytyy katsoa lisää. Ohme ohjelma kyllä

Vierailija
394/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha, höntin näköinen mies. Siis kuka hän on? Esiintyy julkkiksena...aika hauska...

Yrittää laulaa ja tekee pikkupoikien temppuja ja sitten rouva hehottaa ja kannustaa vieressä... 

Miksi ihmeessä he ovat ohjelmassa mukana?

Vierailija
395/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään nykyään riittää hyvin ohjelman sisällöksi että itse kuvataan kun kävellään paikasta A paikkaan B, ja samalla selostetaan että nyt ollaan menossa junalle, kotiin, ym. Sitten kuvataan hetki niitä käveleviä jalkoja.

Joku oven avaus tai hississä seisominen pitää olla todisteena että tässä sitä nyt ihan oikeasti ollaan menossa.

Tai jauhelihan tökkiminen pannulla tai tavaroiden siirtely.

Väliin joku itkun tirautus shokkiefektiksi niin voidaan kutsua ohjelmaksi.

Tubettaja Nelli Kniivilä tekee tätä. Toistaa samoja asioita koko ajan.

Ihmettelen, kun hän sanoo: "mä laitoin nyt mulle vaatteet päälle", "mä aloin nyt laittaa mulle lounasta", "mä tein mulle iltapalaa". Yksin asuva nuori nainen, kenelle muulle hän vaatteet pukisi tai ruokaa laittaisi.

Lisäksi selittää moneen kertaan samaa tyyliin: "mä ajattelin nyt mennä suihkuun", "mutta siis menen sinne suihkuun", "olin nyt suihkussa", "kun nyt tulin suihkusta, laitan mulle iltapalaa".

Tai: "menen lenkille", "mä puin nyt kun menen siis sinne lenkille", "mä olen nyt täällä lenkillä", "no mä nyt siis tulin tuolta lenkiltä".

Todella rasittava tapa.

Vierailija
396/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Oona on tosi kaunis kasvoiltaan. Oonko ainut, joka on sitä mieltä? :D mietin vaan kun kukaan ei ole aiemmin täällä mitään sanonut siitä, Katin ulkonäköä vaan kehuttu.

Normaalipainoisena olis varmaan aika näpsäkän näköinen. Sitten se kyllä jättäisi sen pullapojan.

Vierailija
397/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kirjoitti:

Se vanha, höntin näköinen mies. Siis kuka hän on? Esiintyy julkkiksena...aika hauska...

Yrittää laulaa ja tekee pikkupoikien temppuja ja sitten rouva hehottaa ja kannustaa vieressä... 

Miksi ihmeessä he ovat ohjelmassa mukana?

Yle on jostain syystä antanut (verovaroilla) sille #ylinäyttelevälle# miehelle ilmaista mainos/ promoaikaa.  Sanoisin, että aika törkee juttu.  MIkäli sitä pystyisi katsomaan, niin asiaa voisi ajatella loivemmin, mutta en vaan kykene/halua edes nähdä koko tyyppiä.  Joudun katsomaan tallennetun kautta, jotta saan hypittyä #mainosten# yli.  

Vierailija
398/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi on kyllä raskas ja ärsyttävä yksilö ainakin tämän ohjelman perusteella!!

Olisi edes hauska tai hauska tietämättään mutta kun tämä "suomen seuratuin rokkistara" kerää itselleen huomiota mitä ärsyttävimmillä tavoilla. Uskomatonta miten tällainen pelle on päässyt edes telkkariin. Esittää tyhmää olevinaan hauska ja siinäkin epäonnistuu niin.....

Ja anteeksi tuhansille Lassifaneille, varmasti Lassi on hyvä ihminen mutta tässä ohjelmassa todella rasittava.

Vierailija
399/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ykköskausi oli paljon parempi. Paljon persoonallisempia ihmisiä ja koteja. Nyt kaikki on niin tavallista.

Viime kaudella oli kyllä ihan huippupareja! Parasta oli kuitenkin se yksi maalla asuva perhe, ketkä asuivat ihan sikolätissä, mies just tullut vankilasta ja kummallakin lapsia ristiin rastiin eri vanhemmille. :D Puheet ihan mitä sattuu, mutta kaiken taustalta huokui kuitenkin rakkaus ja kiintymys omaan perheeseen. :) Sitten oli Anni ja Väinö <3 Olisi ihana kuulla mitä heille kuuluu. Sitten olisi se mielenkiintoinen miespari, heillä oli todella jännittävä dynamiikka suhteessaan. Vähän samanlainen naismies-pari oli myös sen hipsteritytön ja räppärin suhde. 

Vierailija
400/451 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuisiko Hannalla olemaan omaa YT kanavaa, katselisin kyllä ilokseni häntä? Ymmärrän että ei ole kaikkien makuun, mutta omaan makuun ne silmät ja kasvot, ja jututkin pl. Henrille motkottamisen. Vaikka kyllä minäkin kestäisin ne kuin mies.

No kyllä juurikin näin!

Aivan ihastunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme